سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره حفاظ دار انواع مدلها قد بلند

یکشنبه 98/4/2
3:24 عصر
بهرام پروهان

قیمت پنجره دوجداره حفاظ دار انواع مدلها قد بلند: نصب حفاظ پنجره دو جداره بهترین راهکار برای بالا بردن امنیت فضای داخل ساختمان است. بحث امنیت شوخی بردار نیست و نباید در این یک مورد سهل انگاری کرد. حتی یک حفاظ پنجره آهنی ساده هم می تواند مانع ورود سارقین به داخل ساختمان شود. نرده روی دیوار، حفاظ درب آکاردئونی آپارتمان، حفاظ استیل پنجره و انواع نرده آهنی همگی جنبه حفاظتی دارند و می توانند امنیت ساختمان را بالاتر ببرند. بدون تردید همه ساختمان ها نیاز به حفاظ پنجره دوجداره دارند ولی از لحاظ امنیتی طبقات پایین در معرض خطر بیشتری هستند و نباید در نصب حفاظ پنجره سهل انگاری کنند.

حفاظ پنجره دوجداره

قیمت پنجره دوجداره حفاظ دار انواع مدلها قد بلند

حتی اگر اشیای با ارزش و گران قیمت را در خانه نگهداری نمی کنید، باز هم باید از حفاظ پنجره آهنی و دوجداره برای جلوگیری از سارقین استفاده کنید. شاید تصور می کنید که نیازی به نصب حفاظ نیست و چیزی برای دزدیدن وجود ندارد. جالب است بدانید که غریبه ها اصلا نمی دانند داخل خانه های شهروندان چه چیزی هست بلکه کسانی که قصد ورود به داخل بنا را بدون اجازه صاحبخانه دارند، همیشه خانه های بدون حفاظ امنیتی را هدف قرار می دهند. ورود به ساختمان های بدون حفاظ و پنجره های باز راحت تر است. حفاظ پنجره دو جداره موجب می شود تا سارقین از منزل دور بمانند و به این ترتیب ساکنین آرامش بیشتری دارند. در این صورت دائم نگران ورود بیگانگان به داخل بنا نیستید. حتی اگر هیچ چیز برای سرقت وجود نداشته باشد هم برای حفظ آرامش خود حتما از حفاظ پنجره استفاده کنید.

حفاظ پنجره آهنی ساده

یکی از رایج ترین حفاظ پنجره دو جداره همین حفاظ های آهنی ساده است. از لحاظ ایمنی و حفظ امنیت داخل ساختمان تفاوتی بین طرح حفاظ وجود ندارد. کیفیت متریال و تراکم حفاظ اثرگذارترین نکته در امنیت فضای داخلی است. یک حفاظ پنجره آهنی ساده را می توان روی هر پنجره ای نصب کرد بدون اینکه نگران سرقت و دزدی باشد. وقتی در خانه حضور ندارید و برای کار یا تفریح منزل را ترک می کنید همین حفاظ پنجره دو جداره ساده می تواند از مال و زندگی تان مراقبت کند. خوبی حفاظ پنجره اینست که به صورت فیزیکی از ورود سارقین جلوگیری می کند و نیازی به برق و باطری برای کارکرد ندارد.

 

حفاظ پنجره دوجداره

قیمت پنجره دوجداره حفاظ دار انواع مدلها

حفاظ پنجره متحرک

 

حفاظ درب و پنجره آپارتمان آکاردئونی را که دیده باشید متوجه متحرک بودن حفاظ پنجره آکاردونی می شوید. سازه ای شبیه به همین درب های آکاردئونی را می توانید برای حفاظ پنجره دو جداره انتخاب کنید. خوبی این حفاظ اینست که امکان نصب قفل های سفارشی روی سازه وجود دارد و در صورت لزوم می توانید حفاظ را کامل در یک طرف قاب جمع کنید. به این ترتیب وقتی در خانه هستید می توانید حفاظ را جمع کنید تا حس بهتری داشته باشید. در این صورت تنها موقع ترک منزل با کشیدن حفاظ به سمت دیگر، سازه کامل باز می شود و امنیت ساختمان را حفظ می کند.