سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره ثابت وین تک

شنبه 96/8/27
1:24 عصر
بهرام پروهان

قیمت پنجره دوجداره ثابت وین تک نسبت به انواع پنجره های دیگر به دلیل ساده بودن و استفاده نشدن یراق آلات در آن بسیار مناسب می باشد.همچنین این پنجره در مقایسه با دیگر انواع پنجره های دو جداره در کاهش آلودگی صوتی تاثیر زیادی دارد. https://karaj-upvc.com/

 

پنجره دوجداره ثابت وین تک با سبک و زیبایی خود نور و زیبایی را به خانه شما می آورند. درب ها و پنجره های خانه شما نشان دهنده خصوصیات شخصیتی شما هستند. درب ها و پنجره های یو پی وی سی شرکت پنجره ماندگاردر کرج پیشرو جهانی و از نظر فنی مطابق با استاندارد های بریتانیا هستند. پنجره دوجداره ثابت وین تک کرج انعطاف پذیری بسیار بالا در ایجاد منظره دید را به همراه طراحی زیبا و خوش فرم ترکیب می کنند. در عین حال که به کارآیی انرژی کمک می کنند، از نظر امنیتی بسیار خوب عمل کرده و همچنین در برابر تمام شرایط آب و هوایی مقاوم هستند.پنجره دوجداره ثابت وین تک در رنج بسیار متنوعی از رنگ ها از طرح چوب تا رنگ های ساده در دسترس می باشند. 

در ساخت و سازهای ساختمان، پنجره دوجداره ثابت وین تک و آلمینیوم خوب باید پاسخ گوی نیازهای مشتری بوده و بعنوان یک عایق حرارتی مناسب، موجب از دست رفتن کمترین میزان انرژی، جهت دستیابی به تهویه مطبوع هوای داخل ساختمان گردد . پلی وینیل کلراید سخت (UPVC) ماده مناسبی جهت تولید سریع و گوناگون از پروفیلها است . این پروفیلها که علی رغم ارزانی بها از ظاهری زیبا برخوردارند ، امروزه به عنوان یکی از بهترین گزینه ها مورد توجه تولید کنندگان پنجره دوجداره ثابت وین تک  قرار گرفته اند. https://karaj-upvc.com/استفاده از شیشه دو و سه جداره بهمراه یراق آلات مناسب علاوه بر اعمال کیفیت بالا در فرآیند تولید محصول موجب عدم نیاز به حفاظ های فلزی میگردد. مزایای متعدد استفاده از پنجره دوجداره ثابت وین تک در ساختمانها این محصول را به رایج ترین نوع در میان سایر انواع درب و پنجره در کشورهای پیشرفته تبدیل نموده است.

شرکت پنجره دوجداره ثابت وین تک در کرج با استفاده از مواد اولیه با کیفیت علاوه بر تولید پروفیل های سفید رنگ با شفافیت بالا, برای افزایش تنوع محصولات خود و هم چنین برطرف کردن نیاز آرشیتکت ها و معماران اقدام به تولید پروفیل یو پی وی سی وین تک با رنگ بندی متنوع نموده است.

1– پروفیل یو پی وی سی وین تک سفید با پوشش رنگ اکریلیک

2– پروفیل یو پی وی سی وین تک سفید با پوشش یک طرف لمینت جهت استفاده در نمای داخل و یا خارج ساختمان

3– پروفیل های قهوه ای روشن و یا تیره با پوشش دو طرف لمینت

علاوه بر پروفیل های رنگی لمینت شده ، امکان رنگ پروفیل یو پی وی سی وین تک با رنگ های مخصوص نیز وجود دارد که این رنگ ها بسیار مقاوم بوده و تنوع رنگ ها را افزایش می دهد. شما می توانید پروفیل یو پی وی سی وین تک را به هر رنگی که می خواهید به شرکت پنجره دوجداره ماندگار درشهر کرج با توجه به طراحی ساختمان خود سفارش دهید.

مزایا و قیمت پنجره دوجداره ثابت وین تک در کرج

کاهش هزینه های مصرفی انرژی جهت تامین حرارت

ثابت بودن رنگ در برابر تابش اشعه خورشید

غیر قابل اشتعال در آتش سوزی https://karaj-upvc.com/

قابلیت نصب انواع یراق آلات یو پی وی سی

امکان تعویض پنجره های قدیمی از جمله آهنی، چوبی و آلومینیومی و غیره با پنجره دوجداره ثابت وین تک در حداقل زمان ممکن و کمترین تخریب

پنجره دوجداره

 

رنگ بندی پروفیل و قیمت پنجره دوجداره ثابت وین تک کرج:

پروفیل های upvc به دلیل رنگ ترکیبات مواد اولیه عمدتا بر پایه سفید تولید میشود که این سفیدی و شفافیت نیز با توجه به فرمولاسیون و کیفیت مواد اولیه و ترکیبات مواد استفاده شده در هر شرکتی متغیر بوده، به طوری که در مقایسه با تولیدات شرکتهای مختلف، رنگ و شفافیت کاملا محسوس می باشد. در کارخانه جات صنعتی وینتک در ایران سعی گردیده که با استفاده از بهترین مواد اولیه اروپایی،پروفیل هایی به رنگ سفید و با حداکثر شفافیت ممکن تولید و به بازار درب و پنجره دو جداره عرضه گردد.

رعایت نکات فنی ذیل در مونتاژ پنجره دوجداره ثابت وین تک الزامی می باشد:

1. در هنگام مونتاژ دو عدد شیار تخلیه آب در هر قسمت قاب از داخل پروفیل یو پی وی سی تعبیه شود.

2. شیار تخلیه آب در پروفیل یو پی وی سی میانی ثابت افقی زیر بازشو تعبیه شود.

3. فاصله شیار تخلیه از گوشه داخل قاب با در نظر گرفتن تقارن (از هر طرف 3 تا 10 سانتی متر) رعایت شود.

4. شیار تخلیه آب از نمای بیرون قاب تعبیه شود (شیار تخلیه بیرون و داخل حداقل 2/5 سانتیمتر با یکدیگر فاصله داشته باشد):

در کارخانه جات صنعتی وین تک در ایران جهت افزایش تنوع محصولات و پاسخ گویی به سلیقه مختلف مشتریان و برطرف کردن نیازهای معماران در طراحی نماهای ساختمانها، اقدام به تولید پروفیل با پوشش رنگی لمینت نموده است که از شرکت های معتنر اروپایی از قبیل RENOLIT تهیه میگردد. https://karaj-upvc.com/

کیفیت تولید و قیمت پنجره دوجداره ثابت وین تک در کرج

پنجره دوجداره ثابت وین تک خوب و استاندارد علاوه بر داشتن فاکتور های ذکر شده از لحاظ مواد اولیه و متریال باید در ساخت آن هم تمام نکات ریز و مهم رعایت شود. مجموعه ای اگر یک پروفیل یو پی وی سی فوق العاده با کیفیت و خوب به اضافه بهترین یراق آلات و شیشه هم استفاده کند اما نتواند مونتاژ و تولید با کیفیت داشته باشد نمیتواند یک پنجره دوجداره ثابت وین تک استاندارد و مرغوب تحویل مصرف کننده دهد. شرکت پنجره ماندگار در کرج با داشتن نیروی مجرب و باتجربه و همچنین ماشین آلات ساخت پنجره دوجداره ثابت وین تک در این صنعت حرف اول را میزند.