سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره هتل

پنج شنبه 95/9/18
12:49 عصر
بهرام پروهان

شرکت های سازنده درب ها و پنجره های دوجداره یو پی وی سی با توجه به پروفیل هایی که در ساخت درب و پنجره های خود استفاده می کنند هرکدام قیمت متفاوتی را برای پروژه های خود اعلام می نمایند. در واقع وجود این اختلاف قیمت به دلیل تفاوت داشتن نوع پروفیل های مصرفی می باشد.

مزایای پنجره دو جداره در هتلها

اولین و مهمترین نکته  در هتل ها،  آسایش و راحتی مشتریان آن ها می باشد. با توجه به اینکه اکثر هتل ها در خیابان های اصلی شهر واقع شده اند و محیط های بیرون آنها بسیار پر سر و صدا می باشد، وجود پنجره های دو جداره در  هتل می تواند آسایش و محیط ساکتی را برای مسافران در هتل ها ایجاد کند. که این محیط به طبع رضایت مشتری را در پی خواهد داشت.

دومین نکته مورد توجه، کاهش هزینه های تامین انرژی می باشد. با توجه به گران شدن انرژی،  پنجره های دو جداره می توانند نقش بسیار مهمی دراین مقوله ایفا کنند .از مزایای مهم و قابل تامل در پنجره های دو جداره کاهش مصرف انرژی می باشد. که این خود می تواند در سود آوری مجموعه بسیار تاثیر گذار باشد.

سومین نکته که به دنبال آن هستیم، کاهش آلودگی های ناشی از ورود گرد و غبار و آلاینده ها و همچنین جلوگیری از ورود آب باران در بارشهای شدید به داخل اتاق های هتل ها می باشد . با توجه به درزبندی و همچنین آب بندی پنجره های دو جداره می توان از دردسرهای ناشی از موارد بالا جلوگیری کرد .

تعویض پنجره هتل
مدیران و صاحبان هتل ها می توانند با تعویض پنجره های قدیمی خود با پنجره های دو جداره یو پی وی سی از بسیاری از مشکلاتی که در ایجاد یک محیط آرام برای مسافران و همچنین کاهش مصرف سوخت، و علاوه بر آن جلوگیری از ورود گرد و غبار و همچنین  آب در هنگام بارندگی  است را به صورت محسوسی کاهش دهند.

 برای افزایش رضایت بیشتر مسافران خود با ما تماس بگیرید.
نصب درب ها و پنجره های قدیمی بدون تخریب و در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد. نصب توسط تیمی چند نفره که بسیار مجرب و کار آزموده هستند، انجام می شود.
به همراه گارانتی و ضمانت نامه رسمی شرکت پنجره ماندگار.

قیمت پنجره دوجداره