سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه تولید پنجره دوجداره یو پی وی سی

سه شنبه 98/5/1
4:17 عصر
بهرام پروهان

نحوه تولید پنجره دوجداره یو پی وی سی:قبل از این که کارخانه اماده فروش پنجره دوجداره تولیدی خود شود  .باید یک سری مراحل و استاندارد ها صورت گیردبرای اطلاعت بیشتر راجب استاندارد ها به مقاله درب و پنجره دوجداره استاندارد مراجعه نمایید.در ادامه می خواهیم مراحل تولید تا فروش پنجره دوجداره را شرح دهیم.

دوجداره

نحوه تولید پنجره دوجداره یو پی وی سی

1-سفارش پنجره دوجداره:

اولین مرحله سفارش محصول می باشد. در این مرحله مشتری با کارشناسان ما مشورت می کند.

برای این کار شما می توانید با همکاران ما در واحد فروش پنجره دوجداره ارس وین تماس بگیرید یا حضوری اقدام به این کار نمایید.

در این مرحله شما نیاز های خود را به همکاران ما که کارشناسان این امر می باشند می گویید و همکاران ما متناسب با سلیقه شما بهترین محصول را به شما معرفی می نمایند.

باید به خاطر داشته باشید که اینجا تفاوت میان مرکز فروش پنجره دوجداره معتبر و غیر معتبر کاملا مشخص می شود.

مراکز فروش غیر استاندارد سعی در سود بیشتر و گمراهی شما می باشند پس دقت نمایید.

همکاران ما از بین ده ها طرح و همچنین ده ها رنگ پنجره  یو پی وی سیبا توجه به شرایط شما و نیاز های و دیزاین و طراحی منزل شما بهترین را انتخاب کرده و به شما با مشاهده نمونه ها ارائه می دهند تا با خیال راحت محصول خود را سفارش دهید.

2-اندازه گیری محل نصب پنجره UPVC :

در این مرحله همکاران دوره دیده و حرفه ای ما در محل پروژه حاظر شده و شروع به اندازه گیری دقیق می نمایند.

تذکر: گاهی دیده شده که افراد خود شخصا اقدام به اندازه گیری می نمایند این کار کاملا غلط می باشد.

زیرا تمام مارحل ساخت پنجره دوجداره توسط دستگاه های کاملا اتوماتیک و دقیق صورت می گیرد.

هر گونه خطایی در اندازه گیری ممکن است دیگر جبران ناپذیر باشد.

پس حتما باید تمام اندازه گیری ها به دست همکاران و متخصصان ما صورت گیرد تا در اخر سفارشی بی نظیر و درب و پنجره ای استاندارد به دست مشتری برسد.

پنجره

3-مرحله طراحی در و پنجره دوجداره:

طراحی می توان گفت برعکس ظاهری زیبا سخت ترین مرحله تولید و فروش پنجره دوجداره می باشد.این مرحله طرح توسط همکاران ما که در نوع خود کاملا مجرب و کار بلد می باشند صورت می گیرد.

طراحی ها با استفاده از نرم افزار های مخصوص این کار و با دقت بسیار بالا صورت می گیرد.بعد از ان طرح اماده ارسال به خط تولید و برش توسط دست گاه های سی ان سی دقیق میشود.

تیم ما در قسمت تولید همواره در حال نظارت وکنترل کار می باشد تا هم کار دقیق پیش برود هم میزان دور ریز و ضایعات کم تر باشد تا قیمت تمام شده درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی کم تر شود.