سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره بوتیا انواع مدل رنگها

چهارشنبه 98/3/29
3:34 عصر
بهرام پروهان

قیمت پنجره دوجداره بوتیا انواع مدل رنگها: در صورتی که به تمایل دارید که محیط خانه و اسایه را با رنگ درب و پنجره ها هارمونی داشته باشد  , شاید گفتنی باشد که پنجره های یو پی وی سی رنگ سفید گزینه مناسبی نباشد و نیاز داشته باشید از پروفیل های رنگی بوتیا استفاده نمایید.باگذشت زمان فریم های upvc رنگی بوتیا در طرفداران زیادی پیدا نموده و در حال رشد و فروش بیشتر می باشد زیرا این پنجره ها به منزل ها رنگ و روح تازه ای داده و به زینت خانه شما به طرز چشمگیری می افزاید. لازم به ذکر است برای همخوانی بیشتر می توان درب و پنجره های دوجداره upvc بوتیا را به صورت دو رنگ سفارش داد مثلا داخل منزل به رنگ سفید و از خارج به رنگ چوبی باشد.

پنجره یو پی وی سی

قیمت پنجره دوجداره بوتیا انواع مدل رنگها

متناسب با محیط منطقه و ساختمان:

در صورتی که به تمایل دارید که محیط خانه و اسایه را با رنگ درب و پنجره ها هارمونی داشته باشد, شاید گفتنی باشد که پنجره های یو پی وی سی رنگ سفید گزینه مناسبی نباشد و نیاز داشته باشید از پروفیل های رنگی بوتیا استفاده نمایید.باگذشت زمان فریم های upvc رنگی بوتیا در طرفداران زیادی پیدا نموده و در حال رشد و فروش بیشتر می باشد زیرا این پنجره ها به منزل ها رنگ و روح تازه ای داده و به زینت خانه شما به طرز چشمگیری می افزاید.

البته لازم به ذکر است برای همخوانی بیشتر می توان درب و پنجره های دوجداره upvc را به صورت دو رنگ سفارش داد مثلا داخل منزل به رنگ سفید و از خارج به رنگ چوبی باشد.

ضد آب بودن درب و پنجره های  یو پی وی سی:

جنس رنگ این محصول دارای مقاومت بالایی از هر لحاظ می باشد این رنگ ها در مقابله با باد و باران ، تابش نور خورشید ،تغییر دمای مجو و تغییرات شرایط جوی دارای مقاومت بالایی می باشند. همچنین این پنجره ها زنگ زدگی ندارند، نیاز به رنگ کردن ندارند و رنگ ثابت می باد فقط کافی است شست و شو شود تا تمیز بماند و تا چند دهه هیچ گونه تغییری نمی کند.

محافظت افراد  در برابر نور و پرتوهای خورشید

امروزه با اسیب دیدن لایه ازون و ورود پرتوهای خطرناک از جمله اشعه ایکس بدن انسان همواره در خطر انواع مختلف سرطان از جمله سرطان های پوستی قرار دارد.برای این منظور از شیشه های دوجداره کدر پنجره های upvc استفاده می شود این شیشه ها از ورود پرتو های مضر جلوگیری نموده همچنین رنگ این قاب ها در مقابل پرتو های مضر و نور خورشید مقاوم است.

سازگار با محیط زیست

درب و پنجره های دوجداره و سه جداره بوتیا که به صورت رنگی هم می باشند اتلاف انرژی خیلی پایین تری نسبت به دیگر پنجره ها دارند این پنجره ها به راحتی قابل بازیافت می باشند و مواد زائدی به جا نمی ماند و به محیط زیست اسیبی نمی رسد همچنین مورد دیگری که می توان ذکر نمود این است که به دلیل متنوع بودن رنگ این گونه درب و پنجره ها دیگر نیاز نیست از چوب واقعی استفاده نمود و در نهایت به درختان اسیب نمی رسد.

پنجره دوجداره

قیمت پنجره دوجداره بوتیا

پنجره های upvc بوتیا برخلاف پنجره های معمولی در مقابل خش و فرو رفتگی مقاوم بوده و به راحتی اسیب نمی بینند این قاب ها را می توان  به راحتی با تمیز کردن برق انداخت همچنین نیازی به رنگ امیزی مجدد ندارد و دارای رنگ ثابت می باشند.

 

درب و پنجره های دوجداره upvc پنجره ماندگار با دلایلی از جمله مقاومت ، طول عمر بالا و استحکام بودن در شرایط اب و هوایی مختلف از بهترین ها در نوع خود است. ورقه های رنگی که از محصولات المانی می باشد می تواند تمام نیاز های مشتریان را بر طرف نماید.