سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رگلاژ پنجره پی وی سی کرج همراه تعویض شیشه دستگیره

شنبه 98/3/25
1:18 عصر
بهرام پروهان

رگلاژ پنجره پی وی سی کرج همراه تعویض شیشه دستگیره: ازبرجسته ترین مزایای استفاده از درب و پنجره UPVC   جلوگیری از تبادل حرارتی ( سرمایشی و گرمایشی ) و همچنین جلوگیری از ورود آلودگی های صوتی می باشد ، چنانچه پس از نصب پنجره های یو پی وی سی به هر دلیلی ، عملکرد لازم از عایق بندی پنجره های UPVC  حاصل نشود ، باید به تنظیم و رگلاژ صحیح پنجره دوجداره UPVC توسط تعمیرکار متخصص اقدام گردد ، در همین راستا در این مقاله ، نکات مربوط به رگلاژ پنجره UPVC مورد بررسی قرار گرفته شده است .

رگلاز پنجره دوجداره

ادامه مطلب...

تعویض پنجره آهنی با پنجره دوجداره کمانی ویستابست upvc

پنج شنبه 98/3/23
1:44 عصر
بهرام پروهان

تعویض پنجره آهنی با پنجره دوجداره کمانی ویستابست upvc: پنجره های آهنی که غالبا برای تعویض با پنجره دوجداره کمانی در نظر گرفته می شوند، دارای مدل های مختلفی می باشند که این مدل ها عبارتند از : پنجره های قدیمی آهنی ساده، پنجره های قدیمی با استفاده از آهن های فرانسوی و یا مکزیکی، پنجره های قدیمی با فریم چوب. در تمامی این 3 و یا 4 مدلی که در اینجا ذکر کردیم با هر شکلی که فریم پنجره ها دارند ما بدون تخریب پنجره را با پنجره دوجداره کمانی تعویض می کنیم.

تعویض پنجره

ادامه مطلب...

پنجره پی وی سی چیست انواع مدل ویستا بست در کرج

سه شنبه 98/3/21
1:38 عصر
بهرام پروهان

 

پنجره پی وی سی چیست انواع مدل ویستا بست در کرج: ماده ای که همانند پلاستیک در برابر گرما از خود واکنش نشان می دهد. مواد ترموپلاستیک در نقطه ذوب خود مایع هستند. یکی از ویژگی های مهم ترموپلاستیک ها این است که آنها می توانند تا نقطه ذوب خود گرم شوند، سپس خنک شوند و دوباره بدون حرارت زیادی گرم شوند. به جای سوزاندن ترموپلاستیک هایی نظیر پلی پروپیلن، آنها را گدازش می دهند، این کار سبب می شود که به راحتی داخل قالب های مربوطه تزریق شوند و همچنین به آنها اجازه می دهد چندین بار قابل بازیافت باشند. وقتی مواد ترموپلاستیک را در درجات بالا بسوزانید باعث تولید مواد مضر می گردد.

پنجره پی وی سی

 

 

ادامه مطلب...

پروفبیل پنجره یو پی وی سی باکیفیت ایرانی در کرج

دوشنبه 98/3/20
2:16 عصر
بهرام پروهان

پروفبیل پنجره یو پی وی سی باکیفیت ایرانی در کرج : با توجه به پیشرفت روز افزون صنعت و فناوری و جهت جلوگیریاز اتلاف انرزی و همچنین با توجه به میزان آلودگی هوای شهر های بزرگ کشور ایران استفاده از پنجره های دوجداره یو پی وی سی به صورت چشمگیری در خال افزایش بوده و بطوریکه دراکثر ساختمان هایی که در حال حاظر ساخته میشوند از پنجره های دوجداره استفاده میگردد .در ادامه نظر شما را به مهمترین و بزرکترین تولید کنندگان پروفیل در ایران جلب مینماییم .

پروفیل پنجره یو پی وی سی

ادامه مطلب...

کرکره تاشو دستی مخصوص پنجره کرج

شنبه 98/3/18
3:4 عصر
بهرام پروهان

کرکره تاشو دستی مخصوص پنجره کرج: پنجره ماندگار تولید کننده و مجری انواع کرکره های تاشوی مخصوص پنجره های دوجداره میباشد.این نوع کرکره تاشو بین شیشه دوجداره دارای عملکرد ساده است. مدل هلندی آن دارای ضخامت نهایی 26میلیمتر است و مدل ترک آن دارای ضخامت 20میلیمتر است. عملکرد این مدل با کابل و ولوم می باشد که عملکردی مکانیکی بوده و فقط امکان حرکت دورانی کرکره را دارد. در این حالت کرکره فقط سایه روشن می شود. این پرده ها را می توان در مساحت های زیر 4متر مربع تولید کرد. اگر ابعاد بیشتر مد نظر باشد به دلیل سنگینی کرکره ما مدل هلندی را به شما عزیزان پیشنهاد میکنیم.

پرده کرکره دستی

ادامه مطلب...