سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره خوب

شنبه 96/7/22
4:13 عصر
بهرام پروهان

پنجره ها از نظر انواع و درجه کیفیت و استاندارد متفاوت هستند و همین امر بر روی قیمت آنها نیز تاثیر می گذارد. برای مثال می توان گفت قیمت پنجره دوجداره خوب به نسبت پنجره های قدیمی و معمولی بیشتر می باشد.

البته این مزیت ها در صورتی ایجاد می شود که توسط افراد و شرکت های معتبر و متخصص ساخته و نصب شود.در ضمن درب و قیمت پنجره دوجداره خوب UPVC با ظاهری جذاب و رنگ ها و یا فویل های لمینت شده میتواند بر اساس سلایق شما و طرح های شما تغییر کنند. برای مشاوره و یا تعیین قیمت درب و پنجره ها به صورت رایگان با شرکت پنجره ماندگار در تهران و کرج در تماس باشید.

تفاوت قیمت پنجره دوجداره خوب  با پنجره های سه جداره upvc

با پیشرفت تکنولوژی و پیدایش درب و پنجره دوجداره خوب upvc و پنجره های سه جداره نیز پس از مدت کوتاهی طراحی شدند که انتخاب نوع پنجره اعم از دو جداره و یا سه جداره یو پی وی سی یک بخش مهم از کار می‌باشد. ماهیت اصلی و مهم این نوع از درب پنجره‌ها همانطور که از نامشان مشخص است عایق بودن و درصد صداگیری بیشتر می‌باشد.

درب پنجره سه جداره upvc ماندگار در کرج دارای پروفیل ضخیم‌تر و با تعداد کانال‌های داخلی بیشتری بوده (بهتر است برای بکارگیری پنجره‌های سه جداره در ساختمان ها از پروفیل‌هایی با کانالهای 5 یا بیشتر استفاده گردد ) و این امر به ما این امکان را می‌دهد که از شیشه سه جداره و یا دو جداره با ضخامت بالاتری استفاده کنیم . پنجره های سه جداره بیشتر مصرف صنعتی داشته و در مواردی استفاده می‌گردند که محیط دارای آلایندگی صوتی بسیار بالایی ‌باشد.

یکی از عوامل موثر در ارزیابی فنی و شیمیایی کیفیت یک درو قیمت پنجره دوجداره خوب یو پی وی سی، واکنش پروفیل در برابر نور و تابش خورشید است. معمولا یکی از ایرادهای وارد بر درو پنجره های یو پی وی سی تغییر رنگ احتمالی پروفیل در برابر نور و تابش خورشید است. به واقع آنچه باعث تغییر رنگ یا استحکان رنگ پروفیل می شود، ترکیب و فرمول استفاده از استابیلایزرها پایدارکننده های پودر پی وی سی است. https://karaj-upvc.com/مهمترین استابیلایزر، تیتانیوم دی اکساید است که میزان مصرف این مواد اولیه در تغییر یا پایداری رتگ پروفیل های یو پی وی سی نقش اساسی دارد. اطلاعات و مطالعات منتشره توسط نهادهای بین المللی نشان می دهد که ایران از حیث تابش مستقیم نور خورشید و اثر گذاری آن بر کیفیت محصولات شیمیایی جزو کشورهای خطرناک محسوب می‌شود و احتمال تغییر رنگ پروفیل های یو پی وی سی در ایران بیش از دیگر کشورها ارزیابی شده است.

متأسفانه تصور عامیانه حتی میان تولیدکنندگان پروفیل‌های upvc، این است که احتمال تغییر رنگ در مناطق گرمسیری زیاد است؛ حال آنکه باید بدانیم دمای هوا تأثیری در تغییر رنگ پروفیل‌های یو پی وی سی ندارد، بلکه میزان تابش نور خورشید تعیین‌کننده است.

رنگبندی و قیمت پنجره دوجداره خوب UPVC

به طور مثال بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهدکه شیراز خطرناک‌ترین شهر ایران از حیث میزان تابش مستقیم نور خورشید بر پروفیل یو پی وی سی است، حال آنکه تابش مستقیم نور در شهرهایی چون قم، مشهد، تهران و اهواز، از این جهت چندان تأثیرگذار نیست. و در عین حال شهرهای سردسیری چون ارومیه، تبریز به همراه شهرهای گرمسیری زاهدان و یزد جزو شهرهایی به شمار می‌آیند که پروفیل‌های یو ی وی سی غیر استاندارد در آنها به واسطه تایش نور خورشید تغییر رنگ می‌دهند. مطالعات تأیید می کند که عامل تأثیرگذار بر رنگ پروفیل‌ها دمای شهرها و مناطق نیست، بلکه سطح ارتفاع شهرها از دریا و میزان تابش نور خورشید است.

تاثیر یراق در قیمت پنجره دوجداره خوب یو پی وی سی کرج:

یکی از مهمترین و اساسی ترین خواص قیمت پنجره دوجداره خوب یو پی وی سی کرج بحث عایق بودن آن می باشد که باعث جلوگیری از دود و گرد و غبار و سر و صدای بیرون به داخل واحد می گردد. با توجه به مسائل گفته شده این سؤال به وجود می آید که چگونه برای پنجره دوجداره یو پی وی سی یراق آلات خوب پیدا کنیم؟

نکات مهم برای انتخاب یراق و قیمت پنجره دوجداره خوب درکرج:

1- آب بندی کامل پنجره دوجداره خوب:

در زندگی صنعتی و شهری امروزه یکی از مهمترین مسائل جلوگیری از گرد و غبار و هوای آلوده به داخل واحدهای ساختمانی است که بسیار مورد توجه است.

اگر یراق تولید شده براساس استاندارد های موجود نباشد عملیات فیتینگ میان لاستیک آبندی و پروفیل به درستی صورت نمی پذیرد و در نتیجه پنجره تولید شده انتظارات این بحث را به درستی برآورده نمی سازد.

2- تحمل و مهار وزن لنگه بازشو و شیشه و سایر ملزومات:

از آنجایی که هر پنجره یو پی وی سی با درخواست مهندسان، معماران و مشتریان در ابعاد واندازه های گوناگون ساخته میشود، قطعاً اندازه بازشو ها در پنجره ها یکسان نیستند و به همین علت وزن هر لنگه بازشو با توجه به مصرف و نوع پروفیل و شیشه دوجداره آن متفاوت است و به همین علت می بایست یراق مناسبی برای هر پنجره انتخاب شود که بتواند وزن وارده را تحمل کند و در مدت زمان باعث افت لنگه پنجره دوجداره نشود. https://karaj-upvc.com/این مسئله می تواند سبب خارج شدن لنگه از رگلاژ گردد که باعث بوجود آمدن مشکلات فراوان در باز و بسته کردن پنجره دوجداره upvc می گردد.

پنجره دوجداره

مزایای استفاده از درب و پنجره دوجداره خوب  UPVC در تمامی کاتالوگ های شرکت های تولید کننده درب و پنجره UPVC قابل مشاهده می باشد اما سوالی که مطرح می شود این است که آیا پنجره UPVC که خریداری می شود این ویژگی ها را دارد؟

برای دانستن این موارد باید به نکاتی توجه داشت از جمله مواد تشکیل دهنده و کیفیت پروفیل، کیفیت شیشه دوجداره مورد استفاده در درب یا پنجره UPVC ، استحکام پروفیل UPVC، نحوه تولید، آب بندی و عایق بندی مناسب درب و پنجره UPVC و در آخر نحوه رگلاژ یراق آلات .

در این قسمت به شرح برخی از این موارد می پردازیم: مواد تشکیل دهنده و کیفیت پروفیل UPVC کیفیت پروفیل upvc اهمیت بسیار بالایی در کیفیت درب و پنجره دوجداره خوب UPVC دارد که فقدان آن سبب مشکلاتی از قبیل شکستن و تابدار شدن این محصول می شود. https://karaj-upvc.com/ راه های مختلفی برای شناخت پروفیل مرغوب از پروفیل بی کیفیت وجود دارد، بطور مثال رنگ سفید پروفیل نامرغوب در کنار رنگ سفید کاغذ به زردی گرایش دارد و رنگ پروفیل باکیفیت رنگ سفید یخچالی می باشد. در محیط کارخانه و در حین مونتاژ نیز عواملی وجود دارد که با مشاهده آنها می توان به قیمت پنجره دوجداره خوب وکیفیت پروفیل پنجره UPVC پی برد مانند:

پودری یا پلیسه بودن براده های حاصل از برش

جوش پذیری پروفیل

خشکی یا نرمی پروفیل هنگام مونتاژ

یکدست بودن سطح پروفیل

ضخامت استاندارد در دیواره های اصلی و فرعی

یکنواختی صخامت در دیواره ها

یکنواختی رنگ پروفیل درب و پنجره UPVC

وزن استاندارد پروفیل پنجره UPVC در هر متر

نقاط قوت پروفیل های یو پی وی سی (UPVC)

آب بندی و هوا بندی بسیار مطلوب

عدم ورود باد و ضد صدا

تمیز کردن آسان

فاکتورهای بسیاری برای انتخاب تولیدکننده وجود دارد در بسیاری از موارد مشتریان فاکتورهای مهم یک سازنده خوب را در نظر نمی گیرند و تنها به قیمت تمام شده محصول فکر می کنند. بنابراین لازم است تا مشتریان با روش قیمت پنجره دوجداره خوب و سفارش درب و پنجره دوجداره خوب (UPVC) آشنا شوند تا علت تفاوت در قیمت پنجره دوجداره خوب برآورد شده تولیدکنندگان مختلف را دریابند وقرارداد تولید را امضا کنند. در ادامه عناصر مختلف تشکیل دهنده پنجره ها آمده است که هر یک از این المان ها تفاوت در قیمت را ایجاد می کند. شرکت طرف قرارداد شما وظیفه دارد تا تمام اجناس به کار رفته در پنجره خود را به شما معرفی کند تا شما تفاوت در قیمت ها را دریافته و با علم به سفارش خود ، قرارداد خرید خود را امضا کنید.