سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره ریلی دو جداره یو پی وی سی همراه کرکره زبرا

پنج شنبه 98/3/30
1:37 عصر
بهرام پروهان

قیمت پنجره ریلی دو جداره یو پی وی سی همراه کرکره زبرا: قیمت پنجره دوجداره  یو پی وی سی ریلی ذکر شده در مقاله زیر با ابعاد فرضی می باشد.جهت برآورد دقیق پروژه خود می توانید با مشاور فروش پنجره ماندگار تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما اطلاعات و قیمت درب و پنجره دوجداره را در اختیار شما قرار دهند. نوع فریم پروفیل مصرفی که ممکن است بازسازی یا نوسازی باشد مشخص شود. زیرا فریم پروفیل مصرفی برای تعویض و جایگذاری پنجره کشویی که قبلا از نوع آلومینیوم ،آهن و یا هر جنس دیگری بوده با فریم پروفیل مصرفی برای ساخت پنجره برای ساختمانی که در حال ساخت می باشد متفاوت است که در اصطلاح پروفیل مصرفی تعویضی را فریم بازسازی و فریم پروفیل نوع دوم را فریم نوسازی می گویند.

پنجره ریلی دوجداره ریلی

قیمت پنجره ریلی دو جداره یو پی وی سی همراه کرکره زبرا

قیمت پنجره دوجداره upvc ریلی  را نمی توان بدون دانستن ابعاد پنجره و تعداد بازشو های آن بطور دقیق محاسبه کرد چرا که قیمت پنجره دوجداره به میزان پروفیل مصرفی بر اساس متر طول و مقدار شیشه دو جداره بر اساس متر مریع و تعداد بازشوها و یراق آلات آن بستگی دارد.

 

قیمت درب و پنجره دوجدارهریلی برای ساختمان نوساز(در حال ساخت) با ساختمان هایی که درب و پنجره های قدیمی داشته و تصمیم به تعویض آن با درب و پنجره دوجداره upvc را دارند متفاوت می باشد.علت این تفاوت نوع فریم مصرفیو نوع نصب آن می باشد.

پنجره دوجداره ریلی

با توجه به پایین بودن ضریب انتقال حرارتی و یا همان ضریب K_u پروفیل پرشین و وجود کانالهای طراحی شده در پروفیل پرشین، میزان تبادل حرارت تا حد قابل توجهی در پنجره دوجداره پرشین پایین می آید.

پنجره دوجداره ریلی به همراه یراق آلات استاندارد و شیشه دوجداره و یا سه جداره ضمن کاهش چشم گیر تبادل حرارتی بین فضای داخل و خارج ساختمان ها از اتلاف انرژی به میزان قابل توجهی جلوگیری می نماید و در نتیجه بهره وری انرژی را بالا می برد.

پنجره یو پی وی سی ریلی

قیمت پنجره ریلی دو جداره یو پی وی سی

ضد خوردگی و پوسیدگی پنجره دوجداره ریلی:

متعاقب آن پنجره دوجداره ریلی در برابر دامنه وسیعی از مواد شیمیایی و قلیایی مقاوم بوده و بر اثر گذشت زمان و آلودگی هایی محیطی دچار خوردگی و پوسیدگی نمی شود و هرگز تغییر رنگ پیدا نخواهد کرد.

 

تمام مطالب گفته شده در بالا به آن شرط است که پنجره دوجداره شما با پروفیل ریلی توسط یک تولیدکننده استاندارد و مطابق با دفترچه ملزومات فنی شرکت پنجره ماندگار تولید شده باشد و از یراق آلات مناسب و شیشه دوجداره کاملاً استاندارد استفاده شده باشد.همچنین نصب آن نیز به صورت کاملاً استاندارد صورت پذیرد.