سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نصب پنجره وین تک کرج شیک و ارزان کرج

یکشنبه 98/2/29
12:52 عصر
بهرام پروهان

نصب پنجره وین تک کرج شیک و ارزان کرج : با توجه فرهنگ فراگیر شدن استفاده از پنجره‌های دوجداره وین تک در ایران و همچنین کثرت تولید کنندگان, شرکت پنجره ماندگار اعلام آمادگی مینماید که آنچه را که خود تجربه نموده و جهت کسب آن ، زیانها دیده را در طبق اخلاص نهاده و به دیگران ارائه نماید تا بلکه بهبود کیفیت پنجره در ساخت و نصب گردد .نصب پنجره یو پی وی سی وین تک مرحله ای متفاوت از تولید پنجره دوجداره است. پنجره upvc   در کارخانه ساخت پنجره با استفاده از پروفیل های upvc   تولید می شود. شیشه دوجداره پنجره در محل کارخانه یا در کارخانه شیشه سازی به صورت جداگانه تولید می شود. شیشه و پنجره یو پی وی سی به محل نصب پنجره حمل می گردند. 

نصب پنجره دوجداره

نصب پنجره وین تک کرج شیک و ارزان کرج

آماده سازی محل نصب پنجرهدوجداره وین تک: 

در صورتی که ساختمان نوساز است و پنجره ها برای اولین بار نصب می شوند، در مرحله ساخت باید جای پنجره آماده شده باشد که معمولاً از یک کلاف فلزی برای استحکام و زیبایی بیشتر استفاده می شود. هرچند می توان پنجره را بدون قاب فلزی هم نصب کرد، اما برای افزایش استحکام و امنیت از قاب فلزی استفاده می شود. در صورتی که پنجره وین تک را با پنجره های قدیمی جایگزین می کنید، ابتدا باید پنجره های قدیمی برداشته شوند و تنها یک قاب از آن ها باقی بماند.

 

نصب پنجره دوجداره وین تک

نصب پنجره دوجداره وین تک:

در این مرحله از نصب پنجره دوجداره وین تک در محل خود نصب می شود و با استفاده از پیچ های مخصوص، در جای خود محکم می گردد. تعداد و نوع پیچ ها در استحکام محل پنجره بسیار مؤثر است.

نصب شیشه های دو جداره و رگلاژ: در این مرحله شیشه نصب می گردد و لنگه های پنجره upvc رگلاژ می شود تا علاوه بر سهولت در باز و بسته شدن، از عایق بندی مناسب نیز برخوردار باشد.

آب بندی پنجره upvc :

در این مرحله  با استفاده از چسب های آب بندی سیلیکون ، درزهای کنار پنجره آب بندی می شوند تا از ورود و خروج گرما، گرد و خاک و آلودگی صوتی جلوگیری شود.به خاطر داشته باشید که نصب پنجره upvc کاری تخصصی است و در حقیقت زیبایی و استحکام پنجره شما به این مرحله بستگی دارد.

نصب پنجره وین تک کرج شیک و ارزان

 

قیمت نصب پنجره دوجداره وین تک به عوامل مختلفی بستگی دارد، به طور مثال اگر ساختمان نوساز باشد قیمت نصب بر حسب متر مربع پنجره محاسبه می شود؛ اما اگر پنجره تعویضی باشد یعنی پنجره دو جداره یو پی وی سی جایگزین پنجره قدیمی شود ھزینه کندن و در آوردن پنجره قبلی نیز محاسبه می گردد .به طور کلی ھزینه نصب در ساختمان ھای نوساز %10قیمت کل قرارداد می باشد و در کارھای تعویضی %15میباشد که مقدار اضافه ھمان برش و در آوردن پنجره ھای قدیمی می باشد .ضمنا قیمت ھای فوق فقط تنھا برای نصب نمی باشد و ھزینه چسب و آب بندی پنجره ھا نیز در قیمت ھای گفته شده محاسبه گردیده است.