سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره ریلی دو جداره یو پی وی سی همراه کرکره زبرا

پنج شنبه 98/3/30
1:37 عصر
بهرام پروهان

قیمت پنجره ریلی دو جداره یو پی وی سی همراه کرکره زبرا: قیمت پنجره دوجداره  یو پی وی سی ریلی ذکر شده در مقاله زیر با ابعاد فرضی می باشد.جهت برآورد دقیق پروژه خود می توانید با مشاور فروش پنجره ماندگار تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما اطلاعات و قیمت درب و پنجره دوجداره را در اختیار شما قرار دهند. نوع فریم پروفیل مصرفی که ممکن است بازسازی یا نوسازی باشد مشخص شود. زیرا فریم پروفیل مصرفی برای تعویض و جایگذاری پنجره کشویی که قبلا از نوع آلومینیوم ،آهن و یا هر جنس دیگری بوده با فریم پروفیل مصرفی برای ساخت پنجره برای ساختمانی که در حال ساخت می باشد متفاوت است که در اصطلاح پروفیل مصرفی تعویضی را فریم بازسازی و فریم پروفیل نوع دوم را فریم نوسازی می گویند.

پنجره ریلی دوجداره ریلی

ادامه مطلب...

قیمت پنجره دوجداره بوتیا انواع مدل رنگها

چهارشنبه 98/3/29
3:34 عصر
بهرام پروهان

قیمت پنجره دوجداره بوتیا انواع مدل رنگها: در صورتی که به تمایل دارید که محیط خانه و اسایه را با رنگ درب و پنجره ها هارمونی داشته باشد  , شاید گفتنی باشد که پنجره های یو پی وی سی رنگ سفید گزینه مناسبی نباشد و نیاز داشته باشید از پروفیل های رنگی بوتیا استفاده نمایید.باگذشت زمان فریم های upvc رنگی بوتیا در طرفداران زیادی پیدا نموده و در حال رشد و فروش بیشتر می باشد زیرا این پنجره ها به منزل ها رنگ و روح تازه ای داده و به زینت خانه شما به طرز چشمگیری می افزاید. لازم به ذکر است برای همخوانی بیشتر می توان درب و پنجره های دوجداره upvc بوتیا را به صورت دو رنگ سفارش داد مثلا داخل منزل به رنگ سفید و از خارج به رنگ چوبی باشد.

پنجره یو پی وی سی

ادامه مطلب...

upvc در و پنجره یو پی وی سی مخصوص هتل کرج

سه شنبه 98/3/28
2:29 عصر
بهرام پروهان

upvc در و پنجره یو پی وی سی مخصوص هتل کرج: nv ,پنجره‌های UPVC ، یکی از محصولات ساختمانی و نسل ارتقاع یافته پنجره‌های ساخته شده از ورق‌های پی وی سی (PVC) یا پلی وینیل کلراید هستند. پی وی سی، یک پلاستیک مستحکم و کم وزن است که با افزودن روان‌کننده‌، بسیار نرم‌تر و منعطف تر از پلاستیک شده است. این پنجره‌ها با اینکه مزایای زیادی داشتند اما در برابر تغییرات دمایی مقاومت چندان مناسبی نداشتند. برای رفع این مشکل از پروفیل‌های یو پی وی سی استفاده شد که به پی وی سی غیرپلاستیکی (un-plasticized) یا پی وی سی سخت شده اشاره دارد. پنجره‌های یو پی وی سی، در اوایل دهه 1960پا جای نمونه‌های  قدیمی‌خود گذاشتند و در حال حاضر جزو فراگیر‌ترین محصولات مورد استفاده برای درب و پنجره‌ها می‌باشند.

در وپنجره یو پی وی سی

ادامه مطلب...

زیباترین پنجره ها عایق با کیفیت یو پی وی سی

دوشنبه 98/3/27
2:1 عصر
بهرام پروهان

زیباترین پنجره ها عایق با کیفیت یو پی وی سی: از اجزای در و پنجره دوجداره عایق می توان به فریم اصلی به عنوان قاب پنجره و یراق آلات، شیشه دو جداره یا چند جداره، نوار درزبند و تقویت کننده فولادی اشاره نمود. بین دو شیشه پنجره دوجداره، گازی بی اثر برای ایجاد مقاومت در برابر بخار زدگی تزریق می شود. یراق آلات استفاده شده در پنجره دوجداره یو پی سی، با توجه به نحوه باز شدن پنجره و کاربرد آن تفاوت دارد.

پنجره یو پی وی سی عایق

ادامه مطلب...

پنجره پی وی سی درب مخصوص عایق صدا در کرج

یکشنبه 98/3/26
2:21 عصر
بهرام پروهان

پنجره پی وی سی درب مخصوص عایق صدا در کرج: در بررسی مشخصات پنجره یو پی وی سی می توان به دلایل اولیه و نیاز کلی پیدایش این محصول اشاره کرد.یکی از مباحث جدی در انتخاب متریال ساختمان، میزان ایمنی درب و پنجره ها در برابر زلزله می‌باشد که این در دو بحث تخریب محصول و ایجاد خطرات پیرامونی بررسی می‌گردد. قابل ذکر است که پنجره های یو پی وی سی از این لحاظ کاملا ایده آل می باشند. 

پنجره پی وی سی عایق

ادامه مطلب...