سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت یراق آلات پنجره دوجداره

پنج شنبه 95/8/20
10:10 صبح
بهرام پروهان

یکی ار اجزای مهم درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی یراق آلاتی است که در ساخت آنها استفاده شده است. این یراق آلات انواع و برند های مختلف دارند. قیمت این یراق آلات بر قیمت درب و پنجره یو پی وی سی دوجداره بسیار موثر هستند. در انتخاب یراق آلات باید بسیار دقت کرد.

یراق آلات:

اسپانیولت تک حالته, دستگیره, لولاها, جلو قفل(زاماک یا کیپ), اسپانیولت درب, یراق آلات دو حالته, سیلندر, جای زبانه, لولای 100میلیمتری.

اسپانیولت تک حالته

اسپانیولت با کیفیت باید از قسمت چرخ دنده با آلیاژ بسیار مرغوب تولید شود که به مرور زمان دچار فرسودگی وشکست نشود.

دستگیره

گاهی در بازار دستگیره های آلمینیومی غیر استاندارد و بی کیفیت مشاهده می شود که به ارتفاع دستگیره, وزن مناسب, آلیاژ مرغوب, پایه های پلاستیکی ضخیم, رنگ کاری چند لایه, شفت چهار پهلوی مقاوم و چرخ دنده داخلی فلزی اصلا توجهی نمیشود. ارتفاع مناسب دستگیره که بصورت اهرم عمل میکند باعث فشار کمتر درهنگام استفاده پنجره میشود.

لولاها

لولای مورد استفاده در پنجره های تک حالته, لولا 75 میلیمتر می باشد. یکی از ساده ترین قطعات پنجره تک حالته لولا میباشد که از لحاظ فنی اختلافات حائز اهمیتی ندارد.

جلوقفل (زاماک یا کیپ)

این قطعه در عین سادگی ,نقش بسیار موثری در پنجره ایفا میکند که وزن مناسب آن13 گرم بوده که در بازار به صورت 7گرمی بسیار یافت میشود. وزن سبک این قطعه باعث ضعیف شدن وآسیب پذیر شدن آن میگردد.

اسپانیولت درب

آنچه درمهمترین قطعه مربوط به مجموعه یراق الات یعنی اسپانیولت درب حائز اهمیت است. مکانیزم مرکزی اسپانیولت است که عدم استفاده از آلیاژ مناسب در ساخت قطعات مربوط به آن موجبات از کار افتادن چرخ دنده ها, شکست زبانه, فشار بیش از حد بر روی دستگیره و عدم عملکرد مناسب فنر اسپانیولت را فراهم آورده که این امر منجر به قفل شدن دائمی درب هنگام بسته شدن و نهایتا عدم کارایی یراق میشود.

دو حالته

یراق آلات دو حالته به سبب وجود قفل شوهای متعدد در قسمت طولی یراق (ارتفاع درب) به یراق آلات ایمنی شهرت دارند.این زبانه گاها به صورت زبانه ماش روم, زبانه چنگک و زبانه زبانه میباشد. قسمت مقابل زبانه ها از جنس فلز بوده و قابل تنظیم ورگلاژ میباشد.

سیلندر

مطلوب ترین نوع سیلندر از آلیاژ برنج با روکش آلومینیوم تهیه میشود ونوع آلومینیومی آن با کیفیت نازل جهت کاهش قیمت در بازار موجود است.



قیمت پروفیل پنجره دوجداره

چهارشنبه 95/8/19
10:43 صبح
بهرام پروهان

در صنعت تولید و ساخت درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی پروفیل یو پی وی سی حرف اول را می زند. بنابر این باید در اتخاب پروفیل مرغوب و مناسب دقت بسیاری مبذول داشت. قیمت پروفیل مصرفی تاثیر مستقیمی بر قیمت پنجره دوجداره خواهد داشت.

بهترین پروفیل پنجره

فرصتی بدست آمده تا یکی از مجموعه های اصلی تولید پروفیل یو پی وی سی کشور را مورد بررسی قرار دهیم. مجموعه پنجره ماندگار علاوه بر تولید پروفیل، در زمینه مونتاژ درب و پنجره نیز فعالیت دارد و در حال حاضر یکی از بزرگترین تولید کنندگان پنجره های یو پی وی سی در بین تولید کنندگان به شمار می رود. روشن است که وقتی نیروی های جوان با تجربه همگام شوند، نتایجی شگرف را به بار خواهند آورد.

بهترین پروفیل

ما در تولید پروفیل های خود از فناوری های روز دنیا استفاده می کنیم و با حساسیتی که در انتخاب مواد اولیه داریم, تلاش می کنیم کیفیت بسیار مناسبی را به بازار عرضه کنیم. اما غیر از این شرکت پنجره ماندگار از این مزیت بهره می برد که کاملا بر سرمایه شخصی خود متکی است، به این معنی که در این سال ها هیچ نوع وام و یا تسهیلات بانکی دریافت نکرده است. بنا بر این افت و خیز بازار نمی تواند بر کیفیت و قیمت محصولات شرکت پنجره ماندگار تاثیری بگذارد. در نتیجه قیمت ما همواره ثابت بوده و به راحتی می توانیم از نظر کیفیت و قیمت با همه پروفیل های بازار رقابت کنیم. از سوی دیگر به دلیل بومی بودن نیروی کار ما و همچنین به این خاطر که ما مواد اولیه را به صورت کاملا نقدی خریداری می کنیم، از توان رقابتی بسیار بالایی برخوردار هستیم.

دلایل بسیار زیادی وجود دارند که باعث افت شدید کیفیت در صنعت یو پی وی سی شده است. یکی از دلایل عمده این است که در ایران هر حرفه ای که قدری سود ده باشد، افراد بسیاری بدون داشتن تخصص های لازم به سوی آن سرازیر می شوند. از سوی دیگر واردات هر گونه پروفیل های بی کیفیت خارجی نیز لطمات بسیاری به صنعت وارد کرده است.

قیمت درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی



قیمت انواع درب و پنجره دوجداره

دوشنبه 95/8/17
10:13 صبح
بهرام پروهان

با توجه به تنوعی که در طراحی و رنگ درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی وجود دارد این درب ها و پنجره ها با توجه به مدل آنها با هم تفاوت قیمت دارند. به عنوان مثال پنجره های یو پی وی سی فولکس واگنی جز گران ترین و پر هزینه ترین درب ها و پنجره های دوجداره هستند.

تنوع پنجره یو پی وی سی

پنجره یو پی وی سی می تواند بهترین انتخاب برای ساختمان های اداری، مسکونی، تجاری باشد. از این لحاظ که علاوه بر امنیت و جلوگیری از صدا، مانع خوبی یرای آلاینده های تنفسی و نیز ورود گرد و غبار باشد و همچنین عایق بسیار مناسبی برای گرما و سرما نیز می باشد. پنجره های یو پی وی سی امروزی به صورت اتوماتیک و با استفاده از دستگاه های روز دنیا، اتصالات آن به بهترین شکل صورت گرفته است. که این قطعات و اتصالات در برابر زنگ زدگی و نیز در برابر ضربه های سنگین و پوسیدگی مقاوم می باشد و سرعت نصب و راه اندازی بسیار آسان دارد. انواع پنجره های یو پی وی سی عبارتند از:

یو پی وی سی ثابت

پنجره یو پی وی سی ثابت: این نوع پنجره به خاطر قیمت پایین دارای کاربرد بالا نیز می باشد. در این پنجره چون ثابت است یراق آلات در آن استفاده نمی شود پس دارای کمترین اجزا نیز می باشد پس دارای کمترین آلودگی صوتی به دلیل فیکس بودن و نیز عایق در برابر گرما و سرما و گرد و غبار نیز می باشد. این نوع پنجره را می توان پراستفاده ترین نوع یو پی وی سی نیز نام برد چون که در تمام مدل های ترکیبی کاربرد دارد و نیز در نواحی نورده به صورت دیواره نیز استفاده می شود. همچنین در جاهایی که می خواهیم از نور به بهترین شکل استفاده کنیم مثل پوشش سقف های آلاچیقی که در این حالت بهترین عایق برای گرما و سرما نیز می باشد: این پنجره یو پی وی سی ثابت می تواند به سه قسمت میانی و در طرفین دو باز شوی سایبانی و تک حالته کاربرد داشته باشد.

یو پی وی سی تک حالته

پنجره یو پی وی سی تک حالته: این پنجره بر روی یک محور به صورت افقی باز و بسته می شود. از مزایای آن می توان به قیمت آن از لحاظ ارزان تر بودن آن نسبت به بقیه بازشوها اشاره کرد، ویژگی آن بازشو از راست به چپ و بالعکس با پایین ترین زمان و قیمت و نیز اجرا در محل و تعویض آسان لوله ها و لوازم جانبی آن اشاره کرد.

یو پی وی سی دوحالته

پنجره یو پی وی سی دو حالته: این نوع پنجره روی دو محور افقی و عمودی با یک دستگیره است. این پنجره چون در داخل ساختمان قرار داده می شود بیشتر در جایی که تبادل هوا نیاز است مانند آشپزخانه، اصولاً لواز جانبی آن بهتر است که آلمانی باشد. به لحاظ اینکه جای کمتری اشغال کند و نیز مزایای آن از جمله امنیت بالا، پنهان بودن یراق آلات زیر محور و دارای رگلاژ آسان و امنیت و آسانی برای باز و بسته کردن توسط کودکان می باشد. روش های نگه داری این پنجره می توان روغن کاری برای افزایش طول عمر و کارایی و بهتر کارکردن لوازم جانبی اشاره کرد البته سعی شود از روغن چرخ خیاطی در استفاده شود همچنین برای نرمی لاستیک های درزگیر و تمیز کردن پنجره یو پی وی سیسالیانه 4 تا 5 بار توسط صابون مایع باشد، با توجه به اینکه دما دارای اختلاف زیاد می باشد. این سرد و گرم شدن می تواند دارای انقباض و انبساط بالا و در نتیجه از رگلاژ خارج شود که باید تنظیم اولیه مجدد انجام شود.

پنجره دوجداره

پنجره دو جداره: پنجره های دو جداره ، آلومینیومی و پی وی سی یک انتخاب کارآمد جهت صرفه جویی در انرژی و همچنین کاهش آلودگی صوتی است . هوای محبوس شده بین فضای پنجره یو پی وی سی دو جداره یک لایه عایق ایجاد می کند . این فضا یک عایق حرارتی است که مانع از هدر رفتن گرمای فضای داخل در زمستان می شود و باعث ایجاد یک دمای متعادل در فضای خانه می شود . پنجره دو جداره عملکردی معکوس در فصل تابستان نیز دارند که مانع از ورود هوای گرم بیرون به داخل شده . این عایق اضافی نیاز شما به گرمکن ها و سیستم های تهویه مطبوع را کاهش داد . و در نهایت باعث کم شدن هزینه های مصرف انرژی می شوند.

قیمت پنجره دوجداره



قیمت درب و پنجره دوجداره آلوپلاست

یکشنبه 95/8/16
10:38 صبح
بهرام پروهان

نوع و جنس پروفیل مصرفی در ساخت درب ها و پنجره های یو پی وی سی دوجداره در قیمت نهایی درب و پنجره دوجداره آن بسیار موثر است. پروفیل آلوپلاست یکی از مرغوب ترین پروفیل های مصرفی در ساخت درب ها و پنجره های یو پی وی سی دوجداره است.در این مقاله به معرفی این پروفیل می پردازیم.

معرفی پروفیل آلوپلاست

پنجره های یو پی وی سی به دلیل خصوصیاتی که دارند، بزرگترین سهم بازار را در کشورهای اروپایی دارا هستند. به همین دلیل شناخته شده ترین پنجره می باشند.

بدون توجه به نوع آب و هوا و منطقه جغرافیایی، پنجره های یو پی وی سی بهترین انتخاب برای ذخیره کردن انرژی هستند. اگر این یو پی وی سی ها به همراه شیشه های چند جداره جدید استفاده شوند، بالاترین درجه ایزوله بودن به دست می آید و این مساله موجب صرفه جویی در مصرف انرژی، پول و حفظ محیط زیست می شود.


هزینه های اولیه برای پنجره های یو پی وی سی پایین تر از قیمت پنجره های چوبی و آلومینیومی مناسب و با کیفیت بالا می باشد.

یو پی وی سی برای نوع بشر کاملا بی ضرر است.

پنجره های یو پی وی سی آلوپلاست، محصولاتی کاملا سازگار با محیط زیست هستند، از این رو آن ها قابل بازیافت و استفاده مجدد می باشند.

درب ها و پنجره های یو پی وی سی راندمان کاربردی بالایی را برای سال ها عرضه می کنند. دوام و پایداری این محصولات بسیار بالا است و نیازی نیست جهت نگهداری از آن ها به رنگ زدن و یا تعمیرات به خصوصی دست بزنید.

یو پی وی سی اثر کاتالیزور را ندارد.

پنجره های یو پی وی سی حافظ طبیعت هستند، به خصوص جنگل های استوایی.

یو پی وی سی در مقابل موریانه مقاوم است و هرگز پوسیده نمی شود، زنگ نمی زند و دچار خوردگی نمی گردد.

به دلیل خصوصیات پنجره های یو پی وی سی، آن ها بهترین عایق در برابر گرما و سرما هستند.

پنجره های یو پی وی سی عایق صوتی بسیار مناسبی هستند، به خصوص در مناطق شهری در حال رشد.

شرکت پنجره ماندگار با بهره گیری از پروفیل یو پی وی سی آلوپلاست سعی بر این دارد تا درب ها و پنجره های یو پی وی سی با بالاترین کیفیت را به مشتری عرضه نماید.



قیمت پرده بین شیشه دوجداره

پنج شنبه 95/8/13
9:46 صبح
بهرام پروهان

قیمت شیشه در قیمت درب و پنجره دوجداره بسیار موثر است.شیشه های حاوی پرده کرکره از جمله گران ترین شیشه های درب و پنجره یو پی یو سی دوجداره هستند. در این نوع شیشه ها پرده کرکره به صورت ایزوله بین دولایه شیشه قرار می گیرد و تنظیم نور توسط آن انجام می شود.

پرده ایزوله

همواره یک بحث قطعی در مورد پرده های ایزوله بین شیشه های دوجداره وجود دارد به خصوص در محفظه ها و درب های تاشو. حال این فرصت فراهم است که یک نوآوری جدید بسیار زیبا، شیک و مدرن را معرفی کنیم.

مزایای پرده های ایزوله که در یک فضای غیر قابل نفوذ به وسیله هوا، بین دو لایه شیشه ای قرار گرفته اند واضح و بدیهی است. این پرده ها در نوع خودشان بهترین هستند.

کرکره پنجره

پرده های ایزوله رطوبت نمی گیرند، گرد و خاک به آن ها نفوذ نمی کند، کثیف نمی شوند و از دسترس دست ها و پنجه های کوچک در امان هستند. پرده های ایزوله مزایای بسیار زیادی دارند که ممکن است در نگاه اول مشهود نباشند:

آن ها می توانند ایجاد حالت آکوستیک را بهبود بخشند، به واسطه اسلایدهای لبه به لبه می توانند در حفظ حریم خصوصی کمک نمایند، و همچنین گرما و تابش خیره کننده خورشیدی را کاهش می دهند. که این عمل می تواند ارزش واحد U در پنجره های دوجداره شما را بالا ببرد.

اما شاید بزرگ ترین مزیت پرده های ایزوله این است که آن ها با یک سیستم مغناطیسی ثبت شده ساخته می شوند. که به آن ها این امکان را می دهد که در داخل یونیت شیشه دوجداره به صورت مهر و موم شده قرار گیرند، بدون این که غیرقابل نفوذ بودن این پنجره های دوجداره را به خطر اندازند. این غیر قابل نفوذ بودن تضمین می کند که هوا و رطوبت نمی تواند وارد محفظه بین شیشه دوجداره شود. بدین ترتیب طول عمر بالای پرده ایزوله بین این شیشه ها نیز تضمین شده است.

پرده کرکره

پرده های کرکره ای، پرده های پلیسه ای و یا پرده های غلتکی در رنگ ها و سایز های مختلف که برای هر نوع پرده نیز متفاوت است ارائه شده اند. بنابراین برای هر ملک مسکونی و یا تجاری پرده ای مناسب وجود دارد. این پرده های بر اساس سایز شیشه و یا پنجره قیمت گذاری می شوند. امتیاز برتر دیگری که این پرده ها دارند این است که نوع قطعات موجود در این پرده ها در رتبه بندی های انرژی پنجره (WERs) به حساب نمی آیند.

پنجره ماندگار