سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع مدل پنجره یو پی وی سی جدید هلالی دایره ای کرج

دوشنبه 98/4/3
12:35 عصر
بهرام پروهان

انواع مدل پنجره یو پی وی سی جدید هلالی دایره ای کرج: پنجره دوجداره دایره ای یکی از انواع پنجره دوجداره است. این پنجره هنگام بازشدن حول یک محور می چرخد و در تمام 180درجه قابل تغییر میباشد.همچنین این پنجره های دایره محوری را میتوان هم در راستای افقی و هم در راستای عمودی ساخت. در هنگام استفاده از این پنجره این قابلیت را دارد که به قسمت های بیرونی این پنجره دسترسی پیدا کنید و کارهایی مثل تمیز کردن را به راحتی انجام دهید.

پنجره هلالی یو پی وی سی

انواع مدل پنجره یو پی وی سی جدید هلالی دایره ای کرج

پنجره دایره ای به صورت خم هلالی می باشد ، که در واقع پنجره از صفحه خارج شده و به صورت هلالی یا دایره ای می باشد .

یکی از مهمترین بخش های نمای ساختمان پنجره های آن است که با طراحی خلاقانه می تواند باعث زیبایی چند برابری ساختمان شود. طراحان و مهندسان گاهی برای زیباتر کردن معماری ساختمان ها پنجره های آنها را در ابعاد مختلف وهلالی دار طراحی می کنند که این فذم خاص زیبایی شگفت انگیزی به نمای ساختمان می دهد

با نصب شیشه های دو جداره upvc در این پنجره های هلالی علاوه بر کاهش مصرف انرژی، پیشگیری از ورود گردو غبار و پیشگیری از آلودگی صوتی می توان به زیبایی این پنجره های هلالی نیز به میزان بسیار زیادی افزود.

در سال های اخیر معماران در ساخت بسیاری از برج ها و مجتمع ها از پنجره های هلالی دار برای زیبایی بیشتر نمای ساختمان بهره می برند. شکل هلالی دار پنجره موجب می شود که بتوان اشکال مختلفی را در شکل این پنجره ها بوجود آورد که زیبایی خیره کننده ای به نمای ساختمان می دهد.

در معماری امروز انواع پنجره های هلالی و دایره ای، نیم دایره، کمانی و … طراحی و نصب می شوند. این پنجره ها آمیزه ای از معماری سنتی و مدرن را به نمایش می گذارند.

علاوه بر پنجره ها می توان درب های بالکن و یا درب های ورودی مجتمع را نیز به شکل هلالی دار طراحی کرد. هلالی دار بودن پنجره و درب علاوه بر زیبایی موجب ایجاد سطح بیشتر موجب ورود نور بیشتر به ساختمان ها نیز می شود.

پنجره یو پی وی سی دایره ای

انواع مدل پنجره یو پی وی سی جدید هلالی

مزایای استفاده از پنجره دوجداره دایره ای

  • از این نوع پنجره UPVC در مکان هایی که نیاز به تهویه زیاد دارند استفاده میشود؛ مثل سرویس های بهداشتی.

• در مناطقی که رطوبت هوا بالا میباشد میتوان مورد استفاده قرار داد.

• میتوان از این پنجره یو پی وی سی در ابعاد بزرگ نیز استفاده کرد؛ تا بتوان دید خوبی از منظره و طبیعت داشت.

• این نوع پنجره  دوجداره را میتوان با انواع شیشه های ساده و رنگی دوجداره و سه جداره ساخت.

• عایق بندی کامل و اتلاف انرژی کم است.

• امنیت بالا دارد.

• طول عمر بالا دارد.

• ابعاد قابل سفارش هستند.

• باز و بسته کردن این نوع پنجره آسان است.