سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید پنجره دست دوم یو پی وی سی ارزان

یکشنبه 98/4/16
5:13 عصر
بهرام پروهان

خرید پنجره دست دوم یو پی وی سی ارزان: روز به روز افراد بیشتری به استفاده و خرید از پنجره دست دوم یو پی وی سی UPVC روی می آورند.در این نوشته به بررسی و ذکر عواملی که باعث محبوبیت و افزایش تقاضای یکی از انواع پنجره ، پنجره یو پی وی سی شده است پرداخته می شود. در ابتدا پنجره یو پی وی سی تعریف می شود و اجزای تشکیل دهنده آن، موارد کاربرد آن معرفی می گردد. همچنین سعی شده است تا با مقایسه یو پی وی سی ( پنجره  UPVC  ) با دیگر مصالح مورد استفاده در پنجره ها، به خواننده اطلاعات لازم برای انتخاب محصول مناسب داده شود.

پنجره یو پی وی سی

خرید پنجره دست دوم یو پی وی سی ارزان

بهبود آسایش حرارتی و کاهش مصرف انرژی پنجره UPVC

برخلاف فلزات یو پی وی سی (UPVC) غیر رسانا است، به این معنی که استفاده از آن در قاب های پنجره موجب می شود که حرارت انتقال نیابد و در نتیجه به پایداری(ثبات) دمای داخلی ساختمان کمک شایانی می کند. رده انرژی قاب های پنجره یو پی وی سی ( پنجره UPVC ) در محدوده با بهره وری بالا جای می گیرد. این موضوع به سبب هدایت حرارتی بسیار کم این قاب ها می باشد. در نتیجه، در این قاب ها حرارت ارزشمند نمی توانند به راحتی مصالح دیگر(همچون فلزات و …) فرار کنند. قاب های پنجره یو پی وی سی ( پنجره UPVC ) گرایش بیشتری به صرفه جویی در مصرف انرژی و بهینه سازی نسبت به انواع دیگر قاب ها از جمله آلومینیوم دارند. این قاب ها با درزبندی و هوابندی مناسب از خروج گرمای داخل(در اقلیم های سرد) جلوگیری می کنند و امکان آسایش و راحتی ساکنین و صرفه جویی انرژی را تا میزان 20 -25%فراهم می آورند. ترکیب قاب های پنجره یو پی وی سی ( پنجره UPVC ) و شیشه دو جداره باعث ایجاد پنجره های بسیار کارآمد از لحاظ مصرف انرژی می شود. با توجه به توانایی این پنجره ها در حفاظت از انرژی در طول زندگیشان فلز پنجره یو پی وی سی ( پنجره UPVC ) به عنوان پنجره سبز شناخته می شود و بیشترین امتیاز را برای صرفه جویی مصرف انرژی در مقایسه با پنجره های چوبی و فلزی کسب می کنند.

پنجره یو پی وی سی عایق صوتی مناسبی است

با خرید پنجره یو پی وی سی ( پنجره UPVC ) با شیشه دوجداره قادر به کاهش سر و صدا به میزان 70?هستند. میزان کاهش صدا توسط این قاب ها بین 20تا 30دسیبل است. این ویژگی باعث می شود پنجره یو پی وی سیبرای استفاده در مدارس، بیمارستان ها، رستوران ها ، دانشکده ها و مراکز اجتماعات ایده آل باشد.

پنجره UPVC نیاز به تعمیر و نگهداری زیادی ندارد

مزیت بزرگ تمامی محصولات با کیفیت یو پی وی سی ( پنجره UPVC )این است که آنها نیاز رنگ آمیزی به علت ساییدگی و خوردگی و یا آب بندی(درزبندی) ندارند. این مساله نیاز به نگهداری پنجره را در طول عمر آنها به طور قابل توجهی کاهش می دهد. به علاوه این محصولات می تواند در هر چند سال یا بیشتر به وسیله یک پارچه مرطوب و یا مواد شوینده تمیز شوند. این قاب ها زنگ نمی زنند، پوسیده نمی شوند، ساییده و یا متورم نمی شوند. ضد موریانه هستند.

قیمت فروش پنجره دوجداره طرح چوب

خرید پنجره دست دوم یو پی وی سی

قابلیت بازیافت پنجره یو پی وی سی

اگر همه مزایای پنجره یو پی وی سی ( پنجره( UPVC را کنار بگذاریم و فقط جنبه زیست محیطی آن را در نظر بگیریم پی می بریم که مزایای استفاده از این محصول به جای چوب چقدر حایز اهمیت است. از آنجا که UPVC قابل بازیافت است هیچ خطری مرتبط با آن وجود ندارد. قاب های پنجره یو پی وی سی ( پنجرهارزان دست دوم( UPVC اغلب تا 10بار قابلیت بازیافت دارند. این پروفیل ها می‌توانند کاملا با مواد خام ساخته شوند و یا دارای یک هسته از ضایعات و مواد بازیافتی باشند که توسط یو پی وی سی (UPVC) پوشیده شده است.

تنوع فرم ، اندازه و رنگ با پنجره UPVC

یکی دیگر از ویژگی های پروفیل یو پی وی سی  ارزان یکی از انواع درب و پنجره ، دسترسی به ابعاد و اندازه های متنوع است. پنجره های یو پی وی سی ( پنجره UPVC )در انواع بسیار متنوعی از نظر استایل و الگوی بازشو و با پروفیل منحنی نرم و … در بازار وجود دارند. که همه این الگوها بسیار زیبا و جذاب به نظر می رسند. قاب های یو پی وی سی در انواع مختلف در و پنجره از جمله پنجره های عمودی، پنجره های کشویی، پنجره های ارسی، پنجره های فرانسوی و درهای دو جداره در بازار عرضه می شوند. علاوه بر نوع، شکل هندسی و روش باز کردن پنجره، برخی دیگر از امکانات متنوع طراحی که سبک و ظاهر کلی پنجره را تعیین می کند، وجود دارد.این به بدان معنی است که معماران و یا صاحبان ساختمان می توانند سبک پنجره یو پی وی سی ( پنجره (UPVC را با سبک معماری ساختمان هماهنگ کنند که این موضوع از اهمیت زیادی برای جنبه های بصری هم برای بناهای جدید و هم برای ساختمان قدیمی که نوسازی می شوند و باید سبک معماری آنها حفظ شود، برخوردار است