سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کارخانه درب upvc انواع مدل رنگ در کرج

شنبه 98/3/11
1:34 عصر
بهرام پروهان

کارخانه درب upvc انواع مدل رنگ در کرج: پنجره های آهنی یا آلومینیوم قدیمی را می توان بدون تخریب در یک روز با پنجره های دوجداره upvc تعویض نمود. پنجره های آهنی ممکن است دارای چارچوب کناره ای ( سپری) ، فرانسوی ، قوطی دو طرف زهوار ، مکزیکی و یا ترکیب اینها باشد . پنجره های قدیمی نیز ممکن است بدون چارچوب و یا دارای چارچوب آهن یا آلومینیوم باشد. مراحل ساخت درب و پنجره های دوجداره UPVC در کارخانه ها با یکدیگر یکسان بوده و روند مشخصی را برای تولید انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی طی میکند که به شرح زیر می باشد.

پنجره یو پی وی سی

کارخانه درب upvc انواع مدل رنگ در کرج

اجرای کلیه مراحل تعویض پنجره های upvc   شامل : اندازه گیری اولیه و برآورد قیمت پنجره دو جداره ، اندازه ساخت پنجره upvc     و اخذ تأیید از مشتری ، ساخت ، ارسال و نصب درب و پنجره یو پی وی سی و برشکاری پنجره های قدیمی بر عهده مجتمع تخصصی کسری می باشد و مشتری دغدغه آهنگری یا برشکاری پنجره ها را نخواهد داشت.

تعویض درب و پنجره های قدیمی با درب و پنجره دوجداره upvc تا میزان 100 درصد در مقابل آب باران و گرد و غبار ، 70 درصد در مقابل سر و صدا ، سرما و گرما عایق خواهد شد.

در واقع پنجره دوجداره upvc به طور کامل مانع سر و صدا و سرما و گرما نخواهد بود اما حد قابل ملاحظه ای از آزاردهندگی این عوامل جلوگیری می کند. مجتمع تخصصی کیری برای انجام پروژه های تعویضی پنجره های قدیمی با پنجره های upvc از پروفیل مخصوص بازسازی شرکتهای ویستابست، وینتک ، بوتیا ، ویتانوا و … استفاده می نماید.

 

با استفاده از پروفیل upvc مخصوص بازسازی بین 80 تا 100 درصد چارچوب پنجره های قدیمی پوشانده می شود. استفاده از پروفیل بازسازی علاوه بر مزیت زیبایی آب بندی و عایق بندی مناسب تری را موجب می شود.

کارخانه درب و پنجره

کارخانه درب upvc انواع مدل رنگ

از آنجا که تمامی مراحل ساخت درب و پنجره های upvc توسط دقیق ترین دستگاهها و ماشین آلات انجام می شود، اطلاعات ورودی به آنها، مربوط به اندازه ها وسایزها باید کاملاً دقیق و بدون خطا باشد. از این رو مرحله اندازه گیری بوسیله مترهای لیزری (Laser measurment ) و توسط پرسنل آموزش دیده در نهایت دقت و ریزبینی انجام می شود . دقت هر چه بیشتر در اندازه گیری منجر به تولید محصولی با کیفیت و همچنین بدون خطا در نصب می شود.

1 - طراحی پروژه با نرم افزار طراحی پنجره دوجداره

2 - برش پروفیل ها بر اساس اندازه های داده شده توسط نرم افزار

3 - ایجاد محفظه های تخلیه آب روی پروفیهای افقی مربوط به پایین کار

4 - ایجاد سوراخهای دستگیره ها و لولاها

5 - قراردادن پروفیل گالوانیزه (رینفورس) و پیچ کردن آنها، قرار دادن تسمه گالوانیزه در محفظه لولاها

6 - جوش دادن پروفیلها برای شکل گیری چهارچوب

7 - تمیز کردن زائده های ناشی از جوش در محل گوشه ها (کلینر)

8 - در صورت لزوم ، برش و نصب مولیونها (پروفیل هایی به شکل حرف T )

9 - نصب درزگیرهای لاستیکی یا همان گسکت

10 - نصب یراق آلات اعم از: اسپانیولت، لولا، زاماک یا همان کیپ اسپانیولت

11 - برش و نصب زهوارهای شیشه

12 - تست عملیاتی پنجره برای اطمینان از کارایی یراق الات و درستی جوش ها

13 - تحویل پنجره برای مرحله نصب و اجرت