سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت درب و پنجره دوجداره کشویی وین تک کرج

یکشنبه 96/10/24
2:24 عصر
بهرام پروهان

پروفیل درب و پنجره دوجداره کشویی وین تک با نام سری W260 با شفافیت بالا بوده و مانند دیگر پروفیل های وین تک از بهترین مواد اولیه متناسب با شرایط اقلیمی در سراسر ایران تولید شده اند. قیمت درب و پنجره دوجداره کشویی وین تک کرج با توجه به نوع آن متفاوت است چرا که دارای دو نوع پروفیل تک ریل و دو ریل می باشد. هر دو نوع درب و پنجره دوجداره کشویی وین تک کرج دارای لاستیک های درزبندی و نیز فیلترهای مویی هستند. همچنین برروی پروفیل کانال هایی تعبیه شده است که آب باران را براحتی تخلیه می کند.

پنجره دوجداره کشویی

شرکت وین تک جزوء تولید کنندگان مطرح پروفیل های یو پی وی سی برای ساخت درب و پنجره دوجداره در سطح کشور می باشد. این شرکت برای ساخت انواع پروفیل های پنجره دوجداره از پلیمرها و مواد اولیه استاندارد استفاده می نماید,  درب و پنجره دوجداره وین تک از پروفیل های متفاوتی ساخته شده اند بعنوان مثال برای پنجره دوجداره کشویی از پروفیل سری W260 استفاده می شود. وین تک با بهره گیری از بهترین مواد اولیه که قبل از ارائه به خطوط تولید در آزمایشگاه مورد تست های کیفی قرار می گیرد و با تلفیق مدیریت هدفمند و تکنولوژی برتر در تولید، مفتخر به دریافت بیش از 13 استاندارد و و گواهینامه فنی معتبر شده است که از جمله آنها می توان به استانداردهای ift ROSENHEIM، RAL و گواهینامه های ایزو 9001 و ایزو 14001 اشاره کرد. درب و پنجره های دوجداره UPVC ، عایق حرارتی هستند. متریال استفاده شده از آنها می تواند در شرایط سخت جوی مانند رطوبت بالا، آب و هوای خشک و گرم، دمای زیر صفر و یا حرارت بسیار بالا ظاهر خود را حفظ نماید قیمت درب و پنجره دوجداره کشویی وین تک کرج https://karaj-upvc.com/ مناسب ترین گزینه برای نصب در مکان های کوچک مانند آشپزخانه و بالکن ها می باشند و دلیل اصلی آن اشغال نکردن فضای داخلی و راحتی در باز و بسته کردن پنجره است. درب و پنجره دوجداره کشویی وین تک کرج از نظر باشو به دو نوع یک لنگه و دو لنگه بازشو ساخته می شوند. سیستم بازشو درب و پنجره دوجداره کشویی وین تک کرج همانند پنجره های آلومینیومی بصورت ریلی و در دو جهت چپ و راست می‌باشند.

قیمت درب و پنجره دوجداره کشویی وین تک کرج – دو ریل کشویی

درب پنجره دوجداره کشویی وین تک دو ریل مانند پنجره های آلومینومی کشویی دارای دو ریل مجزا می باشد که امکان حرکت هر دو لنگه با درخواست مشتری امکان پذیر است. این نوع پنجره وینتک پایین ترین میزان عایق بندی نسبت به پنجره دوجداره تک حالته و دوحالته و … را دارد اما نسبت به پنجره های قدیمی آهنی و آلومینیومی از کارایی بیشتری برخوردار است.

پروفیل یو پی وی سی

قیمت درب و پنجره دوجداره کشویی وین تک کرج – تک ریل کشویی

در طراحی پروفیل تک ریل وینتک، یکی از ریل ها جای خود را به قسمت فیکس می دهد که سبب افزایش عایق بندی نسبت به پنجره upvc دو ریل کشویی می گردد. سطح مقطع این پروفیل دارای عرض 107 میلیمتری می باشد.

شرکت پنجره ماندگار در کرج https://karaj-upvc.com/  در تولید درب و پنجره دوجداره کشویی وین تک کرج خود از معتبرترین پروفیلهای upvc کشویی با کلیه استانداردهای معتبر داخلی و بین المللی استفاده می کند. همچنین یراق آلات درب و پنجره دوجداره کشویی وین تک کرج مورد مصرف این شرکت، روتو ROTO آلمان می باشد که کلیه مسائل امنیتی و ضدسرقت بودن ، آب بندی و هوابندی ، روان بودن به علت وجود غلطکهای سرامیکی و وجود دستگیره های درب و پنجره دوجداره کشویی وین تک کرج در آن رعایت شده است. در کارخانه وین تک WINTECH ایران تمامی زهوارهای درزبندی که عمدتا بر روی پروفیلهای UPVC وین تک عرضه می شود مطابق با آخرین قوانین حفظ محیط زیست اتحادیه اروپا تهیه شده و از نوع T.P.V بوده که این نوع مواد کوچکترین ضرری به محیط زیست و زندگی انسان وارد ننموده و100% قابل بازیافت میباشد. در این مطلب به چند نکته مهم و موثر در قیمت درب و پنجره دوجداره کشویی وین تک کرج که باید به آنها توجه فرمایید ذکر شده است:

1- پروفیل درب و پنجره دوجداره upvc کشویی

در زمان خرید درب و پنجره دوجداره upvc کشویی حتما به استانداردهای پروفیل و گواهینامه های معتبر آن توجه نمایید چرا که پروفیل یو پی وی سی جزء اصلی در ساخت درب و پنجره دوجداره می باشد و اگر از استاندارد های لازم برخوردار نباشد مشکلات بسیار زیادی را در آینده ایجاد می کند.

شرکت وین تک

2- یراق آلات درب و پنجره دوجداره کشویی وین تک کرج https://karaj-upvc.com/

از آنجایی که در پنجره upvc کشویی تمام وزن شیشه و لنگه بازشو پنجره بر روی غلطکهایی است که در زیر بازشو قرار دارند و در هنگام جابجایی و اعمال نیروی فیزیکی شما بر روی دستگیره لنگه بازشو به حرکت در می آید جنس یراق آلات از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد تا عملیات آبندی و هوابندی نیز به درستی انجام گیرد. پیشنهاد ما به شما استفاده از یراق آلات استاندارد و معتبر با غلطکهای سرامیکی است که دارای بهترین عملکرد می باشند.

3- دستگیره درب و پنجره دوجداره کشویی وین تک کرج

دستگیره های درب و پنجره دوجداره کشویی وین تک کرج نسبت به دستگیره های پنجره لولایی بزرگتر می باشند و علت آن وزن لنگه بازشو و شیشه دوجداره فشار فیزیکی کمتری از جانب شما برای جابجایی لنگه درب و پنجره دوجداره کشویی وین تک کرج مورد نیاز است.

4- یراق آلات ضد سرقت و ایمن درب و پنجره دوجداره کشویی وین تک کرج https://karaj-upvc.com/

حتما در هنگام خرید از مباحث ایمنی و ضد سرقت بودن یراق پنجره خود اطمینان حاصل کنید زیرا پنجره دجداره upvc کشویی در صورت رعایت نشدن اصول ایمنی و ضد سرقت بودن می تواند به راحتی ورود افراد را به داخل منزل و یا محیط داخلی ساختمان فراهم سازد.