سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره ارزان جدید باکیفیت کرج

چهارشنبه 98/3/1
1:20 عصر
بهرام پروهان

قیمت پنجره ارزان جدید باکیفیت کرج : گاهی شرکت های تولید کننده در و پنجره های یو پی وی سی دوجداره برای کاهش هزینه های تولید , از پروفیل های ارزان قیمت تر ولی با کیفیت مشابه برای ساخت در و پنجره های دوجداره استفاده می نمایند اما محصولات خود را با همان کیفیت پروفیل های درجه یک به فروش می رسانند که این کار برای آنها کاهش هزینه های تمام شده تولید در و پنجره را در برخواهد داشت و سود دهی آنها را بالا می برد اما برای مشتری معایب زیادی را در بر دارد  حال باید دید معایب پروفیل یو پی وی سی ارزان برای در و پنجره چیست. 

پنجره دوجداره یو پی وی سی

قیمت پنجره ارزان جدید باکیفیت کرج

پروفیل پنجره دوجداره یو پی وی سی ارزان جدید

پروفیل ها که مواد اولیه بسیاری از صنایع خودروسازی، پوشش سقف، کرکره های مغازه ها و صنعت در و پنجره سازی دو جداره می باشند در شکل های مربع و مستطیل و در اندازه های مختلف و کیفیت های متفاوتی وجود دارند و در صنایع با توجه به کیفیت آنها مورد استفاده قرار می گیرند ، اگر در صنعت در و پنجره سازی دوجداره از پروفیل ارزان ولی بی کیفیت استفاده گردد در و پنجره عایق مناسبی نخواهند بود و اتلاف انرژی در آنها زیاد خواهد شد و درصد بالایی را به خود اختصاص می دهد.

معایب استفاده از پروفیل ارزان برای در و پنجره های دوجداره

شرکت های در و پنجره سازی یو پی وی سی که به علت کاهش هزینه های تولید و در نتیجه کاهش قیمت برای مصرف کننده از پروفیل های ارزان قیمت تر استفاده میکنند. هر فردی که قصد خرید در و پنجره دو جداره را دارد باید به کیفیت پروفیل به کار رفته در این در و پنجره ها دقت نماید و از خرید در و پنجره های دوجداره با کیفیت پایین خودداری نماید. پنجره ماندگار بهترین تولید کننده درب و پنجره UPVC   و با بالاترین کیفیت و خدمات، ضمن بهره گیری از با کیفیت ترین انواع پروفیل پنجره آماده خدمت رسانی به هموطنان می باشد.

پنجره دوجداره ارزان

قیمت پنجره ارزان جدید باکیفیت

 

با توجه به مزایای زیاد پنجره دوجداره ارزان، امروزه در ساختمان های نوساز از آن استفاده می کنند و می توان گفت که پنجره دوجداره محبوب ترین و با کیفیت ترین نوع پنجره می باشد. هدف از تولید پنجره دوجداره برطرف سازی معایب پنجره های قدیمی بود. در پنجره های قدیمی که عمدتا از آهن و آلومینیوم ساخته می شدند به دلیل رسانا بودن آهن و آلومینیوم صدا ، گرما ، سرما را انتقال می دادند و هم چنین در اثر مرور زمان دچار زنگ زدگی و پوسیدگی می شدند. با تولید پنحره دوجداره تحول بزرگی در صنعت ساختمان سازی و بازار درب و پنجره بوجود آمد زیرا این مدل از پنجره به دلیل استفاده از پروفیل و یراق آلات خاص خود کاملاً عایق بندی شده و با گذشت زمان دچار آسیب و تغییر شکل نخواهد شد.

با توجه به پرطرفدار بودن این نوع پنجره شاید دغدغه خیلی از افراد یافتن فروشندگانی باشد که دارای پنجره دوجداره ارزان و در عین حال با کیفیت و مرغوب باشند. برای تعیین قیمت پنجره دوجداره باید به نوع پروفیل و میزان آن و هم چنین جنس یراق آلات بکار رفته در پنجره توجه نمود. هر چه میزان پروفیل بکار رفته در پنجره دوجداره بیشتر باشد و از یراق آلات مرغوب تری استفاده شده باشد قیمت پنجره دوجداره نیز بیشتر خواهد شد.