سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش شیشه پنجره کشوئی استاندارد در کرج

شنبه 98/1/17
1:40 عصر
بهرام پروهان

فروش شیشه پنجره کشوئی استاندارد در کرج:یکی از انواع پنجره دوجداره ، پنجره دوجداره کشویی است که در کشور ما به علت سابقه پنجره های قدیمی کشویی طرفداران خود را دارد.شاید بیشترین علت در این موضوع را بتوان کاربری پنجره کشویی را نسبت به پنجره لولایی دانست، اینکه پنجره کشویی هیچ فضایی را اشغال نمی کند و به راحتی به موازات بر روی لنگه کناری خود حرکت می کند.واقعیت این است که پنجره دوجداره کشویی  نسبت به دیگر انواع پنجرها  قویتر است و آبندی و هوابندی بهتری نسبت به  پنجره های دیگر دارد.


انواع پنجره کشوئی استاندارد در کرج:

یک لنگه بازشو : که تنها یکی از لنگه های پنجره ، به صورت کشویی باز میشود

دو لنگه بازشو : هر دو لنگه ی پنجره قابلیت باز شدن را به صورت کشویی دارند .

پنجره کشویی دوجداره دولنگه بازشو خصوصا برای فضاهای که نیازمند گردش بیشتر هوا هستند برای مثال اتاق هایی که تنها یک پنجره دارند بسیار کاربردی است .از دیگر کاربردهای پرطرفدار این محصول استفاده در آشپزخانه است وقتی محل قرار گرفتن پنجره در بالای سینک ظرفشویی یا کابینت ها باشد . راحتی باز و بست پنجره کشویی استفاده از آن را در اتاق خواب ها و آشپزخانه ها بسیار ایده آل کرده است . چون در هنگام باز و بست این پنجره ها هیچ فضای داخلی و خارجی اشغال نمیشود .همچنین در مکان هایی که جهت باز شدن پنجره محدودیت فضایی وجود داشته باشد می توان از این پنجره ها استفاده کرد


ویژگی پنجره کشویی در کرج:                               

1- باز و بسته شدن بازشو بر روی ریل بدون اشغال کردن فضای داخلی بدون هیچگونه مزاحمتی برای پرده ها ی نصب شده                               

2- کتیبه های این پنجره ها را می توان در بالا پایین و بغل قرار داد.

3-قابلیت نصب تمامی یراق آلات استاندارد روز دنیا و استفاده از قفل انگشتی به طوری که تمامی یراق آلات غلتک ها و... داخل بازشو ریلی نصب شده و قابل رویت نمی باشد.

4-استفاده از نوارهای هوابندی و لاستیک EPDM یا PVC و سیلیکون

5- قابلیت نصب شیشه های دوجداره و تک جداره در رنگ های مختلف ( ساده دودی برنز نقره ای رفلکس آبی سبز و....) لازم به ذکر است در پنجره های یوپی وی سی معمولا امکان نصب شیشه های سه جداره و دو جداره نمی باشد زیرا پروفیل پی وی سی قابلیت تحمل وزن بالای شیشه را ندارد.