سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت درب و پنجره upvc در کرج

سه شنبه 96/6/28
11:41 صبح
بهرام پروهان

برای محاسبه قیمت درب و پنجره upvc در کرج باید ابتدا نوع فریم پروفیل مصرفی مشخص شود. زیرا فریم پروفیل مصرفی برای تعویض یک پنجره که قبلا از نوع آلومینیوم و یا جنس دیگری بوده با فریم پروفیل مصرفی برای ساخت پنجره برای ساختمانی که در حال ساخت می باشد، متفاوت است که در اصطلاح پروفیل مصرفی تعویضی را فریم بازسازی و فریم پروفیل نوع دوم را فریم نوسازی می گویند.

پنجره دوجداره مدل کنگی از بالا باز شو

دایره جغرافیایی توزیع و عرضه محصولات و سبد متنوع کالا ها و یراق آلات شرکت پنجره ماندگار هم سراسر ایران را شامل می شود. در واقع ما با فراهم آوردن و گرد آوری مجموعه ای از توانمندی ها و افراد متخصص و با دانش فنی مورد نیاز و با تهیه و تدوین یک سیستم توزیع مدون و مکانیزه سراسر کشور را پوشش داده ایم و به جرات می توان گفت که ارسال کالا و خدمات با بالاترین دقت و در کمترین زمان ممکن به اقصی نقاط کشور را ممکن کرده ایم. که این توانمندی و دقت در ارسال از ثبت سفارش تا تحویل نهایی کالا از نقاط قوت و نکات مثبت شرکت پنجره ماندگار و باشگاه مشتریانش است. درب و پنجره upvc در کرج مانند دیگر عناصر موجود در طراحی داخلی و خارجی در سبک های متفاوتی مانند کلاسیک و مدرن تهیه و تولید می شوند. انتخاب مدل جدید درب و پنجره upvc در کرج مناسب با دکوراسیون منزل تاثیر زیادی بروی زیبایی و شکوه جلوه اتاق نشیمن، پذیرایی و سایر اتاق های خانه خواهد گذاشت. پنجره ها یکی از بهترین راه ها برای آوردن محیط خارج به داخل خانه هستند و به شما کمک می کنند با منظره خارج از منزلتان ارتباط داشته باشید و در عین حال که از این منظره لذت می برید، ایمن و راحت نیز باشید. اگر شما هم قصد تعویض پنجره های فعلی منزلتان، یا انتخاب مدلی برای خانه تازه ساز خود را دارید در این سایت با نمونه هایی زیبا از پنجره هایی که هم نمای داخلی زیبایی دارند و هم در نمای خارجی به شکوه و کلاس ساختمان شما خواهند افزود، آشنا خواهید شد.

اجزاء تاثیر گذار در قیمت درب و پنجره upvc در کرج شامل خم پروفیل،شیشه دوجداره،یراق آلات،رنگ پروفیل،بازشو پنجره یو پی وی سی،گالوانیزه،توری،هزینه نصب و ... در عین حال هر پروژه نیز بسته به نوع طراحی آن نظیر تعداد درب و پنجره ها ، تعداد بازشوها ، نوع بازشوها و ... با یکدیگر متفاوت هستند. بدین لحاظ نمی توان بدون اندازه ها و طراحی پروژه ، قیمت درب و پنجره upvc در کرج دقیقی از  پنجره های دو جداره و سه جداره بدست آورد. 

تاثیر یراق آلات در قیمت درب و پنجره upvc در کرج

یراق آلات در نحوه عملکرد و نوع و قیمت درب و پنجره upvc در کرج نقش اساسی را ایفا می کند. درب و پنجره upvc در کرج و آلمینیومی مزایای بسیار فراوانی دارند اما به شرطی که به بهترین حالت مونتاژ شوند و متریالی که برای ساخت آنها استفاده می شوند استانداردهای لازم را را داشته باشند و توسط نصاب ماهر نصب شوند، به درستی استفاده و نگه داری گردند و در صورت بروز مشکل با سرویس کار و تعمیرکار شرکت مربوطه تماس گرفته شود. عوامل زیادی برای ماندگاری درب و پنجره upvc در کرج وجود دارد که یکی از این موارد یراق آلات می باشند که در حال حاضر در برندهای مختلف آلمانی , ترک و ایرانی در بازار به عنوان بهترین با کارایی بالا شناخته می شوند، اما طریقه متصل کردن بر روی پروفیل و استفاده از آن نقش بیشتری برای ماندگاری ایفا می کنند.

پروفیل یو پی وی سی

اقدامات لازم جهت نصب درب و پنجره upvc در کرج

اقدامی که جهت نصب درب و پنجره upvc در کرج باید انجام داد، فریم انتظار با قوطی آهنی با ضخامت حداقل 30 × 60 میلیمتر که به صورت کاملا تراز و بدون کوچکترین خمیدگی , پیچیدگی, زنگ زدگی و ناشاقولی در محل نصب پنجره ها نصب میشود و یا سطح سنگ تراز که درب و پنجره های دوجداره بر روی آن قرار می گیرد .

استانداردترین روش برای نصب درب و پنجره upvc در کرج، نصب آنها بر روی قوطی فلزی است زیرا نصب درب و پنجره upvc در کرج سریعتر و تمیزتر بر روی آن صورت می گیرد . در صورت ایجاد فریم انتظار باید توجه داشته باشیم که پیچ نصب حداقل 2 سانتی متر در قوطی آهنی فرو رود. 

در ضمن علاوه بر اینکه نصب درب و پنجره upvc در کرج بر روی سنگ زمان نصب را بسیار طولانی می کند و هزینه نصب را نیز بالا می برد . در صورتی که قصد دارید، داخل فریم انتظار را پر نمایید بهتر است از فوم های مخصوص اینکار استفاده نمایید. البته در نصب درب و پنجره upvc در کرج و فریم های توکار، لازم نیست که حتما فریم را پر کنید . .

اگر پس از نصب درب و پنجره upvc در کرج ، هنوز فعالیت های اجرایی ساختمان باقی مانده است، می بایست، کاور روی پنجره ها به هیچ عنوان باز نشود تا از آسیب رسیدن به آن ها جلوگیری کند. اما باید دقت داشت اگر این کاور ها به مدت طولانی بر روی پنجره ها باقی بماند. ممکن است دیگر به راحتی از درب و پنجره upvc در کرج کنده نشوند و اثر چسب تا مدت ها بر روی پنجره ها باقی بماند در نتیجه بهتر است حتی الامکان قبل از مراحل پایانی و پس از زدن آستر رنگ و قبل از رنگ آمیزی نهایی پنجره ها نصب گردند تا چنین مشکلی پیش نیاید. دقت شود که پس از نصب ، برچسبهای پشت درب و پنجره upvc در کرج کنده شوند تا در اثر تابش آفتاب کندن آنها از پنجره ها مشکل نگردد .

توصیه های ایمنی هنگام استفاده از درب و پنجره upvc در کرج :

به بازشو پنجره وزن اضافی آویزان نکنید.

بین بازشو و چهارچوب جسم خارجی قرار ندهید.

در هنگام باد شدید پنجره را در حالت باز رها نکنید.

اجازه باز شدن ناگهانی پنجره و با فشار زیاد در جهت لولاها را ندهید