سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زیباترین پنجره ها عایق با کیفیت یو پی وی سی

دوشنبه 98/3/27
2:1 عصر
بهرام پروهان

زیباترین پنجره ها عایق با کیفیت یو پی وی سی: از اجزای در و پنجره دوجداره عایق می توان به فریم اصلی به عنوان قاب پنجره و یراق آلات، شیشه دو جداره یا چند جداره، نوار درزبند و تقویت کننده فولادی اشاره نمود. بین دو شیشه پنجره دوجداره، گازی بی اثر برای ایجاد مقاومت در برابر بخار زدگی تزریق می شود. یراق آلات استفاده شده در پنجره دوجداره یو پی سی، با توجه به نحوه باز شدن پنجره و کاربرد آن تفاوت دارد.

پنجره یو پی وی سی عایق

زیباترین پنجره ها عایق با کیفیت یو پی وی سی

تولید این در و پنجره دوجداره UPVC   ( پنجره عایق) ، بر اساس درخواست کارفرما می توان از انواع مرغوب پروفیل های پنجره یو پی وی سی از جمله پروفیل پنجره یو پی وی سی وین تک ، پروفیل پنجره یو پی وی سی ویستابست و پروفیل پنجره یو پی وی سی پلاس پن و هافمن استفاده نمود. همچنین یراق آلات استفاده شده برای تولید در و پنجره UPVC   بر اساس سلیقه سفارش دهنده می تواند ساخت کشور آلمان با برندهای sieginia و roto و یا از یراق آلات ترک انتخاب شود.

 

شیشه دوجداره تولید شده در تولید در و پنجره UPVC به صورت وکیوم در کارخانه تولید شده و گازی بی اثر در آن ها تزریق گردیده و پس از تولید تحت تست قرار می گیرند. شیشه دو جداره تولید شده به مدت 5سال در برابر بخار زدگی توسط شرکت گارانتی می گردد.  تیم اجرایی متخصص، نصب محصول در و پنجره یو پی وی سی را در بالاترین کیفیت و کوتاه ترین زمان تضمین می نماید.

پنجره یو پی وی سی عایق با کیفیت

زیباترین پنجره ها عایق با کیفیت

 

در و پنجره دوجداره یو پی وی سی با کیفیت دارای مزایا و ویژگی های بسیار کاربردی و منحصر به فردی است و ویژگی های محصول پنجره یو پی وی سی شامل موارد زیر می شود:

پروفیل استفاده شده در این پنجره دوجداره عایق از جنس پلاستیک قابل بازیافت UPVC و متریالی مقاوم در برابر آب و رطوبت می باشد که باعث بهبود عملکرد و گسترش کارایی در مقایسه با فریم های فلزی می شود.

پلاستیک یو پی وی سی پلاستیکی محکم، با دوام و سبک است و باعث کاهش وزن کلی ساختمان می شود.

ظرافت در طراحی و تولید در و پنجره دوجداره UPVC باعث افزایش زیبایی و جذابیت بصری نسبت به پنجره های آهنی می شود.

با توجه به تنوع در یراق آلات و ساخت فریم های متنوع می توان در و پنجره دوجداره یو پی وی سی را در طرح و نحوه ی بازشوهای گوناگون بسته به کاربرد و سلیقه ی افراد تولید نمود.