سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره کشویی آتاتک ارزان

پنج شنبه 98/4/27
4:4 عصر
بهرام پروهان

قیمت پنجره دوجداره کشویی آتاتک ارزان: پنجره دوجداره کشویی آتاتک به فضای پشت پنجره برای باز و بسته شدن احتیاج ندارد به همین دلیل آسان بر روی ریل های خود میتواند باز و بسته شود. این پنجره یو پی وی سی از بهینه ترین حالت های بازشوی درب و پنجره دوجداره  UPVC در پروژهای نوساز ساختمانی و یا تعویض پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره بدون تخریب می باشد، اما به علت کاهش عایق بندی و آب بندی در برابر گرد وغبار و آلودگی صوتی از استقبال کمی برخوردار است با این حال در بعضی موارد استفاده از پنجره دوجداره کشویی به سبب موقعیت مکانی(بطور مثال پشت سینک ظرفشویی) اجتناب ناپذیر است.


قیمت درب پنجره دو جداره کشویی ویستابست

 

قیمت پنجره دوجداره کشویی آتاتک ارزان

پنجره دوجداره upvc کشویی آتاتک :

عرض مقطع پروفیل آتاتک 10 سانتی متر می باشد ، پروفیل آتاتک اصطلاحاً می باشد. یعنی قسمت های ثابت پنجره کشویی ، مانند پنجره لولایی upvc ، فقط زهوار نیاز دارد. در پنجره کشویی آتاتک امکان ساخت پنجره 3 لنگه یا 4 لنگه که قسمت های وسط بازشود امکان پذیر نمی باشد. قیمت پروفیل UPVC تک ریل به دلیل مصرف کمتر پروفیل در قسمت های بازشو مناسب تر از تک ریل می باشد.

مزیت پنجره دو جداره کشویی UPVC استفاده آسانتر ، نیاز به فضای کمتر برای بازشو می باشد.

معایب پنجره دوجداره کشویی یو پی وی سی : قیمت بالاتر نسبت به نوع پنجره لولایی ، عایق بندی ضعیف تری دارند.

نکته : استفاده از پنجره دوجداره ریلی ، برای آشپزخانه که نیاز به تهویه بیشتری دارد و مناطق شمالی کشور که گردوغبار کمتری دارند ، و بالکن که فضای بازشو کمتری دارد توصیه می شود . هردو مدل پنجره کشویی ویستابست و آتاتک امکان نصب توری ثابت و پلیسه را دارا می باشند. پنجره های کشویی یو پی وی سی امکان حرکت به سمت بالا یا پاییین را ندارند.


قیمت پنجره ویستابست کشویی دو جداره

قیمت پنجره دوجداره کشویی آتاتک

پنجره آتاتک دوریل مانند پنجره های آلومینیومی کشویی دارای دو ریل مجزا می باشد که امکان حرکت هر دو لنگه با درخواست مشتری امکان پذیر است. این نوع پنجره آتاتک پایین ترین میزان عایق بندی نسبت به پنجره دوجداره تک حالته و دوحالته و ... را دارد اما نسبت به پنجره های قدیمی آهنی و آلومینیومی از کارایی بیشتری برخوردار است. این پروفیل همانطور که در تصویر سطح مقطع بالا نشان داده شده است، دارای عرض 85 میلیمتر و حفره هایی با پروفیل گالوانیزه تقویت شده می باشد.