سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رگلاژ پنجره پی وی سی کرج همراه تعویض شیشه دستگیره

شنبه 98/3/25
1:18 عصر
بهرام پروهان

رگلاژ پنجره پی وی سی کرج همراه تعویض شیشه دستگیره: ازبرجسته ترین مزایای استفاده از درب و پنجره UPVC   جلوگیری از تبادل حرارتی ( سرمایشی و گرمایشی ) و همچنین جلوگیری از ورود آلودگی های صوتی می باشد ، چنانچه پس از نصب پنجره های یو پی وی سی به هر دلیلی ، عملکرد لازم از عایق بندی پنجره های UPVC  حاصل نشود ، باید به تنظیم و رگلاژ صحیح پنجره دوجداره UPVC توسط تعمیرکار متخصص اقدام گردد ، در همین راستا در این مقاله ، نکات مربوط به رگلاژ پنجره UPVC مورد بررسی قرار گرفته شده است .

رگلاز پنجره دوجداره

رگلاژ پنجره پی وی سی کرج همراه تعویض شیشه دستگیره

ایجاد یک ساختار صحیح برای عملکرد دقیق چند قطعه کنار هم که نقش اساسی در ماندگاری و استحکام و عایق بندی پنجره پی وی سی دارد ، رگلاژ پنجره دوجداره نامیده می شود  .

هزینه رگلاژ یو پی وی سی

به طور کلی در رابطه با عمل رگلاژ کردن پنجره های دوجداره سه پارامتر اصلی نیاز می باشد :

شناخت قطعات : یعنی تعمیرکار پنجره دوجداره باید بداند که عملکرد هر قطعه به چه شکل می باشد .

درک ارتباط بین قطعات : برای مثال ارتباط بین زاماک و توپی و اسپانیولت را کامل بداند .

رگلاز پنجره پی وی سی

تنظیم تمامی بخش ها و قسمت ها :

تنظیم قسمت های پنجره باید به گونه ای باشد که عملکرد پنجره یو پی وی سی به حالت ایده ال نزدیک شود . در رابطه با رگلاژ پنجره پی وی سی می توان عنوان نمود که رگلاژ و تعمیر پنجره دوجداره پی وی سی به دلیل ازدیاد قطعات و پیچیدگی در طراحی و تولید ، کار بسیار سخت و تخصص محوری است که تنها تعمیرکار ماهر و باتجربه از عهده ی آن بر خواهد آمد ، لذا هرگز جهت رگلاژ پنجره ی دوجداره از افراد غیرمتخصص استفاده نکنید ، زیرا اقدامات اشتباه موجب وارد کردن آسیب های بیشتر به  پروفیل پنجره و قطعات اصلی آن خواهد شد .

رگلاژ پنجره پی وی سی

از آنجا که در نسل جدید پنجره های پی وی سی ، ترکیبی از آلومینیوم و یو پی وی سی با یراق الات پیچیده و شیشه های ارگونی متحرک در حالت های هوشمند عملکردی ، پیاده سازی شده است ، کار رگلاژ و تعمیر پنجره آلومینیوم و upvc را دشوارتر شده است ، لذا در صورت بروز هر گونه مشکل و ایراد در رابطه با عملکرد پنجره ی UPVC ، سریعا با تعمیرکار کاربلد تماس بگیرید .

 

پنجره ماندگار بهترین تولید کننده درب و پنجره UPVC و با بالاترین کیفیت و خدمات، ضمن بهره گیری از با کیفیت ترین انواع پروفیل پنجره آماده خدمت رسانی به هموطنان می باشد.

رگلاژ پنجره پی وی سی کرج همراه تعویض شیشه

 

تعمیرات درب و پنجره دوجداره پی وی سی  یک امر مهم و ضروری برای استفاده بهتر از آنهاست و این نوع درب و پنجره ها نیازمند تعمیرکاری متخصص و خبره قابل تعمیر و رگلاژ هستند.امروزه درب و پنجره های یو پی وی سی و دوجداره الومینیومی به دلیل مزایای بی نظیر و زیبایی ظاهری و طول عمر مفید در صنعت ساختمان بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.