سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درب و پنجره دوجداره قیمت انواع رنگ ها در کرج

پنج شنبه 98/4/6
12:57 عصر
بهرام پروهان

درب و پنجره دوجداره قیمت انواع رنگ ها در کرج

درب و پنجره دوجداره قیمت انواع رنگ ها در کرج: امروزه استفاده از درب و پنجره  upvcدو جداره و آلومینیومی انواع رنگها با شیشه‌های دوجداره و سه جداره در صنعت ساختمان ‌سازی بسیار رواج یافته است زیرا مزایای فراوان و زیبایی درب وپنجره یو پی وی سی دوجداره  موجب پیشرفت این نوع درب و پنجره در کشورهای پیشرفته و درحال توسعه شده است. نصب درب و پنجره یو پی وی سی ارتباط مستقیم با دوام و استحکام و همچنن زیبایی آن دارد پس باید دقت شود که نصب درب و پنجره توسط نصاب حرفه ای و کاربلد صورت بگیرد . تیم کاری مجتمع کسری با داشتن نیروهای متعهد و کار آزموده و متخصص در این زمینه این تضمین را می‌دهد که هم مراحل نصب به درستی صورت گیرد و هم از داشتن درب و پنجره دو جداره حداکثر استفاده را برده و ازمزایای بیشمار آن بهره‌مند شوید.

Û?راÙ? درب دÙ?جدارÙ?

درب و پنجره دوجداره قیمت انواع رنگ ها در کرج

نکات مهم نصب درب و پنجره upvc

اولین نکته ای که باید به آن توجه کنیم این است که نصب درب و پنجره دوجداره upvc باید به گونه ای انجام شود که موارد زیر در آن رعایت شود:

درب و پنجره دوجداره قابلیت تحمل بارهایی که قبل و بعد ازاستفاده به آن وارد می شوند را داشته باشد.

آب بندی و درزبندی کامل شود و از ورود و خروج  صوت و حرارت جلوگیری نماید.

درب و پنجره یو پی وی سی بدون هیچ مشکلی باز و بسته شود.

درب Ù¾Ù?جرÙ? دÙ?جدارÙ? upvc

درب و پنجره دوجداره قیمت انواع رنگ ها

نکات مربوط به قبل از نصب در پروژه ساختمانی:

نصب فریم آهنی انتظار: فریم‌ های آهنی به ابعاد قوطی‌های 30 ×60به صورت قاب ساخته می  شود و در وسط دیوار و یا هم ‌سطح گچ دیوار کار گذاشته می‌ شود. ایجاد فریم آهنی باعث تقویت کردن پنجره شده و ابعاد دقیقی ایجاد می‌کند.

پنجره‌ های دوجداره upvc در انواع رنگها قابل نصب در دهانه سنگ و یا سیمان  نیز هستند اما سنگ ‌گار و سیمان ‌کار به هیچ ‌وجه نمی‌تواند ابعاد دقیقی برای در و پنجره ایجاد کند.

اندازه‌گیری دقیق و مشاوره فنی : باد خور زیاد و یا ناکافی باعث فشار بر پنجره، از رگلاژ خارج شدن پنجره و کوتاه شدن عمر مفید آن خواهد شد. نقشه‌های غیرمتعارف، بازشوهای غیر استاندارد و ابعاد بزرگ باعث لرزش پنجره و فشار بر روی یراق‌ آلات و لولا خواهد شد که در نتیجه ظرف مدت کوتاهی پنجره را از رگلاژ خارج خواهد کرد.

سوراخ ‌کاری کافی بر روی پنجره‌ها برای نصب: برای داشتن یک نصب استاندارد پیج‌ها با ضخامت حداقل 4میلیمتر و ارتفاع 5الی 8سانتیمتر نسبت به ارتفاع فریم‌ ها و به تعداد کافی (هر 70سانتیمتر) باید نصب شود.

تراز و شاقول نصب کردن پنجره‌ها و تقسیم فاصله جهت تزریق فوم و چسب‌ گیری: تراز و شاقول نبودن پنجره‌ ها باعث خارج شدن پنجره‌ ها از رگلاژ می‌شود

 

درزبندی ما بین فریم‌های آهنی و پنجره‌ها با فوم پلی‌ اورتان و چسب سیلیکون: فوم پلی‌اورتان در فاصله حداقل 6میلیمتری قابل تزریق است. این فوم به جز وکیوم کردن کامل دور پنجره‌ها و زیرسازی کامل برای چسب‌گیری و بتونه کاری، باعث بالا بردن استحکام پنجره می‌شود به صورتی که پس از تزریق فوم برای نشان دادن استحکام می‌توان پیچ‌ های را نصب از روی پنجره باز کرد تا پی به استحکام فوم برد.