سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمایندگی یو پی وی سی انواع مدل های پنجره کرج

یکشنبه 98/2/22
12:12 عصر
بهرام پروهان

نمایندگی یو پی وی سی انواع مدل های پنجره کرج : عمر مفید و کاربرد عالی پنجره های یو پی وی سی در طولانی مدت ثابت شده است و نیاز به تعمیر و نگهداری بسیار کمی دارد که آن را مناسب برای پنجره‌های شما کرده است. هم‌چنین برای بازده حرارتی، عایق صدا و نیز هزینه‌ها مناسب تشخیص داده شده است. برای بخش های بزرگتر از تقویت فولاد گالوانیزه برای بهبود استحکام و دوام استفاده می‌شود. می‌توانید مطمئن باشید که حتی در سخت ترین و بدترین شرایط آب و هوایی به دلیل کیفیت  انواع دل یو پی وی سی دچار پوسیدگی و زنگ زدگی نخواهد شد.

پنجره دوجداره یو پی وی سی

نمایندگی یو پی وی سی انواع مدل های پنجره کرج

مزایای استفاده از پنجره یو پی وی سی

پروفیل یو پی وی سی مزایای بسیاری دارد و از بهترین مواد برای قاب پنجره‌ها استفاده می‌شود به همین دلیل است که بالاترین سطح راحتی حرارتی را ارائه می‌دهد و نیز بسیار با دوام است و عمر طولانی دارد.

هزینه پایین: 

یو پی وی سی به طور قابل توجهی ارزان‌تر از آلومینیوم و چوب است و مزایای بیشتری را ارائه می‌دهد. هزینه‌ها می‌توانند بسته به کیفیت و ویژگی‌های پنجره‌ها متفاوت باشند، اما با انتخاب یک پنجره دوجداره می‌توانید قیمت بسیار ارزان‌تری را انتظار داشته باشید.

عدم نیاز به نگهداری و مراقبت:

گرایش این مواد به سمت مواد محبوب و عمومی بوده بنابراین نیاز به تعمیر و نگهداری بسیار کمی دارند. به غیر از تمیز کردن در داخل و اطراف فریم آن هم فقط چند بار در سال شما نیاز به مراقب زیاد از پنجره نخواهید داشت. بر خلاف چوب شما در آن هیچ نشانه‌ای از آسیب‌های ناشی از آب و هوا و پوسیدگی مشاهده نمی‌کنید به دلیل ماهیت بسیار باتجربه‌ای که مواد دارند. upvc   هم‌چنین عایق صدا بوده و مطالعات نشان می دهد که می‌تواند صدای خارج را تا 75 درصد کاهش دهد.

پنجره یو پی وی سی

نمایندگی یو پی وی سی انواع مدل های پنجره

 

یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از پنجره‌های دوجداره یو پی وی سی و درب‌ها این است که از درب‌های قدیمی و سنتی و پنجره‌های چوبی قوی‌تر و محکم‌تر هستند. اغلب درب‌ها و پنجره‌های upvc ضد قفل هستند، به این معنی که به راحتی توسط یک فرد ناشناس باز نخواهد شد بر خلاف درب و پنجره‌های چوبی سنتی که به راحتی قابل نفوذ هستند.

قابلیت باز شدن دوطرفه را دارند و امکان تهویه طبیعی کاملا فراهم خواهد بود. هم‌چنین به طور گسترده‌ای برای جایگزینی fascias و soffits و هم‌چنین روکش و زهکشی پلاستیکی و downpipes استفاده می‌شود. این محصولات اغلب به طور مشترک در صنعت بهبود خانه به عنوان "Roofline" معرفی می‌شوند. مزیت بزرگ همه محصولات با کیفیت بالای upvc این است که آن‌ها هرگز به نقاشی نیاز ندارند، به علاوه نیاز به نگهداری ندارند، تنها یک بار در هر دو سال یا چندین بار با پاک کردن به وسیله‌ی یک پارچه مرطوب کاملا تمیز می‌شوند.

دارای یک لایه قوی از فولاد گالوانیزه است، بنابراین این پنجره های upvc خیلی سخت شکسته می‌شوند و هر شخصی نمی‌تواند به آن‌ها نفوذ کند بنابراین دلیلی برای نگرانی بابت امنیت شما وجود ندارد.