سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روش تعویض پنجره دوجداره upvc فرانسوی خوزستان

یکشنبه 98/4/23
2:49 عصر
بهرام پروهان

روش تعویض پنجره دوجداره upvc فرانسوی خوزستان: تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره فرانسوی یکی از روش های آسان، سریع و به صرفه برای بازسازی خانه محسوب می شود و دارای مزایای فراوانی است تعویض پنجره با پنجره فرانسویUPVC در بسیاری از موارد به آهنکشی نیازی ندارد و همان شاسی قدیمی قابل استفاده برای پنجره UPVC جدید است. پنجره های قدیمی معایب فراوانی داشته و از نظر ظاهری و عایق مناسب نیستند .با تعویض پنجره فرانسوی عایق صدا، سرما و گرما خواهید داشت و برای جلوگیری از ورود حشرات نیز می توان از انواع توری ثابت یا پلیسه ای هنگام تعویض پنجره قدیمی استفاده کرد.

درب و پنجره دوجداره فرانسوی

روش تعویض پنجره دوجداره upvc فرانسوی خوزستان

عایق بندی ساختمان بسیار مورد توجه افراد است و با تعویض پنجره قدیمی و نصب پنجره دوجداره upvc و آلومینیوم، مانع ورود و خروج سرما، گرما و همچنین ریزگردها و آلودگی های صوتی خواهد شد. پنجره دوجداره معایب پنجره قدیمی را پوشش داده و پس از تعویض پنجره قدیمی با UPVC دمای محیط تنظیم شده و علاوه بر کاهش هزینه های مصرف انرژی، از مزایای بی نظیر پنجره های UPVC و آلومینیوم استفاده خواهید کرد.

روش تعویض پنجره تک جداره با پنجره دوجداره فرانسوی

برای تعویض پنجره قدیمی با پنجره فرانسوی upvc می توانید از دو نوع پنجره یو پی وی سی یا پنجره دوجداره آلومینیومی استفاده کرده، آنها را جایگزین پنجره قدیمی کنید. تعویض پنجره قدیمی با پنجره فرانسوی upvc یا آلومینیوم تفاوت زیادی ندارد ولی دارای اهمیت فوق العاده ای است، به ویژه اینکه بدون تخریب و دردسرهای بنایی انجام پذیر است.

برای انجام تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره فرانسوی ، باید فریمی که از پنجره قدیمی به دیوار متصل است را برش داد که پس از آن روی دیوار یک فریم و یک فضای کاملا خالی خواهید داشت.تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره upvc تا میزان 100 درصد در مقابل آب باران، گرد و غبار، 70 درصد در مقابل سر و صدا ، سرما و گرما عایق خواهد شد. تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره یو پی وی سی به طور کامل مانع سر و صدا و سرما و گرما نخواهد بود اما تا حدود زیادی از این عوامل جلوگیری می کند. برای محاسبه قیمت تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره upvc

.

روش تعویض پنجره دوجداره upvc فرانسوی

مزایای تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره

مزایای تعویض پنجره قدیمی را می توان مواردی از قبیل جلوگیری از هدررفت گرما و سرما وهمچنین زیبایی و تنوع در رنگ و طرح آنها دانست.کاهش هزینه های اقتصادی و صرفه جویی در مصرف انرژی، عایق صوتی، مقاومت در برابر نفوذ آب باران، عدم تغییر رنگ و حالت در برابر تابش اشعه خورشید از مزایای تعویض پنجره قدیمی به شمار می روند. ازمزایای تعویض پنجره قدیمی مانند افزایش طول عمر پنجره، تنوع در انتخاب پنجره و یراق آلات، وزن کم، قابلیت بازیافت، نگهداری و نظافت آسان و سرعت در نصب استفاده کنید.

قابلیت تعویض پنجره آهنی یا آلومینیوم قدیمی با پنجره upvc یکی از مهمترین مزایای تعویض پنجره قدیمی است و پنجره دوجداره غیرقابل اشتعال بوده، دارای دوام و استحکام بالایی است. پنجره آهنی یا آلومینیوم قدیمی بدون تخریب در کمترین زمان، با پنجره دوجداره یو پی وی سی تعویض می شود. پنجره معمولی  ممکن است دارای چارچوب کناره ای سپری، فرانسوی، قوطی دو طرف زهوار، مکزیکی یا ترکیب آنها باشد.

پنجره آهنی ممکن است بدون چارچوب یا دارای چارچوب آهن یا آلومینیوم باشد که در تمام حالات مورد نظر، امکان بازسازی و تعویض پنجره های آهنی یا آلومینیوم قدیمی با پنجره upvc امکان پذیر است.شرکت پنجره ماندگار برای انجام پروژه های تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره upvc از پروفیل مخصوص بازسازی شرکت های ویستابست، وینتک و فربد استفاده می کند.با استفاده از پروفیل upvc مخصوص بازسازی بین 80 تا 100 درصد چارچوب پنجره های قدیمی پوشانده می شود. استفاده از پروفیل بازسازی علاوه بر مزیت زیبایی، آب بندی وعایق بندی مناسب تری را موجب می شود