سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید مجموعه پنجره دوجداره همراه شیشه رفلکس

سه شنبه 98/4/11
4:34 عصر
بهرام پروهان

خرید مجموعه پنجره دوجداره همراه شیشه رفلکس:بخش اصلی پنجره دو جداره پروفیل upvc  میباشد. پروفیل فریم یو پی وی سی میباشد. در واقع ترموپلاست مدرن متشکل از مشتقات اصلی نفت خام و نمک طعام است که بهمراه یراق آلات و شیشه دو جداره رفلکس اجزای تشکیل دهنده پنجره دو جداره را تشکیل میدهند. پنجره دو جداره بخاطر مزایایی همچون جلوگیری از ورود و خروج سرما و گرما، جلوگیری از ورود آلاینده های صوتی و زیست محیطی، غیر قابل اشتعال بودن و… امروزه بهترین و کارآمدترین نوع پنجره در دنیا بحساب می آید.

شیشه دوجداره رفلکس

 

خرید مجموعه پنجره دوجداره همراه شیشه رفلکس

امروزه با توجه به فرایند رو به پیشرفت شهر نشینی در جوامعی همچون ایران و همچنین آلودگی های روزافزون صوتی، زیست محیطی و از طرفی اهمیت آسایش و آرامش در محیط خانواده و توجه به هزینه قبوض مصرفی حامل های انرژی که پس از هدفمندی یارانه ها رو به افزایش داشته، استفاده از سیستم پنجره دو جداره upvc که آخرین نسل از صنعت پنجره سازی در دنیا بشمار میرود.

شیشه رفلکس دوجداره چیست این شیشه به عنوان یکی از شیشه های با تقاضا بالا در بازار شناخته شده می باشد تنوع رنگی و مزیت های موجود در شیشه رفلکس باعث شده است این شیشه به عنوان یکی از اولین انتخاب ها برای پنجره در نظر گرفته شود البته این شیشه تنها در پنجره استفاده نمی شود در برخی از موارد از شیشه رفلکس برای بالکن استفاده می شود و حتی لقب شیشه رفلکس بالکن نیز به آن داده می شود رفلکس به طور کلی دارای مزیت های زیر می باشد :

شیشه رفلکس دوجداره دارای زیبایی بسیار بالایی می باشد فاکتور زیبایی در این انتخاب این نوع از شیشه بسیار اهمیت دارد چرا که تنوع رنگی در این نوع از شیشه ها زیاد می باشد شیشه های رفلکس رنگی را شما میتوانید با تنوع مختلفی در بازار مشاهده کنید و خریداری کنید.

خصوصیات شیشه دوجداره رفلکس

شیشه دوجداره رفلکس به گونه ای ساخته شده است که از بیرون محیط داخلی خانه مشخص نمی باشد متاسفانه با رشد آپارتمان نشینی و افزایش ساختمان ها و کاهش فاصله آنها محیط داخلی خانه به راحتی قابل مشاهده می باشد و برای این منظور شما باید از پرده برای بستن محیط اتسفاده نمایید اما اگر از شیشه رفلکس استفاده کنید قضیه فرق می کند این شیشه ها به نحوه ی ساخته شده است که می تواند محیط داخلی خانه را از بیرون همانند یک پرده مخفی کند اما افراد داخل خانه به راحتی میتوانند محیط بیرون را مشاهده نماید پس میتوان گفت یکی از مزیت های مهم شیشه رفلکس ایجاد یک مانع بصری برای مخفی کردن حریم خانه نیز می باشد

در تابستان ها مشاهده شده است با تابیدن نور به شیشه ، شیشه گرما را از خود عبور داده و همین موجب گرم شدن محیط داخلی خانه می شود برای این منظور شیشه رفلکس نیز میتواند به شما کمک کند این نوع از شیشه با بازتاب نور و کاستن از گرمای خورشید میتواند موجب کاهش حرارت انتقالی شود و به همین دلیل نیز میتواند تا حد زیادی به کاهش انرژی به شما کمک کننده باشد.

این نوع از شیشه های اشعه های رادیواکتیو را نیز دریافت میکنند

خرید مجموعه پنجره دوجداره همراه شیشه

قسمت اصلی پنجره دو جداره پروفیل upvc میباشد. پروفیل upvcپنجره دوجداره در واقع ترموپلاست مدرن متشکل از مشتقات اصلی نفت خام و نمک طعام است که بهمراه یراق آلات و شیشه دو جداره اجزای تشکیل دهنده پنجره دو جداره را میسازند. پنجره دو جداره رفلکس بخاطر مزایایی همچون جلوگیری از ورود سرما و گرما، جلوگیری از ورود آلاینده های صوتی و زیست محیطی، غیر قابل اشتعال بودن و… امروزه بهترین و کارآمدترین نوع پنجره در دنیا بحساب می آید.امروزه با توجه به فرایند رو به پیشرفت شهر نشینی در جوامعی همچون ایران و همچنین آلودگی های روزافزون صوتی، زیست محیطی و از طرفی اهمیت آسایش و آرامش در محیط خانواده و توجه به هزینه قبوض مصرفی حامل های انرژی که پس از هدفمندی یارانه ها رو به افزایش داشته، استفاده از سیستم پنجره دو جداره upvc که آخرین نسل از صنعت پنجره سازی در دنیا بشمار میرود.