سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعویض پنجره قدیمی با دوجداره بدون تخریب در کرج

سه شنبه 98/4/11
2:0 عصر
بهرام پروهان

تعویض پنجره قدیمی با دوجداره بدون تخریب در کرج: قبل از تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره ، نیاز به اقداماتی است که توسط کارفرما یا مشتریان باید انجام شود. یکی از این کارها جدا کردن پرده های پنجره ی مورد تعویض است که باید صورت پذیرد. همچنین در فاصله یک و نیم متری پنجره های مورد نظر، فرش، موکت، مبلمان و سایر وسایلی که امکان آسیب دیدن آن وجود دارد باید جمع شود و در فاصله ی 2 متری نیز وسایل با کاور یا پارچه پوشانده شود تا گرد و غبار و براده آهن برروی آنها ننشیند. در آخر مسیر رفت و آمد و حمل و نقل پنجره ها باید باز باشد تا احتمال برخورد ابزار با اشیا منزل در هنگام تعویض پنجره به حداقل برسد  .

تعویض پنجره قدیمی با دوجداره

تعویض پنجره قدیمی با دوجداره بدون تخریب در کرج

در تعویض بدون تخریب پنجره های قدیمی با پنجره های دوجداره، نصب پنجره های دوجداره یو پی وی سی یکی از مهمترین مسائلی است که مورد توجه قرار می گیرد.هرچه پروسه نصب در و پنجره راحتر و سریعتر صورت گیرد ما را بیشتر ترقیب به انجام آن می نماید. یکی از مهمترین مراحل در تبدیل به احسن کردن پنجره ها،بررسی دقیق پنجره های موجود (قدیمی) می باشد چرا که می بایست فریمها و قابها بطور دقیق ابعادبرداری و بررسی شوند تا پنجره های دوجداره آلمانی جایگزین،کمترین تفاوت و فاصله را از فریمهای قدیمی داشته باشد و با نصب پنجره های جدید فضای خالی بین دو فریم به حداقل نزدیک به صفر،نزدیکتر شده و فریم جدید کاملا فریم قدیمی را پوشش دهد تا کاملا پنجره های تعویضی فیکس و فیت فضای قاب قرار گیرد.

مرحله قبل از نصب پنجره ها برداشتن پنجره های قدیمی می باشد که این مرحله نیز حائز اهمیت زیادی است و نیاز به تکنسین های مجرب دارد چرا که این نیروهای اجرائی می بایست فریمهای قدیمی را از مناطقی خاص قطع و حذف کنند تا آسیبی به قاب اصلی وارد نیاورده و فضای کافی و مناسبی برای استقرار فریم های جدید حاصل گردد.تجربه ی کافی تیم نصب می تواند کاملا از تخریب قاب و پیرامون پنجره جلوگیری کند . 

تعویض پنجره قدیمی

تعویض پنجره قدیمی با دوجداره بدون تخریب

 

بعد از انجام این اقدامات، پروسه تعویض پنجره قدیمی با پنجرهUPVC )ویستابست، وین تک و ...)توسط تیم حرفه ای نصب آغاز می گردد. برای شروع کار ابتدا لنگه ها و بازشو پنجره ها از لولا جدا شده و در کناری قرارداده می شود. سپس تمامی ستونهای افقی یا عمودی داخل قاب پنجره قدیمی (ستونهایی که در وسط پنجره قرار می گیرد) برش داده شده و نتیجه نهایی این کار، باقی ماندن کلاف یا فریم آهنی دور تا دور پنجره قدیمی است که چارچوب را در اختیار ما قرار می دهد.

در این مرحله پنجره دوجدارهUPVC دوجداره لبه دار(پنجره بازسازی) ساخته شده در کارخانه را داخل چارچوب قرار داده و آنرا به فریم پنجره قدیمی پیچ می کنیم. در این حالت فریم پنجره قدیمی در زیر پنجره دوجداره پنهان می شود و غیر قابل مشاهده است.