سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اطلاعات فنی پروفیل کشویی وینتک سری w260

یکشنبه 98/5/27
3:24 عصر
بهرام پروهان

اطلاعات فنی پروفیل کشویی وینتک سری w260: پروفیل های نوین تک ریل کشویی وین تک دارای سطح مقطع 108 میلیمتری می باشد که از نظر آببندی بسیار قوی می باشد قطعات ویژه ای مانند درپوش پشت لنگه درپوش روی مولیون و پروفیل پوششی روی فریم در آن استفاده می کند.این گونه کشویی با دقت به درپوش های ویژه روی لنگه پنجره و تقسیم میانی که به حالت نر و مادگی درون هم درگیر شده و از نظر درزبندی پشت لنگه کاملا پوشش می دهد،همینطور بر روی فریم درپوشی طراحی گردیده که سبب می شود فضای خالی بین لنگه و فریم را به طور کامل آببندی می کند.

کشویی

اطلاعات فنی پروفیل کشویی وینتک سری w260

یکی از مزیت های بسیار عالی در کشویی تک ریل وین تک مولیون کتیبه کشویی بوده،این تقسیم به ما اجازه می دهد به آسانی درون فریم کتیبه اجرا کند این تقسیم برای کتیبه پایین و کتیبه بالا قابل به کار میرود و دیگر لازم نیست مثل پنجره کشویی دوریل فریم جداگانه ای برای اجرای کتیبه تولید شود

علاوه بر این ویژگی با وجود این نوع تقسیم می توان لنگه کشویی را در قسمت وسط ایجاد کرد در پنجره های کشویی دو ریل نمیتوان لنگه بازشو را وسط قرارداد.

خصوصیات فنی پروفیل وین تک کشویی تک ریل سری w260

این مدل پنجره دوجداره کشویی با اینکه ابعاد پروفیل و سطح مقطع آن از پروفیل دوریل پهن تر است اما از نظر هزینه اختلافی با کشویی دو ریل ندارد چونکه کشویی تک ریل در بخش ثابت شیشه روی فریم نصب می شود و لازم به تعبیه لنگه ندارد.

پنجره دوجداره کشویی وین تک W260

این سری از محصولات پنجره وین تک به دو مجموعه تقسیم بندی می شود که هر دو مجموعه یک کاربرد را دارند ولی در مقدار عایق بندی با یکدیگر متفاوت هستند.

درست است که پنجره دوجداره کشویی از به صرفه ترین صورت های بازشوی درب و پنجره یو پی وی سی می باشد. ولی در کنار ویزگی بازشو، عایق بندی پنجره دوجداره کشویی نسبت به بقیه پنجره های لولایی و یا پنجره دوجداره فولکس واگنی کمتر است. این پایین آمدن عایق بندی در مقابل گرد و غبار، جریان هوا و آلودگی صوتی می باشد.

پنجره کشویی

پنجره دوجداره کشویی جفت ریل وین تک

 فریم پنجره دوجداره کشویی جفت ریل از دو ریل ساخته شده است. عرض سطح مقطع فریم کشویی جفت ریل مساوی با 8.5 سانتی متر بوده و دارای 3 سوراخ می باشد. لنگه کشویی به کار برده شده در هر دو سری پنجره کشویی وین تک یکسان بوده و عرض 6 سانتی تری دارد.

همه ی لنگه ها چه به حالت بازشو و ثابت بر روی این دو ریل سوار می شود. یکی از مزایای پنجره دوجداره کشویی وین تک سری جفت ریل، امکان باز شدن و متحرک بودن هر دو لنگه کنار هم می باشد. که البته با درخواست مشتری انجام می پذیرد.