سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزایا و معایب پنجره دو لنگه یا فرانسوی کرج

دوشنبه 98/6/4
5:19 عصر
بهرام پروهان

مزایا و معایب پنجره دو لنگه یا فرانسوی کرج: پنجره یو پی وی سی دو لنگه یا فرانسوی بدون شک یکی از زیباترین نوع پنجره های موجود در بازار است. اگر شما هم علاقه دارید تا به سبک فرانسوی ها هر دو لنگه پنجره را باز بگذارید تا هوا مطلوب را وارد منزل خود کنید و در هنگام نیاز هر دو آنها یا یکی از آنها را ببندید، این نوع پنجره بهترین انتخاب برایتان خواهد بود. از آنجایی که ستون یا مولیونی میان دو لنگه نیست، هنگام باز کردن پنجره صحنه ای زیبا پدیدار می شود که شما را به یاد خانه های فرانسوی می اندازد.

پنجره

مزایا و معایب پنجره دو لنگه یا فرانسوی کرج

مکانیزم  انواع پنجره فرانسوی اینگونه است که یکی از لنگه ها با استفاده از دستگیره باز گردیده و لنگه دیگری که فاقد دستگیره است با استفاده از چفت داخلی باز و بسته می شود.

در صورتی که عرض باز و بستن شما بسیار وسیع هم باشد، این سبک طراحی پنجره با پانل های جانبی به شما اجازه می دهد تا آنها را در شرایط مختلفی مورد استفاده قرار دهید.

نگران هدر رفتن انرژی نباشید، کیفیت بسیار بالای این پنجره ها سبب شده است تا در هنگام بسته شدن تبادل انرژی با محیط خارجی به طور کامل قطع شود. در ادامه این مطلب ما شما را با ویژگی ها و کاربردهای این نوع از پنجره ها آشنا خواهیم ساخت.

فرانسوی

مزایا و معایب پنجره دو لنگه یا فرانسوی

این پنجره های بسیار زیبا حالت کلاسیک و جذابی را به دکوراسیون داخلی شما می بخشد. با باز کردن هر دو لنگه پنجره منظره بیشتری در مقابل چشمانتان قرار خواهد گرفت و این امر لذت بخش است. به خصوص این پنجره ها برای سالن پذیرایی منزل بسیار مناسب می باشند. نحوه باز و بسته شدن این پنجره ها به صورت خلاف جهت هم و به صورت جداگانه امکان پذیر است. شما به راحتی قادر خواهید بود تا هر یک از درب های پنجره را که می خواهید، باز و بسته کنید. حتی اگر تمایل داشته باشید می توانید یکی از لنگه ها را ثابت نگه داشته و از لنگه دیگر برای باز و بسته کردن پنجره استفاده کنید.

اگر نصب به خوبی صورت پذیرفته باشد در هنگام بسته شدن درب های پنجره هیچ گونه آلودگی و یا سرمایی وارد فضا داخلی نخواهد شد. همچنین در صورت بسته شدن درب های پنجره، دیگر سر و صداهای آزاردهنده محیط بیرون شما را اذیت نخواهد کرد و آرامش خواهید داشت.