سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پنجره دوجداره طرح خم قیمت پنجره upvc در کرج

چهارشنبه 98/7/3
4:14 عصر
بهرام پروهان

پنجره دوجداره طرح خم قیمت پنجره upvc در کرج: بکارگیری از پنجره دوجداره خم سبب ایجاد سبک خاصی در نمای ساختمان خواهد شد. از آنجا که پنجره دوجداره از پروفیل UPVC ساخته می شود، به علت انعطاف و شکل پذیری خوب پروفیل UPVC شاهد تولید پنجره دوجداره در اشکال گوناگون هندسی از جمله : هلالی، گرد، مثلثی و … هستیم. اگر قصد خرید پنجره دوجداره خم را دارید و خواستار مطلع شدن از قیمت پنجره دوجداره خم هستید می توانید از تجربه و راهنمایی مشاوران شرکت پنجره ماندگار بهره مند شوید.

هلالی

پنجره دوجداره طرح خم قیمت پنجره upvc در کرج

جهت شکل دهی به پروفیل UPVC ، آن را در کوره و در دمای 150 درجه سانتی گراد در مدت 10 تا 20 دقیقه قرار می دهند. پس از آن پروفیل را از کوره بیرون آورده و آن را بر روی میز شابلون قرار داده تا دقیقا به شکل و فرم مورد نظر تبدیل شود.

مزایای پنجره دوجداره خم 

  • جلوگیری از اتلاف انرژی
  • جلوگیری از ورود گرد و غبار
  • زیباسازی نمای ساختمان
  • مقاوم در برابر فشار و ضربه
  • دارای طرح و رنگ متنوع

عوامل تاثیر گذار در تعیین قیمت پنجره دوجداره خم

  1. ابعاد پنجره دوجداره
  2. جنس یراق آلات بکار رفته در پنجره دوجداره
  3. میزان پروفیل بکار رفته در پنجره دوجداره
  4. نوع شیشه بکار رفته در پنجره دوجداره

از جمله محصولات دیگر شرکت پنجره ماندگار شامل پنجره دوجداره,پنجره دوجداره چند ضلعی,پنجره دوجداره ارزان,پنجره دوجداره خم,پنجره دوجداره رنگی,قیمت پنجره دوجداره کشویی,پنجره دوجداره ریلی,پنجره دوجداره آهنی,پنجره دوجداره تاشو,پنجره دوجداره نرده دار,پنجره دوجداره وین تک,پنجره دوجداره تهران,پنجره دوجداره کرج,پنجره دوجداره مشهد, پنجره دوجداره هافمن، می باشد که برای اطلاع بیشتر از دیگر محصولات متنوع شرکت upvc پنجره ماندگار می توانید با شماره گیری 09127298086 به کارشناس فروش شرکت پنجره ماندگار تماس بگیرید و سفارشات خود را اطلاع دهید.

خم

درباره شرکت پنجره ماندگار

شرکت پنجره ماندگار به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین انواع پنجره دوجداره کرج از جمله پنجره فولکس واگنی ، پنجره خم، پنجره انگلیسی ، پنجره فرانسوی ، پنجره دو حالته ، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی ، درب دو حالته ، درب سرویس بهداشتی ، درب سرویس ، درب کشویی ، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت ، درب و پنجره لمینت ماه گونی ، درب و پنجره لمینت ماهاگونی ، درب و پنجره بلوطی تیره و … نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با شماره شرکت پنجره ماندگار تماس بگیرید.