سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت درب و پنجره دوجداره برند ویستابست در کرج

چهارشنبه 96/9/22
2:32 عصر
بهرام پروهان

پروفیل های ویستا بست بعنوان یکی از بهترین برند های تولید پروفیل یو پی وی سی در ایران مطرح می باشد که بهترین متریال برای ساخت درب و پنجره دوجداره برند ویستابست در کرج می باشد. قیمت درب و پنجره دوجداره برند ویستابست در کرج همانند سایر شهرستان ها می باشد چرا که این شرکت بر روی تمام نمایندگی های خود نظارت دقیق از نظر کیفیت و قیمت دارد تا در صورت خطا با آنها برخورد شدید شود.

پنجره دوجداره ویستابست

قیمت درب و پنجره دوجداره برند ویستابست در کرج

یکی از پرکاربرد ترین پروفیل های upvc ویستابست VISTABEST در ساخت درب پنجره دوجداره ویستابست، پروفیل های سری 60 با سه محفظه می باشد. از جمله مشخصات این پروفیل رعایت استاندارد های کیفی معتبر, ضخامت 3 میلی متری برای دیواره های اصلی و استفاده از این پروفیل برای بازسازی و تعویض پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره ویستابست بدون تخریب می باشد. از اصلی ترین پروفیل های این سری پنجره دوجدارهویستابست، پروفیل فریم یا قاب است که در سه نوع پروفیل قاب بلند، پروفیل قاب کوتاه و پروفیل قاب بازسازی تولید می شود. تفاوت کاربرد پروفیل قاب بلند و قاب ساده در استفاده از یراق آلات و ریل های مختلف مانند درب و پنجره دوجداره ویستابست tilt & slide می باشد. پروفیل بازسازی دربپنجره دوجداره ویستابست نیز در تعویض پنجره های قدیمی کاربرد دارد و با لبه 34?5 میلیمتری خود، فریم باقیمانده از پنجره قدیمی را کاملا پوشش می دهد.

قبل از خرید درب و پنجره دوجداره برند ویستابست در کرج باید توجه داشته باشید که درب و پنجره دوجداره برند ویستابست در کرج https://karaj-upvc.com/ دارای انواع مختلفی از لحاظ شکل ظاهری و نوع بازشو می باشند, پس برای داشتن بهترین خرید باید با انواع مدل های پنجره های دوجداره upvc آشنا شوید چرا که قیمت درب و پنجره دوجداره برند ویستابست در کرج متفاوت است. در ادامه با برخی از این درب و پنجره های دوجداره وین تک آشنا می شوید. پروفیل سری سه محفظه ای پنجره ویستابست : این نوع از پروفیل یو پی وی سی به صورت استاندارد و در عرض سه میلیمتری می باشد و مورد استفاده در پنجره  دوجداره می باشد یکی از ساخت های جدید پروفیل پنجره دوجداره می باشد که برای موارد خاصی مرود استفاده قرار میگرد.

درب و پنجره دوجداره برند ویستابست مدل  ثابت: پنجره دو جداره ثابت از پرکاربردترین پنجره های دوجداره می باشد و بصورت ترکیبی با دیگر حالات بازشو بکار می رود. پنجره دوجداره upvc ثابت در ابعاد و اندازه های بزرگ نیز تولید می شوند و بنابراین بهترین گزینه برای نمای فروشگاه ها و استودیوهای صدابرداری می باشد.

درب و پنجره دوجداره برند ویستابست مدل  تک حالته: این نوع حالت بازشوی پنجره دوجداره باز شدن بر روی یک محور به صورت افقی میباشد. پنجره دو جداره upvc تک حالته از لحاظ میزان و ضریب عایق بندی دما، صدا، هوا، آب و قشار با پنجره دوجداره ثابت کاملا برابری می کند و تنها تفاوت آنها در استفاده از یراق آلات می باشد.

ویستابست

درب و پنجره دوجداره برند ویستابست مدل  دو حالته: از مشخصه های این حالت از پنجره دو جداره یو پی وی سی باز شدن بر روی دو محور عمودی و افقی با یک دستگیره می باشد. یراق آلات پنجره دوجداره upvc دو حالته این امکان را به شما می دهد که تنها با یک دستگیره از سه حالت پنجره (باز، بسته، بازشوی از بالا) استفاده نمایید.

درب و پنجره دوجداره برند ویستابست مدل  آکاردئونی: درب و پنجره دوجداره برند ویستابست مدل آکاردئونی برای محیط هایی با عرض بیشتر از سه متر استفاده می شود.

درب و پنجره دوجداره برند ویستابست مدل کشویی: سیستم بازشوی درب و پنجره دوجداره برند ویستابست کشویی به صورت ریلی بوده و از ویژگی های منحصر به فرد پنجره دوجداره upvc کشویی در کرج می توان عدم مزاحمت برای پرده های نصب شده، عدم اشغال فضای خانه هنگام باز و بسته شدن و قابلیت نصب کتیبه را نام برد.

درب و پنجره دوجداره برند ویستابست مدل  فولکس واگنی: پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی جایگزین مناسبی برای پنجره های کشویی می باشد که از لحاظ عایق بودن نسبت به سر و صدا و گرد و غبار و اتلاف انرژی فوق العاده می باشند.

خصوصیات درب و پنجره دوجداره برند ویستابست در کرج https://karaj-upvc.com/

 • استحکام بالا با ضخامت مناسب لایه بیرونی و بکارگیری پروفیلهای گالوانیزه درون فضاهای خالی

• دوام و طول عمر زیاد و مقاوم در برابر هرگونه شرایط آب و هوایی ، نور ، اشعه ماوراء بنفش(U.V) ، گرمای مستقیم و شدید خورشید

• غیر قابل پوسیدگی و زنگ زدگی درب و پنجره دوجداره برند ویستابست در کرج

• قابلیت شست و شو و کاملا بهداشتی

• عایق صوتی تا 70% با استفاده از شیشه های دوجداره در درب و پنجره دوجداره برند ویستابست در کرج https://karaj-upvc.com/