سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعویض پنجره کشویی قدیمی با دوجداره آلومینیومی

دوشنبه 98/4/10
3:15 عصر
بهرام پروهان

تعویض پنجره کشویی قدیمی با دوجداره آلومینیومی : تعویض پنجره کشویی قدیمی با دوجداره آلومینیومی تعویض پنجره قدیمی کشویی بدون تخریب امکان پذیر است؟ تعویض درب و پنجره قدیمی کشویی با پنجره دو جداره چقدر زمان می برد؟ این ها سوالاتی ست که ذهن بسیاری از مشتریان را به خود مشغول کرده است. معضلات شهری، آلودگی های صوتی، گرد و غبار، شرایط متغیر آب و هوایی موجب شده است که نسبت به ورود و خروج جریان هوا از بیرون به داخل منزل توجه کنیم. در واقع محیط زندگی خود را نسبت به فضای خارج عایق بندی می کنیم . خدمات تعویض پنجره های قدیمی کشویی  با درب و پنجره های دوجداره آلومینیومی بدون کوچکترین تخریب و در یک روز با بهترین کیفیت توسط تیم کاری پنجره ماندگار پذیرفته می شود.

پنجره کشویی

تعویض پنجره کشویی قدیمی با دوجداره آلومینیومی

نحوه تعویض پنجره قدیمی کشویی بدین صورت است که پنجره برش خواهد خورد و به دیوار، سقف و یا کف آسیبی نخواهد رسید. شما بعد از تعویض به هیچگونه عملیات ساختمانی نیاز ندارید و عملیات تعویض پنجره قدیمی کشویی با پنجره UPVC بدون تخریب انجام خواهد شد.

تعویض پنجره قدیمی کشویی در کمتر از 1 روز: بطور متوسط تعویض هر درب و پنجره نرمال تقریبا 45 تا 60 دقیقه زمان نیاز دارد. عمل نصب پنجره بصورت همپوشانی و موازی انجام خواهد شد.

تعویض پنجره قدیمی کشویی بدون جابجایی: در هنگام نصب نیازی به جابجایی وسایل نیست، کافیست تنها 1.5 متر از اطراف پنجره را خالی کنید. نحوه تعویض بگونه است که خللی در شرایط زندگی ایجاد نمی کند.

پنجره هافمن

تعویض پنجره کشویی قدیمی با دوجداره

نحوه تعویض پنجره قدیمی کشویی با پنجره دوجداره آلومینیومی

در تعویض پنجره های قدیمی کشویی بدون تخریب، تنها اجزایی که از پنجره قدیمی کشویی باقی می ماند فریم اصلی آن پنجره است. فریم قبلی دارای شاخک هایی است که در داخل دیوار، هنگام ساخت ساختمان قرار داده شده است. همچنین در بیشتر مواقع قسمتی از این فریم داخل دیوار قرار دارد.

در ابتدا هر قسمتی را که با نیروی دست می توان از پنجره جدا نمود مانند لنگه بازشو پنجره را در می آوریم.سپس زوارهای (تسمه فلزی) پشت شیشه را باز می کنیم تا مانعی برای برداشتن شیشه ها وجود نداشته باشد.

در این مرحله قسمت های باقیمانده از پنجره قدیمی کشویی را، که قوطی های فلزی هستند که بصورت عمودی یا افقی در داخل پنجره قرار دارند، را برش داده و جدا می کنیم. پس از اتمام مرحله قبل، تنها اجزای باقیمانده از پنجره قدیمی کشویی فریم قاب دور پنجره ست که جای قرارگیری پنجره دوجداره جدید را مشخص می کند.

پنجره های دوجداره بازسازی، دارای یک لبه می باشد که نقش این لبه، پوشش دادن فریم قبلی است. بطوریکه از داخل منزل، فریم قبل دیده نخواهد شد. پنجره دوجداره بازسازی بر روی فریم قبلی قرار می گیرد و با استفاده از تراز، صاف بودن آنرا کنترل می کنیم.

سپس با پیچ، پنجره دوجداره را ثابت خواهیم کرد. ابعاد و اندازه پیچ ها در صورت نیاز طوری در نظر گرفته می شود که از فریم قدیمی کشویی رد شود و وارد دیوار گردد. در مرحله بعد از چسب و فوم برای عایق بندی و درزبندی فاصله بین دیوار با پنجره دو جداره استفاده می کنیم.