سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره توری پلیسه کشویی ضد گردو غبار کرج

چهارشنبه 98/3/8
12:9 عصر
بهرام پروهان

قیمت پنجره توری پلیسه کشویی ضد گردو غبار کرج: یکی از نگرانی هایی که اغلب مصرف کنندگان از توری های پلیسه ای پنجره کشویی با ان رو به رو هستند این است فک می کنند با واسطه بادبزن هایی که برای جمع شدن و باز شدن توری در پایین و بالای توری قرار می گیرد امکان ورود پشه و حشرات نیز وجود دارد ، اما جای نگرانی نیست شرکت پنجره ماندگار با به کارگیری تسمه های انعطاف پذیر جلوی تمامی این درزها را نیز گرفته است و هیچ نوع گردو غبار و حشره ای امکان ورود را نخواهد داشت.

توری پلیسه پنجره

قیمت پنجره توری پلیسه کشویی ضد گردو غبار کرج

توری پلیسه تک فریم

توری پلیسه تک فریم از مدل های جدید توری های قدیمی می باشد این توری ها از فریم آلومینیوم ساخته شده است و جنس خود توری از جنس پارچه می باشد توری تک فریم قابلیت جمع شده به یک طرف را دارد به عبارت دیگر این توری ها به واسطه ریل هایی که در پایین و بالای آنها قرار گرفته می تواند در یک طرف جمع شود

توری پلیسه دبل فریم

در این توری به واسطه نوع تکنولوژی ساخت آن توری به آسانی از جایگاه خود بدون هیچ نوع بازکردن پیچی باز می شود شرایطی را در نظر بگیرد که توری به دلایل مختلفی آسب دیده است و می خواهید آن را تعویض نمایید یا می خواهید توری را از روی پنجره بردارد (بر هر دلیلی) ، در توری دبل فریم پلیسه ای باز کردن و تعویض توری به راحتی بدون باز کردن هر پیچ یا اهرمی قابل انجام می باشد

یکی از مزایای دیگر این توری این می باشد که قابلیت جمع شده به یک طرف را دارد ، شرایطی را در نظر بگیرد که می خواهید به صورت کامل طبیعت بیرون را از طریق پنجره مشاهده نمایید یا همچنین می خواهید از نور کامل محیط بیرونی  بهره کامل را ببرید برای این منظور کافی است توری را به یک سمت فشار دهید تا کاملا توری در قاب خود قرار بگیرد در این حالت توری به صورت کامل در قاب خود قرار میگیرد  و شما می توانید به صورت کامل طبیعت بیرون را مشاهده کنید.

توری پلیسه

قیمت پنجره توری پلیسه کشویی ضد گردو غبار

مکانیزم این نوع توری ضد گردو غبار نسبت به توری پنجره ساده کاملا متفاوت است. در توری پنجره ساده و قدیمی، تور بصورت صاف در یک چارچوب ثابت قرار داشت که چارچوب بصورت ریلی یا لولایی حرکت می کرد. از معایب این سیستم قدیمی، فضای اشغال کننده توری پنجره، در هنگام باز و یا حتی بسته بودن است و عمر این محصول نیز کوتاهتر خواهد شد.

در حالیکه در نسل جدید توری پنجره دوجداره یعنی توری پلیسه، چارچوب ثابت بوده و توری در چارچوب حرکت می کند. در نتیجه فضایی را اشغال نکرده و در فصل هایی از سال که نیازی به استفاده از توری پلیسه پنجره نیست، در چارچوب خود قرار می گیرد.