سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره تراس

دوشنبه 95/11/11
10:30 صبح
بهرام پروهان

شرکت پنجره ماندگار تولید کننده و عرضه کننده انواع درب ها و پنجره های دوجداره یو پی وی سی برای تراس (بالکن) میباشد. قیمت پنجره  یو پی وی سی دوجداره تولید شده برای بالکن تفاوت چندانی با پنجره های دوجداره معمولی ندارد. شرکت پنجره ماندگار قادر به نصب پنجره های دوجداره یو پی وی سی تراس با مناسب ترین قیمت میباشد.پیشنهاد ما شرکت پنجره ماندگار به شما عزیزان میباشد.

امروزه بسیاری از افراد به فکر استفاده از درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی برای تراس های خود هستند. شرکت پنجره ماندگار این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید با کمترین هزینه درب و پنجره تراس خود را تهیه نمایید. با استفاده از پنجره تراس می توان از محیط پوشیده و بسته تراس بیشترین استفاده را داشت. مزایای استفاده از پنجره تراس به شرح زیر است:

بهینه سازی در مصرف انرژی
امروزه مواجه شدن با کمبود انرژی و همچنین گران شدن انرژی ، بهینه سازی در مصرف را انرژی را به امری ضروری تبدیل کرده است. پنجره ها، مهمترین هدر دهنده انرژی در ساختمان ها هستند. با استفاده از پنجره های دوجداره تراس در مصرف انرژی ساختمان صرفه جویی می شود و به تبع آن هزینه های پرداختی ساکنین خانه کاهش چشمگیری پیدا می کند.
 حذف اشعه ماورای بنفش
امروزه ثابت شده است که اشعه ماورای بنفش UV برای سلامتی انسان مضر است و همچنین تابش آن بر روی اثاث منزل باعث پوسیدگی و از بین رفتن وسایل منزل می شود. با استفاده از پنجره های دوجداره یو پی وی سی تراس اثرات مخرب این اشعه بسیار کاهش می یابد.
کاهش آلودگی های صوتی
میزان آلودگی صوتی در شهرهای بزرگ بین 75 تا 80 دسی بل می باشد . این میزان از آلودگی صوتی زندگی آرام و آسوده را از بسیاری از ساکنین شهرها سلب کرده است. با استفاده از پنجره های دوجداره تراس تا 45 دسی بل از آلودگی صوتی کاسته می شود و می توان از محیط تراس استفاده بهینه داشت.

جلوگیری از ورود آلاینده ها
عایق بندی پنجره های دوجداره  تراس به نحوی است که مانع ورود سوزهای سرد زمستانی و بادهای گرم تابستانی می شود. همچنین ورود هوای آلوده ، گرد و غبار که باعث کثیفی منزل و محیط داخل می شود ، با نصب پنجره های دوجداره  تراس کاملا قطع می شود.
عدم نیاز به رنگ آمیزی و نگهداری آسان
ترکیبات بکار رفته در ساخت پروفیل پنجره های یو پی وی سی تراس اکسید نمی شوند و رنگ بکار رفته در ساخت آن در مقابل اشعه UV خورشید مقاومت کامل دارد بنابراین تغییر رنگ در پنجره های دوجداره تراس رخ نمی دهد.
 مدل ها و طرح های مختلف
بخش بزرگی از زیبایی ظاهر نمای ساختمان به پنجره های تراس بازمی گردد. معماران بزرگ جهان زمان زیادی را صرف طراحی پنجره هایی می کنند که جلوه ای ویژه به نمای ساختمان بدهد. پنجره های دوجداره تراس در طرح ها و مدل های مختلف طراحی می شود.
شرکت پنجره ماندگار مفتخر است که پنجره های تراس را در رنگ بندی های مختلف و مطابق با سلیقه های مختلف به مشتریان ارائه دهد.

قیمت پنجره دوجداره



قیمت پنجره دوجداره هلالی

شنبه 95/11/9
11:8 صبح
بهرام پروهان

درب ها و پنجره های هلالی یو پی وی سی نسبت به سایر درب ها و پنجره های یو پی وی سی دیگر از قیمت بالاتری برخوردار هستند. به این دلیل که در ساخت این گونه درب ها و پنجره های یو پی وی سی دوجداره هزینه خم کردن پروفیل یو پی وی سی  نیز به سایر هزینه ها اضافه میگردد. در اینجا به معرفی انواع درب ها و پنجره های هلالی میپردازیم.

پنجره دوجداره هلالی یکی از شاخص‌ترین خصوصیات پروفیل‌های دوجداره UPVC قابلیت شکل‌پذیری و امکان ساخت اشکال هندسی : بصورت (هلالی) (مثلثی) (ذوزنقه) (دایره) (بیضی) وغیره... با تنوع نامحدود است. مکانیزم عمل نیز به طور کلی به این صورت است که پروفیل های دوجداره UPVC جهت تغییر شکل در دستگاه مخصوص این کار (کوره بخار) در دمایی حدود 150 درجه سانتی‌گراد در مدت زمان‌های مختلف (بسته به نوع پروفیل بین 10 تا 20 دقیقه) نگهداری می‌شود تا شرایط لازم جهت شکل‌ دهی به پروفیل فراهم آید. بعداز زمان مشخص شده و انعطاف پذیر شدن پروفیل انرا از دستگاه خارج کرده و بر روی شابلون قرار میگیرد تا دقیقا شکل و فرم مورد نظر بدست اید.
ساخت پنجره های یو پی وی سی هلالی در ابعاد و اندازه های دلخواه که پس از بازدید و اندازه گیری دقیق آن توسط کارشناسان گروه صنعتی ماندگار انجام خواهد پذیرفت .
این پنجره ها در رنگهای سفید و لمینت طرح چوب قابل ساخت است.
صرفه جوئی در مصرف انرژی و جلوگیری از تبادل سرما و گرما
خود رنگ و بدون نیاز به مواد نگهدارنده و براق کننده
عدم تغییر رنگ در مقابل نور خورشید و شرایط مختلف جوی
عایق صوتی تا 75% با استفاده از شیشه های دوجداره
جلوگیری از اتلاف و به هدر رفتن انرژی سرمایشی و گرمایشی ساختمان
مقاوم و عدم زنگ زدگی در مقابل رطوبت
مصونیت از آلودگی های صوتی
عایق در برابر گرد و غبار
عایق در برابر نفوذ باد و باران
قابل اجرا در طرحهای مختلف اعم از پنجره های هلالی, قوس دار و اشکال غیر منظم
قیمت پنجره های یو پی وی سی
پنجره ماندگار

 



قیمت پنجره دوجداره باکیفیت

پنج شنبه 95/11/7
9:46 صبح
بهرام پروهان

قیمت درب ها و پنجره های یو پی وی سی دوجداره رنج گسترده ای دارد. این درب ها و پنجره ها به دلیل مزایای بسیار زیادی که دارند بسیار محبوب می باشند. امروزه در ساختمان سازی ها از این نوع درب ها و پنجره های یو پی وی سی بسیار استفاده می شود. درب ها و پنجره های یو پی وی سی دوجداره قابل بازیافت می باشند بنابر این به محیط زیست نیز صدمه نمی زنند.
UPVC مخفف کلمات (Unplas PolyVinyl Chloride) می باشد و اصلی ترین ماده تشکیل دهنده پروفیل های یو پی وی سی (PolyVinyl Chloride ) است. این ماده در سال 1912 برای نخستین بار تولید آزمایشگاهی شد. یو پی وی سی بر پایه سنگ نمک و نفت است که طی فرآیندی شیمیایی و پس ازگذار از چندین مرحله به پودری سفید رنگ بنام یو پی وی سی تبدیل می شود.
در دنیا بیش از 50% پی وی سی تولید شده درساختمان به کارمی رود زیرا با اضافه کردن افزودنی هایی که اصلی ترین آنها فتالیت است می توان پی وی سی را نرمتر و قابل انعطاف تر کرد ، آنگونه که امروزه درصنایع پوشاک ولوازم خانگی مانند پرده ، روکش مبل، ساخت شلنگ، لوله نرم و تاشو در کف سازی ساختمان ها و رویه بام ها و عایق سازی کابل های برق استفاده می شود. همچنین در آتش سوزی ها گاز هیدروژن کلراید از سوختنیو پی وی سیتولید می شود که به عنوان از بین برنده ی رادیکال های آزاد، از سرعت انتشار آتش می کاهد.
امروزه این ماده یکی ازمهم ترین مواد ترموپلاستیک است که دربسیاری از رشته های ساختمانی ، صنعت، کشاورزی و بسیاری از طرح های زیر بنایی از آبرسانی و شهرسازی گرفته تا هواپیماسازی کاربرد های گسترده دارد. افزودن مواد پایدار کننده مانند کلسیم موجب افزایش عمر و مقاومت پی وی سی در برابر عوامل فیزیکی محیطی و آب و هوایی در اقلیم های متفاوت جوی و ثابت بودن رنگ در اثر گذشت زمان تابش نور خورشید می شود.
PolyVinyl Chloride حدود 85 در صد ترکیب آمیره اولیه تولید پروفیلیو پی وی سیرا تشکیل می دهد . علاوه بر این ماده ، مواد افزودنی دیگری نیز جهت ایجاد خواص مورد نیاز به ترکیب اضافه می شود که عدم وجود آنها یا تغییر میزان بکار رفته در فرمولاسیون می تواند محصول نهایی ساخته شده را به شدت تحت تاثیر قرار دهد .
قیمت پنجره دوجداره



قیمت تعویض پنجره دوجداره

چهارشنبه 95/11/6
9:49 صبح
بهرام پروهان

برای تعیین قیمت درب ها و پنجره های یو پی وی سی مورد نیاز خود به شرکت های معتبر تولید و فروش درب ها و پنجره های یو پی وی سی دوجداره مراجعه نمایید. این شرکت ها بر اساس اندازه های تقریبی شما و مدل های درب ها و پنجره های منازلتان، پیش فاکتوری در اختیار شما قرار می دهند تا شما را از جزئیات درب ها و پنجره های پیشنهادی تان با خبر سازند.
با ساده ترین روش جلوی هزینه های جاری واتلاف انرژی باارزش را بگیرید.
استفاده از باکیفیت ترین برندهای المان و ترکیه. (Roto) (ENDOW) تولید و نصب درب و پنجرهای دوجداره upvc با دستگاهای اتوماتیک.
تولید بهترین و مرغوب ترین شیشه های دوجداره باتزریق گاز ارگون.
ضمانت نامه برای تمامی پروفیل و شیشه های دو و سه جداره.
این شرکت قابلیت تعویض پنجرهای قدیمی شما را با پنجره های 2 و 3 جداره upvc را دارد.
اکیپ های اجرایی این شرکت تجربه انجام این کار را به کرات دارا می باشند.
این عملیات بدون هیچ گونه تخریب انجام میشود.
ابتدا کارشناسان ما از محل مورد نظر شما بازدید میکنند.
در مدت 24 ساعت نقشه و طرح پنجره های شما به همراه زمان انجام عملیات اماده میباشد.
پس از توافق در خصوص مفاد قرارداد و براورد هزینه های آن ظرف مدت 5 روز سفارش شما اماده تحویل می باشد.
48 ساعت قبل از اماده سازی سفارش شما واحد فروش تاریخ دقیق عملیات اجرا را به شما اطلاع خواهد داد.
کلیه عملیات تعویض و جایگزینی پنجره های شما ظرف یک روز انجام میشود.
بازدید اولیه جهت براورد هزینه و مشاوره در محل رایگان میباشد/ برای کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش ما تماس بگیرید.
 
 مزایای تعویض پنجره های قدیمی با دوجداره:
عایق گرما و سرما: طبق مطالعات سازمان بهینه سازی مصرف سوخت، 48 درصد راه های نفوذ هوا از پنجره ها و 24 درصد از درها است. عایق بودن شیشه ها، اتلاف انرژی های سرمایشی و گرمایشی را تا 45 درصد کاهش می دهد.
عایق صوتی:شیشه های چند جداره، نوع گاز مصنوعی بین شیشه ها، استفاده از درزگیرهای لاستیکی مناسب و همچنین فضای متخلخل پروفیل های UPVC، موجب شده این پنجره ها نسبت به پنجره های فلزی سبکتر بوده، در عین حال عایق خوبی در مقابل صوت می باشند و مقاومت کافی در برابر باد و طوفان و لرزش در هنگام باد از خود بروز دهند.
کارایی و تنوع شکل و رنگ:تنوع رنگ و قابلیت ساخت با طرح های متنوع، پنجره ها را برای هر نوع معماری مناسب می سازند. قابلیت چرخش پنجره بر روی دو محور افقی و عمودی به وسیله چرخش دستگیره:امکان استفاده راحت برای تهویه ی هوا یا باز و بسته کردن پنجره ها را فراهم می سازد.

اقتصادی:پنجره های UPVC نیاز به رنگ آمیزی ندارند و بنا به درخواست مشتری به صورت سفید و یا رنگی تولید می شود. درب و پنجره های UPVC به راحتی با محلول های آب و صابون تمیز می شوند و نیازی به جلا و رنگ آمیزی دوره ای ندارد.
آرامش هدیه ای از گروه صنعتی ماندگار
قیمت پنجره دوجداره
پنجره ماندگار



ارزان قیمت ترین پنجره دوجداره

دوشنبه 95/11/4
10:14 صبح
بهرام پروهان

درب ها و پنجره های یو پی وی سی دوجداره ارزان قیمت اکثرا ساخت ایران می باشند. بسیاری از این درب ها و پنجره های از کیفیت نسبتا خوبی نسبت به قیمتشان برخوردار هستند. اما بیشتر این درب ها و پنجره های یو پی وی سی دوجداره کیفیت بالا و قابل قبولی ندارند و پس از مدتی از کارایی آنها کاسته می شود.
در استحکام درب و پنجره های UPVC  با ابعاد استاندارد، به غیر از طراحی عوامل زیر نیز موثر می‌باشند:

    پرو فیل و مقاومت خمشی آن
    نوع یراق آلات
    نوع شیشه
    وجود قوطی U گالوانیزه با ضخامت مناسب در سطح مقطع پروفیل و وجود سطح گالوانیزه در جایگاه مخصوص تعبیه شده جهت ورود و اتصال پیچ  به آن و جلوگیری از هرز شدن پیچ.

به منظور مقاوم سازی و تقویت در و پنجره های تولیدی ، از پروفیل های گالوانیزه با ضخامت مناسب در داخل در پروفیل های
UPVC  استفاده می شوند .به کار گیری پرو فیل گالوانیزه در داخل پرو فیل های اصلی UPVC  و پیچ شدن پنجره، مقاومت در و پنجره های ساخته شده را نیز افزایش می دهد. پرو فیل های گالوانیزه باعث بالا بردن استقامت پرو فیل های UPVC  در برابر فشار باد و فشار های وارده از طرف ساختمان به در و پنجره نیز می شوند.
در صورت بزرگ شدن ابعاد پنجره ها از عرض یا ارتفاع 5/3 متر بهتر است ضخامت قوطی گالوانیزه و در ابعاد بزرگتر ضخامت یا سطح مقطع پرو فیل نیز افزایش یابد .در ارتفاعات زیاد (در برج ها) نیروی باد بیش تر و سطح پنجره بزرگ تر باشد ضخامت این پرو فیل های گالوانیزه بایستی بیش تر باشد؛ این ضخامت از ورق 1 میلی متر شروع شده و بر حسب مورد تا ضخامت از 2میلی متری  می رسد. در اکثر سازندگان درب و پنجره دو جداره برای پنجره های با ابعاد و در طبقات معمول ساختمان ضخامت پرو فیل گالوانیزه مصرفی 25/1 میلی متر می‌باشد.
چند مشخصه بارز و محسنات در و پنجره‌ دو جداره UPVC
درجه استقامت بسیار بالای پنجره دوجداره UPVC ،قابلیت طراحی و فرم های زیبا جلوگیری از به هدر رفتن انرژی بوسیله پنجره دو جداره یو پی وی سی ،قابلیت جلوگیری از صدا و درجه بالای آگوستیکی، جلوگیری از ورود غبار و آلودگی هوا از بیرون به داخل مقاومت محیطی بالا و مقاومت بالا در برابر تابش اشعه ماورای بنفش خورشید و عدم تغییر رنگ، عدم اشتعال و آتش زایی عدم زنگ زدگی، مقاومت 100%در برابرخوردگی و رطوبت هوا سهولت نصب و امنیت در برابر سرقت خود رنگی و عدم نیاز به رنگ اولیه و سالانه، تولید در رنگ های متفاوت درب و پنجره های دو جداره عدم نیاز به نظافت زیاد و تمیز شدن بسیار آسان مقاوم در برابر همه موارد شیمیایی، قیمت مناسب، تنوع فرم ها و بازشو ها،مقاومت متریالی و نصبی بسیار بالا و فرم و متریال مدرن و کلاسیک و وجود طرح ها و رنگ های متنوع.
قیمت پنجره دوجداره
پنجره ماندگار