سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش انواع پنجره دوجداره بوتیا در کرج

چهارشنبه 98/4/26
4:52 عصر
بهرام پروهان

فروش انواع پنجره دوجداره بوتیا در کرج: در هنگام ساخت درب و پنجره های دو یا سه جداره، فریم به وسیله ی پروفیل های پی وی سی (PVC ) و یا یو پی وی سی (uPVC) ساخته می شود. شرکت بوتیا یکی ازمعتبر ترین و بهترین تولیدکنندگان پروفیل های یو پی وی سی در ایران می باشد؛ که البته در کشورهای دیگری نیز فعالیت دارد. شرکت بوتیا در زمینه ی تولید محصولات پلیمری، یکی از شرکت های پیشرو می باشد. پروفیل های یو پی وی سی و همچنین شرکت تولیدی بوتیا در ادامه معرفی می شوند.

فروش انواع پنجره دوجداره بوتیا در کرج

عملکرد، دوام و مقاومت یو پی وی سی های تولیدی شرکت بوتیا مورد آزمایش قرار گرفته و نتایج راضی کننده دارند؛ به همین دلیل نیاز به تعمیر و نگهداری کمی دارند. هنگامیکه از تعمیر و نگهداری کم صحبت می شود، ممکن است با عدم نیاز به تعمیر و نگهداری به کلی اشتباه شود. بنابراین خاطر نشان می شود که علی رغم ساختار مستحکم و دوام بالای پروفیل های یو پی وی سی ساخته ی شرکت بوتیا، همچنان به تعمیر و نگهداری دوره ای نیاز است. تعمیرات به دو گروه اصلی تقسیم می شوند:

تعمیرات سطحی پروفیل

آسیب های سطحی شامل خش و آسیب های جزئی که روی پنجره ایجاد می شوند و همچنین آسیب های ساختاری مانند سوراخ، براده و … می شوند. برای آسیب های سطحی، کیت های تعمیراتی خوبی طراحی شده اند. هر آنچه که برای تعمیر آسیب های سطحی نیاز است در این کیت لحاظ شده و می توان از آسیب های جزئی تا کلی را به طور کامل و با دقت فراوان (به طوری که ملاحظات زیبا شناختی رعایت شود) برطرف کرد.

تعمیرات اساسی پروفیل

این سطح از تعمیر معمولاً مربوط به آسیب هایی می شود که به سخت افزارهایی مهم مانند دستگیره، قفل و لولاها وارد شده است. عدمتاً سخت افزارهایی که درون درب ها و پنجره های یو پی وی سی قرار دارند به جایگزینی نیاز دارند. به طور مثال در صورت آسیب به مکانیزم قفل، به راحتی با تعویض این مکانیزم دوباره کل سیستم به درستی کار می کند. در مورد لولاها احتمالاً نیاز است که با لولاهایی با ابعاد بزرگتر جایگزین شوند.

فروش انواع پنجره دوجداره بوتیا

در صورتیکه نیاز به معرفی مزایای یو پی وی سی های بوتیا باشد؛ می توان به بازده ی گرمایی، عایق صوتی و ارزش مالی آن اشاره کرد. بازده ی گرمایی بالای پروفیل های یو پی وی سی در جلوگیری از هدر رفت انرژی ساختمان، بخصوص در فصول سرد سال، کمک شایانی می کند. میزان عایق بودن پنجره های چند جداره که از پروفیل های یو پی وی سی استفاده می کنند، در مناطق شهری بخصوص در نواحی پر رفت و آمد و همچنین مناطق صنعتی قابل حس است.

درون پروفیل های یو پی وی سی تولیدی شرکت بوتیا از تقویتی های فولاد گالوانیزه جهت بهبود استحکام و دوام، بخصوص در مواردی که قاب پنجره بزرگ است، کار می شود.

پروفیلهای تولیدی کارخانجات بوتیا شامل پلیمرهای یو پی وی سی نیز می باشد که هم داخل ایران و هم در سایت های تولیدی خارج از کشور تولید می شوند. سیستم کنترل کیفیت این مجموعه به نحوی کار کرده که با بهره گیری از تکنولوژی یکسان و مواد اولیه ی همگون در تمامی کارخانجات تولیدی، با استفاده از نظارتی دقیق به کیفیتی فوق العاده و عالی برسند. واحد کنترل کیفیت، وظیفه ی نظارت روزانه و ساعتی دارد که با استفاده از روش های علمی و بهره گیری از روش های به روز در زمینه ی کنترل کیفیت، تجزیه و تحلیل آماری و گزارش به دفتر مرکزی، کیفیت محصولات نهایی را تأیید می کند. داده های آماری به صورت ماهانه در دفتر مرکزی مورد ارزیابی قرار می گیرد. 

شایان ذکر است که پروفیل های یو پی وی سی، متناسب با شرایط محیطی حاکم بر هر ناحیه و استانداردهای محلی، طراحی و فرمول بندی شده است. ترکیب شیمیایی پلیمر یو پی وی سی، کیفیت مواد اولیه و همچنین کیفیت نهایی تولیدی، اطمینان کافی را جهت ایمنی در برابر شرایط مختلف سخت محیطی می بخشد.