سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پروفیل استاندارد پنجره دوجداره

جمعه 96/6/31
10:0 صبح
بهرام پروهان

مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن ایران بعنوان متولی تدوین استاندارد ملی تجهیزات و مصالح ساختمانی، تحقیقات و مطالعات گسترده ای در این زمینه صورت داده است و استاندارد BS EN 12608 را بعنوان پروفیل استاندارد پنجره دوجداره مناسب انتخاب و ترجمه نموده است که در نهایت جهت انتشار کمیته ملی استاندارد در اختیار سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی قرار گرفته است. پروفیل استاندارد پنجره دوجداره با توجه به اینکه تمامی استاندارد ها در آن رعایت شده باشد یا خیر متغیر است.

طرح و مدل پنجره ساختمان

ادامه مطلب...

قیمت پنجره های دوجداره رنگی

جمعه 96/6/31
7:0 صبح
بهرام پروهان

از آنجا که به طور کلی پروفیل upvc به رنگ سفید تولید و مورد استفاده قرار می گیرد، اما پروفیل رنگ شده نیز طرفداران خاص خود را دارد که قیمت پنجره های دوجداره رنگی با توجه به نوع رنگ آمیزی متغیر است. علاوه بر پروفیل های رنگی لمینت شده ، امکان رنگ پروفیل با رنگ های مخصوص نیز وجود دارد . با این روش تنوع رنگ بسیار زیاد بوده و پوشش رنگ کاملاً مقاوم و دارای 10 سال گارانتی می باشد .

رنگ بندی پنجره های دوجداره

ادامه مطلب...

قیمت پنجره دوجداره و سه جداره upvc

پنج شنبه 96/6/30
11:38 صبح
بهرام پروهان

قیمت پنجره دوجداره و سه جداره upvc باهم متفاوت است چرا که پنجره های سه جداره upvc دارای پروفیل ضخیم‌تر و با تعداد کانال‌های داخلی بیشتری بوده است. پنجره های سه جداره یو پی وی سی بیشتر مصرف صنعتی داشته و در مواردی استفاده می‌گردند که محیط دارای آلایندگی صوتی بسیار بالایی ‌باشد.

پنجره 2جداره

ادامه مطلب...

قیمت درب و پنجره دوجداره آلومینیومی

چهارشنبه 96/6/29
3:7 عصر
بهرام پروهان

درب و پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک آخرین دستاورد صنعت آلومینیوم سازی می باشد.قابلیت این محصول عایق بتدی 100 درصد فضای درونی ساختمان است . برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت درب و پنجره دوجداره آلومینیومی و یو پی وی سی با شرکت پنجره ماندگار در کرج میتوانید تماس گرفته و درباره سفارش محصول خود راهنمایی شوید.

پنجره دوچداره المینیومی

ادامه مطلب...

قیمت پروفیل پنجره دوجداره در نمایندگی

سه شنبه 96/6/28
12:2 عصر
بهرام پروهان

پروفیل با کیفیت پنجره upvc رابطه مستقیم دارد، قیمت پروفیل پنجره دوجداره در نمایندگی ها مقرون به صرفه تر می باشد. پنجره های دو جداره بهترین انتخاب برای ذخیره کردن انرژی هستند. اگر پنجره دوجداره با بهترین پروفیل و به همراه شیشه های چند جداره استفاده شوند، بالاترین درجه ایزوله بودن به دست می آید و این مساله موجب صرفه جویی در مصرف انرژی، پول و حفظ محیط زیست می شود.

پروفیل الوپلاست

ادامه مطلب...