سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پروفبیل پنجره یو پی وی سی باکیفیت ایرانی در کرج

دوشنبه 98/3/20
2:16 عصر
بهرام پروهان

پروفبیل پنجره یو پی وی سی باکیفیت ایرانی در کرج : با توجه به پیشرفت روز افزون صنعت و فناوری و جهت جلوگیریاز اتلاف انرزی و همچنین با توجه به میزان آلودگی هوای شهر های بزرگ کشور ایران استفاده از پنجره های دوجداره یو پی وی سی به صورت چشمگیری در خال افزایش بوده و بطوریکه دراکثر ساختمان هایی که در حال حاظر ساخته میشوند از پنجره های دوجداره استفاده میگردد .در ادامه نظر شما را به مهمترین و بزرکترین تولید کنندگان پروفیل در ایران جلب مینماییم .

پروفیل پنجره یو پی وی سی

پروفبیل پنجره یو پی وی سی باکیفیت ایرانی در کرج

وین تک

کارخانجات وین تک در ایران و سایر کشورها (ترکیه، آلمان، روسیه، اکراین، آذربایجان، تونس و هندوستان) متعلق به گروه شرکتهای  ADO   ترکیه به مرکزیت شهر آنتالیا می باشند که تاریخچه تاســیس آن به سال 1956 میلادی برمی گردد که با تولید لاستـیکهای مورد نیاز در زیره های کفش شروع به فعالیت نموده است. فعالیت تولیدی آغاز شده در آن سالها توسط خانواده ساک تاکنون طی بیش از نیم قرن، همه ساله درحال توسعه بوده و در حال حاضر علاوه بر تولید پروفیلهای یو پی وی سی مورد نیاز در صنعت ساختمان نیز فعالیت دارد.

ویستابست

شرکت درب و پنجره سازی ویستا بست در سال 1382 ثبت شده است و از سال 1386 فعالیت خود را در زمینه تولید پروفیل های در و پنجره یو پی وی سی استارت زد و طی 3 سال توانست به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان این حوزه در ایران تبدیل شود. ویستا بست بعنوان یکی از پیشگامان صنعت پلیمر و تولید پروفیل در و پنجره دو جداره یو پی وی سی براساس استانداردهای بین‌المللی اولین دارنده گواهینامه رال آلمان در سطح کشور می‌باشد.

هافمن

شرکت تولیدی هافمن تولید کننده انواع پروفیل های یو پی وی سی با استاندارد ها و کیفت مرغوب جهانی در سال 1386 افتتاح و هم اکنون با ظرفیت 17000 تن در سال تولید می نماید.

پنجره دوجداره یو پی وی سی

پروفبیل پنجره یو پی وی سی باکیفیت

 

به علت وجود شیارهای خالی میان انواع پروفیل ها ، نصب شیشه دوجداره بر روی قاب پنجره یو پی وی سی و استفاده از درز گیرهای مقاوم لاستیکی در میان قطعات باعث گردیده تا پنجره به صورت یک سطح عایق موثر در بدنه ساختمان نقش موثری را در کاهش مصرف انرژی و حفظ گرما و سرمای داخلی ساختمان ایفا نماید . مطالعات انجام شده نشان می دهد استفاده از پنجره با پروفیل های استاندارد باعث صرفه جویی در مصرف انرژی به میزان 40 % می گردد .