سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره یو پی وی سی هافمن کلنگی کرج

چهارشنبه 97/12/8
2:43 عصر
بهرام پروهان

پنجره یو پی وی سی هافمن کلنگی به شکل یک جهت بازشو می‌باشد و همینطور قابلیت تغییر جهت بازشو از بالا به بیرون و پایین به بیرون با توجه به سلیقه و نوع سفارش مشتری را دارد. در بیشتر مواقع پنجره های یو پی وی سی هافمن کلنگی را در اندازه های کوچک میسازند و همین قابلیت کمک بزرگی به خروج بخار آب میکند. استفاده رایج پنجره های دوجداره یو پی وی سی هافمن کلنگی مربوط به سرویس های بهداشتی و حمام است. در این فضاها دید به بیرون از اهمیتی برخوردار نیست و تنها ورود نور و تهویه هوا اهمیت بالا دارد.

پنجره هافمن

 

ادامه مطلب...

رگلاژ پنجره upvc کشویی در کرج

سه شنبه 97/12/7
3:45 عصر
بهرام پروهان

در زمان حال که به دلیل مشکلات موجود در شهر های بزرگ، بازار فروش درب و پنجره های دوجداره upvc به شدت افزایش یافته است و همچنین درب و پنجره های upvc در طرح ها و رنگ های متنوع تولید میشود که علاوه بر مزیای بیشماری که دارند در نما و زیبایی ساختمان شما تاثیر گذار است.از پرطرفدارترین نوع پنجره ها، پنجره upvc کشویی است. حال زمانیکه شما اقدام به نصب این درب و پنجره میکنید اگر نصب اصولی انجام نشود یا کیفیت یراقی که انتخاب کردید پایین باشد نمیتوانید بهره اصلی را ببرید برای حل این مشکل شرکت ما اقدام به رگلاژ پنجره upvc کشویی برای شما عزیزان میکند. 

رگلاژ پنجره

 

ادامه مطلب...

تعویض پنجره مدل جدید ویستابست کرج

دوشنبه 97/12/6
2:41 عصر
بهرام پروهان

اکنون بهترین زمان برای تعویض درب و پنجره های ساختمان ها با پنجره دوجداره یو پی وی سی مدل جدید ویستابست است.در بحث تعویض مهمترین مسئله که باید حتما به آن توجه داشته باشید انتخاب بهترین نوع پروفیل یو پی وی سی است. پروفیل یو پی وی سی ویستابست با در نظر گرفتن مزیت هایی که دارد میتوانید بهترین انتخاب برای شما باشد.

پنجره ویستابست

ادامه مطلب...

فروش پنجره جدید رنگی وین تک فولکس واگنی

یکشنبه 97/12/5
2:19 عصر
بهرام پروهان

اگر در منزل سکونت شما فضای بزرگی وجود دارد که برای آن پنچره دوجداره یو پی وی سی با ابعاد بزرگ میخواهید بهترین پیشنهاد به شما استفاده از درب و پنجره یو پی وی سی جدید رنگی فولکس واگنی با پروفیل وین تک میباشد.این نوع پنجره ها علاوه بر مزیت های فراوانی نظیر عایق بندی عدم ورود گرد و خاک به داخل منزل و همچنین جلوگیری از به هدر رفتن انرژی گرمایی و سرمایی که دارد برای پنجره ها با بازشوها و لنگه های سنگینی که دارد مناسب ترین انتخاب است چون این پنجره با ابن پروفیل تحمل این وزن سنگین را دارد.

پنجره جدید رنگی فولکس واگنی

ادامه مطلب...