سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت انواع پروفیل پنجره دوجداره هافمن کرج

شنبه 96/10/30
11:21 صبح
بهرام پروهان

هافمن یکی دیگر از کارخانجات تولیدکننده انواع پروفیل یو پی وی سی در ایران می باشد که فعالیت خود را نسبت به برندهایی هم چون ویستابست و وین تک به تازگی آغاز کرده است. قیمت انواع پروفیل پنجره دوجداره هافمن کرج با توجه به ضخامت و تعداد کانال های هر یک متفاوت می باشد.

پروفیل لنگه درب داخل بازشو پنجره upvc پروفیل هافمن

ادامه مطلب...

قیمت پنجره های دوجداره فولکس واگنی در کرج

چهارشنبه 96/10/27
10:35 صبح
بهرام پروهان

قیمت پنجره های دوجداره فولکس واگنی بسته به ابعاد, نوع یراق آلات مصرفی، رنگ و مدل انتخابی متغیر است. پنجره های دوجداره فولکس واگنی نسل جدید پنجره های کشویی می باشند در حالی که تمام معایب آنها را رفع نموده و بهترین عملکرد را دارد. قیمت پنجره های دوجداره فولکس واگنی در کرج از کشویی بالاتر است.

پنجره دوجداره فولکس واگنی

ادامه مطلب...

قیمت شیشه رفلکس پنجره دوجداره کرج

سه شنبه 96/10/26
10:51 صبح
بهرام پروهان

 یکی از فراورده های شیشه فلوت، شیشه آینه ای می باشد که با ماده پوششی که روی شیشه فلوت قرار می گیرد خاصیت انعکاسی به خود می گیرد. شیشه رفلکس پنجره دوجداره معمولا در نما های خارجی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. شیشه رفلکس دارای دو جداره شیشه ای ساده و رفلکس می باشد که معمولا با ضخامت 4 یا 6 ساخته می شوند. قیمت شیشه رفلکس پنجره دوجداره کرج به موادری چون ضخامت, سایز و رنگ مورد نظر بستگی دارد.

شیشه دوجداره رفلکس

ادامه مطلب...

قیمت درب و پنجره دوجداره قوس دار ویستابست در کرج

دوشنبه 96/10/25
10:43 صبح
بهرام پروهان

امروزه استفاده از پنجره هایی با اشکال خاص بسته به طراحی و معماری ساختمان بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در بسیاری از ساختمان ها برخی از پنجره های نما اشکال خاص دارند که جلوه ای خیره کننده به نما می دهد. شرکت معتبر ویستابست اشکال گوناگونی را با بهترین پروفیل upvc تولید می نماید البته قیمت درب و پنجره دوجداره قوس دار ویستابست در کرج از پنجره های ساده گرانتر است.

پنجره با اشکال خاص

ادامه مطلب...

قیمت درب و پنجره دوجداره کشویی وین تک کرج

یکشنبه 96/10/24
2:24 عصر
بهرام پروهان

پروفیل درب و پنجره دوجداره کشویی وین تک با نام سری W260 با شفافیت بالا بوده و مانند دیگر پروفیل های وین تک از بهترین مواد اولیه متناسب با شرایط اقلیمی در سراسر ایران تولید شده اند. قیمت درب و پنجره دوجداره کشویی وین تک کرج با توجه به نوع آن متفاوت است چرا که دارای دو نوع پروفیل تک ریل و دو ریل می باشد. هر دو نوع درب و پنجره دوجداره کشویی وین تک کرج دارای لاستیک های درزبندی و نیز فیلترهای مویی هستند. همچنین برروی پروفیل کانال هایی تعبیه شده است که آب باران را براحتی تخلیه می کند.

پنجره دوجداره کشویی

ادامه مطلب...