سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پنجره دوجداره قیمت مناسب

پنج شنبه 95/10/16
9:15 صبح
بهرام پروهان

پنجره های یو پی وی سی از لحاظ قیمت با هم بسیار متفاوت هستند. قیمت پنجره های یو پی وی سی سه جداره از انواع دوجداره و یا تک جداره آن نیز به نسبت بیشتر می باشد. شرکت پنجره ماندگار این افتخار را دارد که این درب ها و پنجره های یو پی وی سی را با بالاترین کیفیت ممکن تولید و عرضه نماید.
کارائی و تنوع شکل و رنگ:تنوع رنگ و قابلیت ساخت با طرح های متنوع ، پنجره ها را برای هر نوع معماری مناسب می سازند . قابلیت چرخش پنجره بر روی دو محور افقی و عمودی به وسیله چرخش دستگیره ، امکان استفاده راحت برای تهویه ی هوا یا باز و بسته کردن پنجره ها را فراهم می سازد .
اقتصادی:پنجره یو پی وی سی نیاز به رنگ آمیزی ندارند و بنا به درخواست مشتری به صورت سفید و یا رنگی تولید می شود.  درب و پنجره یو پی وی سی به راحتی با محلول های آب و صابون تمیز می شوند و نیازی به جلا و رنگ آمیزی های دوره ای ندارد .
بهداشتی و مقاوم :بنا به خواص ماده یو پی وی سی ،  درب و پنجره یو پی وی سی مقاومت بسیار خوبی در مقابل شرایط مختلف جوی، رطوبت حرارت و سرما از خود نشان می دهند . بخصوص در محیط های اسیدی و بازی دچار خوردگی و پوسیدگی نمی شوند . علاوه بر آن رشد باکتری ها در ماده پی وی سی بسیار محدود بوده و در مجموع این خواص استفاده از  درب و پنجره یو پی وی سی در بیمارستان ها و آزمایشگاه ها را برجسته می سازد .
عایق صوتی :شیشه های چند جداره ، نوع گاز مصنوعی بین جدار شیشه ها ، استفاده از درزگیر های لاستیکی مناسب و همچنین فضای پروفیل های یو پی وی سی ،موجب شده این پنجره ها نسبت به پنجره های فلزی سبکتر بوده ، در عین حال عایق خوبی در مقابل صوت می باشند و مقاومت کافی در برابر باد و طوفان و لرزش در هنگام وزش باد از خود بروز دهند .

هم بستگی با طبیعت :مواد یو پی وی سی صد در صد قابل بازیافت و برگشت به چرخه تولیدند . همچنین پنجره های قدیمی و ضایعات ساخت پنجره های پی وی سی می توانند خرد شده و مجددا" در ساخت دیگر محصولات مورد استفاده قرارگیرند .
عایق گرما و سرما :طبق مطالعات سازمان بهینه سازی مصرف سوخت ، 48 درصد راه های نفوذ هوا از پنجره ها و 24 درصد آن از درها است . عایق بودن شیشه ها ، اتلاف انرژی های سرمایشی و گرمایشی را نزدیک به 54 درصد کاهش می دهد .
ضد اشتعال و برق گرفتگی :دمای احتراق ماده پی وی سی 380درجه سانتی گراد است ، که در مقایسه با پنجره های چوبی دیرتر مشتعل شده و برخلاف چوب ماده پی وی سی با دور نمودن منبع حریق خود به خود خاموش می شود .همچنین استفاده از مواد افزودنی (مولتی فایرها) سرعت انتشارحریق را بسیار کند می کند .مقاومت الکتریکی ماده یو پی وی سی بسیار بالا بوده و بدون نیاز به سیستم ارت ،خطر برق گرفتگی را به حداقل می رساند .
جلوگیری از ورود آلودگی و گرد و غبار :زوارهای لاستیکی ظریف و زیبا و با طرحهای خاص موجب جلوگیری از نفوذ گرد و غبار , رطوبت ,صدا و آلودگی ناشی از دود صنایع و اتومبیل ها می شود و این امر تا حد زیادی نگرانی خطرات ناشی از آلودگی هوا را کاهش می دهد .
ایمنی :پروفیل های گالوانیزه با ضخامت 1.5 mm درون پروفیل های پی وی سی موجب استحکام بیشتر پنجره ها می گردد. استفاده از یراق آلات مناسب , ضریب ایمنی پنجره ها را دربرابر سرقت بالا می برد.
قیمت پنجره دوجداره



قیمت شیشه پنجره دوجداره

دوشنبه 95/10/13
9:1 صبح
بهرام پروهان

قیمت بالای پنجره های چند جداره در بسیاری از موارد به دلیل جنس شیشه استفاد شده در آن می باشد. به عنوان مثال شیشه های سکوریت بسیار گران بوده و ساید قیمت شیشه ها از قیمت درب ها و پنجره های یو پی وی سی نیز بیشتر شود. از این رو در انتخاب شیشه باید بسیار دقت کرد.
ناگفته پیداست که بخش اعظم یک پنجره از شیشه تشکیل شده است و لاجرم در تولید یک پنجره استاندارد، کیفیت شیشه نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. در این میان موادی همچون درزگیر بوتیل، پلی سولفاید، رطوبت گیر و اسپیسرتا حد بسیار زیادی تعیین کننده کیفیت شیشه دوجداره خواهند بود. بنابر این انتخاب این ملزومات جهت تولید شیشه های دوجداره نکته قابل توجهی است که شاید از نظر برخی تولیدکنندگان پنجره یا شیشه دوجداره دور مانده باشد. شرکت پنجره ماندگار همواره دغدغه عرضه محصولاتی با کیفیت و بالا نگاه داشتن کیفیت شیشه های دوجداره تولیدی کشورمان را داشته است و تمام تلاش خود را برای پر کردن این خلا به کار بسته است. خلایی که از دو منظر صنعت ما را رنج می دهد: از یک سو شاهد نزول کیفیت محصولات عمدتا وارداتی در کشور هستیم و از سوی دیگر فقدان آگاهی های لازم بر پیچیدگی این وضعیت دامن زده است. در این بحوبحه شرکت پنجره ماندگار می کوشد در هر دو جبهه فعالیت کند و تا به امروز نیز نقش قابل قبولی را ایفا کرده است.

ویژگی های یک پنجره استاندارد
همانطور که می دانید کیفیت موادی همچون درزگیر بوتیل، پلی سولفاید،رطوبت گیر و اسپیسر در تولید یک قطعه شیشه دوجداره حرف اول را می زنند. و اگر این مواد به صورت استاندارد و مرغوب در کارخانه ها مورد استفاده قرار گیرند، شیشه های تولید شده تا ده ها سال بدون هیچ گونه مشکلی وظیفه حفظ انرژی و جلوگیری از آلودگی صوتی را انجام می دهند.
خوشبختانه اخیرا تولیدکنندگان شیشه های دوجداره به کیفیت و استاندارد بودن محصولات اهمیت زیادی می دهند. مهم ترین مشکل موجود عدم آگاهی تولیدکنندگان از مواد اولیه غیر استاندارد می باشد که تاثیر بسیار زیادی در کیفیت محصولات دارد. از سوی دیگر، عمدتا به علت توجه بیشتر به مقرون به صرفه بودن محصول، موضوع کیفیت مورد توجه قرار نمی گیرد.
قیمت پنجره دوجداره



قیمت بهترین درب پنجره

یکشنبه 95/10/12
10:3 صبح
بهرام پروهان

بهترین درب ها و پنجره های یو پی وی سی دوجداره خصوصیاتی دارند که ابتدا باید آنها را بشناسیم. قیمت این درب ها و پنجره های یو پی وی سی دوجداره نسبت به انواع دیگر آن که غیر استاندارد می باشند بیشتر می باشد. این درب ها و پنجره های دوجداره یو پی وی سی کیفیت بالاتری داشته و دارای ضمانت نامه معتبر نیز می باشند.
پنجره دوجداره ایده آل پنجره ای است که علاوه بر این که قیمت مناسبی دارد، موارد زیر نیز در آن صدق نماید. بسیاری از پنجره های یو پی وی سی دوجداره وجود دارند که بسیار ارزان بوده ولی هیچ یک از شرایط یک پنجره ایده آل را ندارند.

رنگ اصلی یو پی وی سی سفید بوده و هرچه رنگ آن سفیدتر و براق تر باشد بهتر است. یکی از مزایای درب و پنجره های یو پی وی سی رنگ سفید آن است که در برابر اشعه ماوراء بنفش ( UV ) که برای انسان مضر می باشد مقاوم است. رنگ پروفیل یو پی وی سی مرغوب به مرور زمان نباید تغییر کرده و زرد رنگ شود. یکی از موارد ضمانت نامه 15 ساله ما ضمانت تغییر نکردن رنگ پروفیل درب و پنجره های تولید ما در طی 15 سال می باشد. در مورد ساختمان هایی که به لحاظ رنگ نمای ساختمان احتیاج به درب و پنجره های رنگی دارند ، این امکان وجود دارد که با ورقه های مخصوص رنگی ، پروفیل یو پی وی سی را لمینت کرده و آنرا به رنگ دلخواه تغییر داد.
به سبب طراحی خاص درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی که هر فریم به صورت یک تکه می باشد و همینطور استفاده از زوارهای مخصوص به هیچ وجه آب به داخل درب و پنجره های یو پی وی سی نفوذ نمی کند. ضمن آنکه محفظه هایی نیز در آن تعبیه می شود که در صورت نفوذ آب ( در هنگام شستشو ) ، آب از انتهای درب یا پنجره تخلیه شده و به داخل نفوذ نکند.

بر خلاف درب و پنجره های دیگر ، درب و پنجره های یو پی وی سی به لحاظ آنکه احتیاج به عملیات ساختمانی ندارند می توان در آخرین مرحله ساخت پیش از رنگ کردن دیوارها و یا نصب کاغذ دیواری نصب گردند. فقط در هنگام ساخت باید یک قاب فلزی در دیوارها تعبیه گردد تا درب و پنجره های یو پی وی سی بوسیله پیچهای مخصوص و فوم مخصوص به آن اتصال گردد.
درب ها و پنجره های یو پی وی سی دوجداره که در شرکت پنجره ماندگار تولید و عرضه می گردند تمام شرایط یک پنجره دوجداره ایده آل را دارا می باشند. این شرکت همواره کیفیت محصولات تولیدی خود را تضمین می نماید.
قیمت درب پنجره دوجداره



قیمت یو پی وی سی آلومینیوم

پنج شنبه 95/10/9
10:51 صبح
بهرام پروهان

جهت مقایسه درب و پنجره یو پی وی سی با آلومینیوم ابتدا باید این دو جنس را بشناسیم. همچنین باید بدانیم که خواسته و توقع ما از یک پنجره خوب چه چیزهایی است تا بتوانیم مقایسات خود را بر اساس آنها انجام دهیم. در مقاله زیر تعدادی از این موارد را بررسی می نماییم.

سازگاری با محیط زیست و سلامت
رواج استفاده از پنجره های آلومینیومی به این دلیل بود که تصور می شد آلومینیوم قیمت پایین تری نسبت به پنجره های چوبی دارد و می تواند حافظ محیط زیست باشد. اما بعدا مشخص شد که در فرایند ساخت درب و پنجره های آلومینیومی و در هنگام فراوری آلومینیوم مواد شیمیایی و سمی زیادی تولید می شود که محیط زیست را به خطر می اندازد. برخی از این مواد سمی که از طرف سازمان جهانی بهداشت و امنیت شغلی سرطانزا و خطرناک اعلام شده اند chromate baths ، acrulic ، nickel astate و … هستند.
اما وینیل که از پلاستیک پی وی سی ساخته می شود دارای خواصی است که آن را از آلومینیوم متمایز و برتر می کند. جدای از مسئله پایداری و مقاومت بسیار بالای وینیل ، در طی فرایند ساخت درب و پنجره یو پی وی سی هیچ نوع مواد سمی متصاعد نمی شود و همچنین وینیل که به هر دلیل از گردش تولید کارخانه خارج شود ، بازیافت می شود. امروزه در کشورهای پیشرفته جهان ، وینیل به عنوان جایگزین مناسبی برای آلومینیوم شناخته شده است و با استفاده از این ماده آلودگی های زیست محیطی ناشی از ساخت پنجره های آلومینیومی کاهش چشمگیری پیدا کرده است.

عایق حرارت
آلومینیوم رسانای گرماست و حرارت را به خوبی از خود عبور می دهد. مثلا در ساخت رادیاتورهای ساختمان که برای گرمایش استفاده می شود از آلومینیوم استفاده می کنند. استفاده از پنجره های آلومینیومی باعث می شود که حرارت داخل خانه و محل کار به آسانی به بیرون رود و اتلاف انرژی بسیار زیادی بوجود بیاید. برای حل این مشکلات کارخانه های تولیدکننده پنجره های آلومینیومی ، به درب و پنجره خود ماده ای به نام ترمال بریک – Thermal Break اضافه می کنند. اضافه کردن این ماده به فریم پنجره اگرچه باعث افزایش میزان عایق بودن پنجره می شود ، اما یکپارچگی فریم پنجره را از بین می برد. علت این امر تفاوت انسجام و محکمی این ماده با آلومینیوم است. اما بزرگترین مشکل این راهکار ، افزایش قیمت بسیار زیاد این نوع از پنجره های آلومینیومی است.
در مقابل وینیل به طور طبیعی عایق حرارت است. در سرمای زمستان فریم پنجره های شما همچنان گرم می ماند و اجازه خارج شدن هوای مطبوع خانه به بیرون را نمی دهد. یکی از خصوصیات ویژه پنجره های یو پی وی سی امکان ساخت پنجره از پروفیل های چند حفره ای – Multi Chambered است که این حفره ها باعث تقویت بیشتر عایق بودن پنجره می شود. حفره ها در پنجره جنس وینیل با عایق مخصوصی احاطه شده است که برخلاف حالت حفره ها در پنجره های آلومینیومی ، هوای بیرون را به داخل انتقال نمی دهد.

ماندگاری
با وجود اینکه آلومینیوم در مقابل زنگ زدگی مقاوم است اما خوردگی و پوسیدگی در آن بوجود می آید. رنگ روی آلومینیوم هم به مرور زمان دچار تغییر می شود. در شرایط آب و هوایی بد ، حتی امکان شکستگی فریم پنجره نیز وجود دارد. پنجره های آلومینیومی در مقابل آلودگی های طبیعی هوا ، گازها و بخارهای نمکی ، کودهای شیمیایی و … از خود مقاومت کمی نشان می دهند و رسانایی این ماده باعث افزایش میعان گازها در داخل خانه می شود.
در مقابل پنجره های یو پی وی سی پوسیده و ورقه ورقه نمی شوند. به علت اینکه اتصالات این پنجره ها به هم جوش می خورند ، مقاومت بالاتری نسبت به پنجره های آلومینیومی دارند که با بست های مکانیکی به یکدیگر متصل می شوند. خراش های سطحی روی بدنه پنجره که ممکن است به علت استفاده روزمره بوجود بیاید به این علت که رنگ تمام پروفیل پنجره یکسان است ، نشان داده نمی شود. در مجموع مقاومت این نوع از پنجره ها بالاتر است و می تواند انتخاب قابل اطمینان تری نسبت به پنجره های آلومینیومی باشد.
شرکت پنجره ماندگار سالیان طولانی است که به تولید و عرضه درب ها و پنجره های یو پی وی سی مشغول می باشد و همواره در این عرصه رضایت مشتریان را هدف قرار داده است.
پنجره ماندگار



قیمت درب و پنجره ویستابست

یکشنبه 95/10/5
9:15 صبح
بهرام پروهان

قیمت درب ها و پنجره های یو پی وی سی دوجداره با هم بسیار متفاوت است. این تفاوت قیمت به آن دلیل است که قیمت پروفیل ها و یراق آلات مصرفی در درب ها و پنجره های دوجداره یو پی وی سی با هم متفاوت می باشد. به عنوان مثال درب ها و پنجره هایی که با پروفیل ویستابست ساخته می شوند قیمت بالاتری نسبت به سایر درب ها و پنجره های یو پی وی سی دارند.
چرا ویستابست؟
کیفیت، خدمات و برند موفق سه راز پیشرفت و نقاط قوت ویستابست است، چه این که کیفیت برتر محصولات ویستابست دست کم در سه عامل انتخاب مواد اولیه با کیفیت، برخورداری از پیشرفته ترین ماشین آلات و تکنولوژی روز دنیا و البته بهره مندی از نیروی انسانی متخصص و با سابقه به همراه جمعی از نخبه ترین تحصیل کرده های رشته های مرتبط با صنعت پروفیل یو پی وی سی نهفته است. مواد اولیه مصرفی در تولید پروفیل های ویستابست، از بالاترین استاندارد جهانی است که فرمولاسیون این مواد با شرایط آب و هوایی و اقلیمی شهر های مختلف ایران سازگار است و میزان دی اکسید تیتانیوم به کار رفته در پروفیل های یو پی وی سی ویستابست، باعث مقاومت تایید شده و تحسین شده پروفیل ویستابست در برابر تابش مستقیم نور خورشید شده و دیگر خبری از تغییر رنگ در پنجره upvc ویستابست نخواهد بود.

پنجره upvc
میکسر فول اتومات و یا همان تمام خودکار مورد استفاده از خطوط تولید پروفیل ویستابست هم یک تکنولوژی بی نقص آلمانی است که دستاورد سترگی است، چه این که انتقال مواد اولیه به درون ماشین آلات و خطوط تولید، به صورت کاملا خودکار و بدون دخالت نیروی انسانی صورت می گیرد و اکسترودر های ویستابست هم ساخت شرکت معتبر جهانی کراس مافای آلمان است که یکی از بهترین اکسترودر های جهان محسوب می شود. ویستابست با بهره مندی از قالب های متنوع ساخت اجزای مختلف پروفیل از شرکت گراینر آلمان موفق شده تا تولید پروفیل در کلاس A جهانی داشته باشد که این روز ها از آن به عنوان یک افتخار ملی یاد می شود. عامل سوم و شاید مهم ترین و اثر بخش تر در پیشرفت ویستابست را می توان بهره مندی از نیروی انسانی مجرب، دانش محور و همگام با دانش روز جهانی دانست.
پنجره upvc ویستابست یکی از پر فروش ترین پنجره های دوجداره یو پی وی سی در ایران و جهان می باشد. پیشنهاد می شود پنجره upvc ویستابست را تنها با ضمانت نامه آن از شرکت های نمایندگی معتبر ویستابست تهیه فرمایید.