سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعویض پنجره آهنی با پنجره دوجداره کمانی ویستابست upvc

پنج شنبه 98/3/23
1:44 عصر
بهرام پروهان

تعویض پنجره آهنی با پنجره دوجداره کمانی ویستابست upvc: پنجره های آهنی که غالبا برای تعویض با پنجره دوجداره کمانی در نظر گرفته می شوند، دارای مدل های مختلفی می باشند که این مدل ها عبارتند از : پنجره های قدیمی آهنی ساده، پنجره های قدیمی با استفاده از آهن های فرانسوی و یا مکزیکی، پنجره های قدیمی با فریم چوب. در تمامی این 3 و یا 4 مدلی که در اینجا ذکر کردیم با هر شکلی که فریم پنجره ها دارند ما بدون تخریب پنجره را با پنجره دوجداره کمانی تعویض می کنیم.

تعویض پنجره

تعویض پنجره آهنی با پنجره دوجداره کمانی ویستابست upvc

اندازه گیری و ساخت پنجره دوجداره جدید

قبل از هر کاری تیم فنی ما اندازه گیری و برآورد هزینه را به صورت کاملا رایگان در محل شما انجام می دهد و سپس این اندازه ها برای هر نوع فریمی که پنجره های قدیمی شما دارند، اعم از مستطیل و یا هر شکل خمیده یا منحنی به کارخانه ارسال می شوند و سپس پنجره های دوجداره برای تعویض با پنجره های قدیمی شما ساخته می شوند. 

برداشتن پنجره های قدیمی از دیوار بدون تخریب

برای انجام تعویض پنجره های قدیمی با دوجداره کمانی بدون تخریب ما باید فریم موجود از پنجره های قدیمی و آهنی که به دیوار متصل می باشد را در جای خود نگه داریم و آن را حذف نکنیم. باید فریم متصل به دیوار نگه داریم و هر چیزی از پنجره که در داخل این فریم وجود دارد را کاملا برش داده و بیرون بیاوریم. بنابراین بعد از این کار بر روی دیوار یک فریم و داخل آن یک فضای کاملا خالی می باشد.

تعویض پنجره کمانی

نصب پنجره دوجداره جدید بر روی فریم پنجره های قدیمی

بعد از اینکه پنجره های دوجداره کمانی جدید ساخته شد و کار برشگاری پنجره های قدیمی نیز انجام شد، پنجره های جدید بر روی فریم قدیمی آهنی و یا چوبی که دارید سوار می شوند. به این صورت که پنجره را نصب می کنیم، سپس پیچ های آن را کاملا می بندیم و محکم می کنیم. و سپس دور تا دور پنجره دوجداره جدید فوم پلی اورتان مایع تزریق می کنیم. از این فوم به عنوان ماهیچه های انقباض و انبساط پنجره های دوجداره نام برده می شود، به دلیل اینکه در فصل های زمستان و تابستان پنجره های pvc دارای ضریب انبساط بالایی دارند باید کاملا فوم پلی اورتان را تزریق کنیم تا پنجره های جدید بعد از مدتی از رگلاژ خارج نشوند.

تعویض پنجره آهنی با پنجره دوجداره کمانی

بعد از هوابندی و تزریق فوم باید چسب آب بندی به دور تا دور پنجره بزنیم. سپس دهانه پنجره ها و شیشه را می بندیم و یراق آلات پنجره را رگلاژ می کنیم.

رگلاژ پنجره دوجداره توسط تیم ما در سه مرحله صورت می پذیرد که عبارتند از : رگلاژ و فیلرگیری پروفیل فریمی که به قاب پنجره قدیمی و آهنی اتصال پیدا می کند، فیلربندی بین فریم پنجره جدید و بازشو پنجره، فیلرگیری و یا رگلاژ بین شیشه پنجره و بازشو آن. با این سه مرحله رگلاژ پنجره به هیچ عنوان از رگلاژ خود خارج نخواهد شد.