سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت نصب پنجره دوجداره

سه شنبه 96/8/23
4:9 عصر
بهرام پروهان
  بعد از خربداری پنجره دوجداره , فرآیند نصب پنجره دوجداره یکی از مهمترین و دقیق ترین مراحل تکمیلی یک پنجره است اگر تمام متریال های مورد استفاده در ساخت و تولید یک پنجره عالی باشد ولی فرآیند نصب به خوبی انجام نپذیرد محصول نهایی کارایی لازم را نخواهد داشت به همین منظور شرکت ما با بهره گیری از تیم نصب ماهر فرایند تحویل پنجره به مشتریان را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد. هزینه و قیمت نصب پنجره دوجداره در این شرکت به عوامل بسیاری بستگی خواهد داشت. https://karaj-upvc.com/
درب پنجره یو پی وی سی
پنجره دوجداره  در کرج و آلمینیوم خوب به شکلی طراحی و تولید می شوند که از نفوذ هوا و سرو صدا جلوگیری نموده و در شرایط گرم آب و هوایی، جذب گرمای حاصل از تابش خورشید را کاهش و به حداقل برساند. کاهش نشت هوا و انتقال دما، مهمترین عوامل در داشتن خانه هایی با بازده انرژی مناسب هستند. این گونه ساختمان ها از اتلاف گرما در نقاط سرد و از اتلاف سرما در نقاط گرم جلو گیری میکنند.بیشتر تلفات حرارتی ساختمان از طریق درب و پنجره ها صورت می گیرد. به همین دلیل پنجره دوجداره نامناسب می توانند هزینه سوخت را بسیار بالا ببرند.استفاده از درب و پنجره های خوب، روش ساده ای برای کاهش هزینه های انرژی و در نتیجه کاهش گازهای گلخانه ای است.
فریم های پنجره دوجداره خوب باید از جنس موادی عایق و با مقاومت و استحکام بالا،مانند فایبر گلاس یا یو پی وی سی ساخته شده باشند. https://karaj-upvc.com/این درب و پنجره ها باید حداقل دارای دو جداره باشند ولی بعضی از انواع آنها سه یا چهار جداره نیز دارند. لایه پوششی این پنجره ها باید قابلیت منعکس نمودن اشعه مادون قرمز و ماورای بنفش را داشته، همچنین باید در برابر عوامل جوی مقاوم بوده و طوری درزبندی شده باشد که در زمستان مانع از خروج هوای گرم و نفوذ هوای سرد و در تابستان مانع از خروج هوای خنک شود و نفوذ هوای گرم و اسباب خانه را نیز از آسیب های ناشی از نور آفتاب و رطوبت یا گردو غبار محفوظ دارد.
اقدامات لازم جهت نصب و قیمت نصب پنجره دوجداره در کرج
در مطالب قبلی توضیح کامل در مورد پنجره دوجداره داه شد. حال در این مطلب می خواهیم آنچه که پیش نیاز نصب پنجره دوجداره و آلمینیوم است را مورد بررسی قرار دهیم.
اقدامی که جهت نصب پنجره دوجداره در کرجو آلمینیوم باید انجام داد، فریم انتظار با قوطی آهنی با ضخامت حداقل 30 × 60 میلیمتر که به صورت کاملا تراز و بدون کوچکترین خمیدگی , پیچیدگی, زنگ زدگی و ناشاقولی در محل نصب پنجره ها نصب میشود و یا سطح سنگ تراز که درب و پنجره های دوجداره بر روی آن قرار می گیرد .
قابل توجه است که استانداردترین روش برای قیمت نصب پنجره دوجداره در کرج  و آلمینیوم نصب آنها بر روی قوطی فلزی است زیرا نصب پنجره دوجداره سریعتر و تمیزتر بر روی آن صورت می گیرد . در صورت ایجاد فریم انتظار باید توجه داشته باشیم که پیچ نصب حداقل 2 سانتی متر در قوطی آهنی فرو رود. گاهی مشاهده می شود که داخل فریم انتظار را با سیمان پر می کنند این موضوع موجب جلوگیری از فرو رفتن پیچ در فریم فلزی می شود و ممکن است مانع اتصال صحیح و محکم درب و پنجره ها به فریم فلزی شود.
در ضمن علاوه بر اینکه نصب پنجره دوجداره بر روی سنگ زمان نصب را بسیار طولانی می کند و هزینه نصب را نیز بالا می برد . در صورتی که قصد دارید، داخل فریم انتظار را پر نمایید بهتر است از فوم های مخصوص اینکار استفاده نمایید. البته در نصب پنجره دوجداره و فریم های توکار، لازم نیست که حتما فریم را پر کنید . در فریم های روکار همچون فریم های فرانسوی یا فریم هایی که در طبقه های اول ساختمان به منظور نصب حفاظ روکار نصب شده اند. https://karaj-upvc.com/برای جلوگیری از انتقال دما و صدا پر کردن فریم با فوم تاحدودی می تواند مفید باشد، البته باید در نظر داشت که این فوم ها قابلیت اشتعال داشته و در مکانهایی که احتمال آتش گرفتن دارد نباید استفاده شوند .
نصب پنجره دوجداره
کارفرما در هنگام نصب پنجره دوجداره در کرج و پس از آن به چه مواردی باید دقت کند؟
• از رگلاژ بودن پنجره ها و درها مطمئن شوید.
• به آب بندی یونیتها دقت کنید. پس از بسته شدن نباید به هیچ وجه نور یا هوا عبور کند.
• دستگیره ها را امتحان کنید که براحتی بسته و باز شود و کلید خورها حتما قفل شوند.
• شیشه ها سالم باشد و هیچگونه ترک ریز بر روی آنها دیده نشود.
• درپوش برروی سوراخها، آبچکان و لولاها وجود داشته باشد.
• برچسب روی پروفیل حداکثر سه ماه پس از نصب برداشته شود.
• نقطه نرمینگی پروفیلها حدود 81 درجه سانتیگراد می باشد. بنابراین از عدم مجاورت شعله، لامپ، سیگار، فندک و وسایل گرمازا مطمئن گردید. https://karaj-upvc.com/
• این محصول در مقابل اسید و باز مقاوم می باشد با این حال جهت اطمینان، برای شستن محلهایی که در مقابل نور مستقیم خورشید است حتی الامکان از محلولهای قلیایی استفاده فرمایید.
ضخامت شیشه ها باید براساس استاندارد مربوط به پروفیل ها باشد همانند همه اجناس این محصول نیز قیمتهای مختلفی دارد و بسته به نوع پروفیل یو پی وی سی ،یراق آلات مورد استفاده و نوع طرح ، قیمت ها متفاوت است.دقت کنید که در پیش فاکتوری که به شما داده می شود حتما قیمت پروفیل،قیمت شیشه دوجداره ،قیمت یراق آلات، قیمت نصب پنجره دوجداره،کرایه حمل و مالیات ارزش افزوده لحاظ شده باشد.اگر بنا بر مقایسه دارید دقت کنید در آلومینیوم اختصاصی با شیشه دوجداره،معمولا سه رده کیفی با وزنهای مختلف وجود دارد.
نوع ضعیف برای پنجره های خیلی کوچک و نوع متوسط برای پنجره های بزرگتر و از نوع قوی که ضخامت ورق بیشتری دارد برای درها استفاده می شود.متاسفانه برخی فروشندگان ،از انواع ضعیف که قابلیت تحمل شیشه دوجداره که سنگین است را ندارد،برای یونیتهای بزرگ استفاده می کنند و مسلما قیمت پایین تری به مشتری می دهند.
حتی دیده می شود که از ضایعات آلومینیوم برای این کار استفاده می شود که مصرف کننده باید به تمامی این موارد دقت کند.در مجموع می توان بطور تقریبی گفت اگر بنابر مقایسه دارید آلومینیوم متوسط اگر با شیشه دوجداره مناسب کارشود با قیمت پنجره دو جداره یو پی وی سی با شیشه دوجداره برابری می کند.
شرکت پنجره ماندگار در کرج الزامات فنی تولید و قیمت نصب پنجره دوجداره را به شرح زیر ارائه کرده است که هر یک در بهبود کیفیت محصولات پنجره دوجداره اثر بسزایی دارند. قابل ذکر است که خط تولید این شرکت به صورت تمام اتوماتیک و با استفاده از دستگاههای روز دنیا طراحی شده است, بدین ترتیب تولید و نصب قطعات درب و پنجره دوجداره به بهترین نحو ممکن صورت می گیرد.
در فضای تولید پنجره دوجداره در کرج فاصله بین پل ها در قفسه بندی باید 75 سانتی متر باشد و در صورت نبود قفسه از کف زمین، فاصله چیدمان ایجاد شود. اگر پروفیل یو پی وی سی در فضای باز به طور موقت انـــبار شده است حتما باید از سقف کاذب استفاده کنند تا پروفیل یو پی وی سی در هیچ ساعتی از شبانه روز در معرض تابش نور آفتاب قرار نگیرد و علاوه بر آن پوششی به منظور جلوگیری از آب باران و تماس آلودگی های محیطی مورد استفاده قرار گیرد. دمای محل تولید پنجره دوجداره باید حداقل 15 درجه سانتی گراد باشد, سطح میزهای مونتاژ و چرخ دستی حمل پروفیل ساینده نباشد. در نهایت درب و پنجره دوجداره تولید شده به طور ایستاده و با زاویه مناسب در یک محیط سرپوشیده باید انبار شود.