سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت تعویض پنجره دوجداره UPVC

چهارشنبه 96/2/6
9:56 صبح
بهرام پروهان

قیمت تعویض پنجره دوجداره UPVC

برای اطلاع از قیمت تعویض درب و پنجره دوجداره  UPVC تنها کافیست با ما تماس بگیرید تا با حضور در محل سکونت یا اداره شما و مشاوره رایگان اطلاعات لازم را به شما مشتریان گرامی بدهیم.امتیاز مهمی که این شرکت نسبت به رقبای خود در طی سالیان دراز کسب کرده، بی شک در تضمین تعویض درب و پنجره اهنی و الومینیومی بدون تخریب و حتی کوچکترین خرابی است. در روند انجام کار اگر ساختمان در حال نوسازی و تعمیر باشد پیشنهاد ویژه ما استفاده از خدمات تعویض درب و پنجره اهنی و الومینیومی با  پنجره های دوجداره  UPVC است وبهتر است که فریم آهنی قدیمی از داخل دیوار خارج شده و پنجره استاندارد ساختمانی نصب گردد تا از فواید بی نظیر درب و پنجره دوجداره برخوردار شده و از زندگی ماشینی دوری کنید.

یکی مهم ترین و اصلی ترین مزایای درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی، امکان نصب آنها بر روی ساختمان هایی است که از درب و پنجره های تک جداره قدیمی، آهنی, آلومینیومی و یا چوبی برخوردار هستند. امروزه تعویض درب و پنجره قدیمی به یکی از معضل ترین کابوس های خانواده ها تبدیل شده ،دلیل آن هم واضح است. بخاطر تصور اشتباه از عواملی چون تخریب دیوارهای منازل، بنایی، گچ بری، آهنگری و جوشکاری, رنگ امیزی و هزینه های سرسام آور تعویض درب و پنجره است که آن ها را قانع میکند از همان درب و پنجره های قدیمی با کمترین کیفیت و کارایی مطلوب استفاده کنند که مضرات بی شماری دارد و مهمترین آن افزایش هدر رفت انرژی و در پیرو آن افزایش هزینه اقتصادی می باشد. اما راه حل این موضوع در دستان ماست و آن هم تعویض بدون حتی کوچکترین تخریب و بنایی است.

اما اگر منزل شما نیاز به تعمیر ندارد و انجام بنایی از وقت و حوصله شما دور است، پیشنهاد ما انجام کار تعویض بدون خرابی و بنایی است تا هزینه اضافی برای خانواده ها به بار نیاورد. برای تعویض درب و پنجره اهنی و الومینیومی تنها کافی است فریم های درب و پنجره های قدیمی در چارچوب خود باقی بماند و تمام اجزای داخلی ان ها جدا شود تا درب و پنجره یو پی وی سی بنا بر سلیقه شما و مشاوره کارشناسان شرکت پنجره ماندگار برای پوشاندن فریم قبلی ساخته شده و به وسیله تعمیرکاران متخصص ما تعویض درب و پنجره قدیمی با درب و پنجره دوجداره بدون تخریب به بهترین نحو صورت گیرد.

تعویض پنجره

به طور کلی استفاده از پروفیل های بازسازی در پنجره های آهنی و قدیمی نیاز به تخریب نداشته و به راحتی روی فرم پنجره آهنی و یا الومینیومی سوار شده و نمای پنجره را تحت پوشش قرار می دهد و هم چنین درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی به راحتی عایق شده و در زمان کوتاه و سهولت عملیات نصب انجام می شود. در بیشتر موارد در تعویض پنجره قدیمی از پروفیل با لبه ال شکل استفاده میشود که خود علاوه بر عایق بودن بیشتر ، فریم پنجره قبلی (قدیمی) را نیز تحت پوشش قرار میدهد و باعث زیبایی و عدم دیده شدن پنجره های قبلی میشود.

مزایای تعویض درب و پنجره قدیمی

جلوگیری از هدر رفت گرما و سرما

زیبایی و تنوع در رنگ

عایق صوتی

کاهش هزینه های اقتصادی و انرژی