سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره وین تک فرانسوی در کرج

پنج شنبه 98/2/5
12:6 عصر
بهرام پروهان

قیمت پنجره وین تک فرانسوی در کرج : درب و پنجره دوجداره وین تک فرانسوی امروزه توانسته طیف گسترده ای از مردم را به سمت خود بکشاند.این نوع درب و پنجره نه تنها برای فضای رو به بیرون مناسب است.بلکه برای فضای داخلی خانه نیز ایده زیبایی می باشد. زیرا با باز کردن این پنجره تمام منظره مورد نظر را به شما نمایش می دهد و با بسته شدن ان امنیت کاملی را تضمین می نماید. امروزه شرکت پنجره ماندگار انواع در و پنجره دوجداره فرانسوی توانسته با تکنولوژی روز خود درب و پنجره دو جداره فرانسوی را در اندازه ها و مدل های مختلف را بسازد.

پنجره دو جداره فرانسوی

 

قیمت پنجره وین تک فرانسوی در کرج

در و پنجره دوجداره فرانسوی شما علاوه بر اینکه زیبایی زیادی را به خانه خود هدیه می کنید.بلکه یک درب و پنجره دوجداره فرانسوی وین تک مقاوم را تهیه می کنید و امنیت خانه و ساختمان خود را بالا می برید.که تا ده ها برای شما مانند روز اول کار می کند و استحکام بالایی دارد.

درب و پنجره UPVC   فرانسوی وین تک و کاربرد آن در حیاط خانه:

 

یکی از کاربرد های درب و پنجره های دو جداره فرانسوی برای دسترسی به حیاط یا حیاط خلوت ست که مثل درب گلخانه ای و درب پاسیو می باشد در هر کدام از موارد گفته شده این نوع از درب و پنجره به خوبی کار می کند در حقیقت در های فرانسوی به اسانی قبال استفاده می باشد وسختی برای شما نمی اورند.

انواع مدل و لیست قیمت درب و پنجره فرانسوی UPVC  :

در درب و پنجره دوجداره فرانسوی با مدل ها و تنوع های زیادی رو به رو می شوید که پنجره های UPVC فرانسوی عموما مجموع دو درب هستند که به یک طرف باز می شوند و معمولا طرف مورد نظر به سمت بیرون می باشد ولی با سفارش مشتری می توان پنجره ها را به سمت داخل نیز باز نمود در پنجره های فرانسوی به جای استفاده از شیشه های یک تکه بزرگ چند شیشه چند تکه می توان استفاده نمود که شیشه های دوجداره می باشند تعداد شیشه ها به سلیقه مشتری می باشد و می توان ان را تغییر داد.

پنجره فرانسوی

قیمت پنجره وین تک فرانسوی

 

در کل همه این طراحی های برای مواقعی استفاده می شود و مناسب می باشد که درب سایز متوسط و نرمالی دارد اگر سایز در خیلی بزرگ باشد بر روی لولا های درب فشار وارد می شود و اگر درب ها خیلی کوچک باشند در و پنجره دوجداره فرانسوی مناسب نمی باشد و ظاهر خوشایندی را فاهم نمی کند. همچنین این نوع درب ها برای محیط های کوچک مناسب نمی باشند زیرا محیط مورد نظر را بزرگ جلوه نمی دهند. اگر بخواهیم محدوده اندازه این محصول را بگوییم باید گفت که  تقریبا از نود سانتی متر تا صد و نود سانتی متر و یا با دو عدد درب چهل و پنج سانتی متری یا دو عدد نو و پنج سانتی متری قابل تغییر می باشند. بعلاوه اگر بخواهیم اندازه چهار چوب درب و پنجره فرانسوی دوجداره UPVC را در نظر بگیریم. می توان گفت حدود هفت تا 15سانتی متر بستگی به اندازه درب و پنجره قابل تغییر می باشد.