سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پنجره کشویی رنگ چوب شیشه رفلکس کرج

یکشنبه 98/2/8
12:42 عصر
بهرام پروهان

پنجره کشویی رنگ چوب شیشه رفلکس کرج : پنجره دو جداره  کشویی رنگ چوب یو پی وی سی در میان مشتریان یکی از محبوب ترین مدلها می باشد که بیشتر برای نصب در اتاق خواب ها و درهای بزرگ کاربرد فراوانی دارد. همچنین این نوع پنجره دو جداره بیشتر در فضا هایی که به گردش هوای بیشتری نیاز دارد و فقط آن فضا دارای یک پنجره می باشد کاربرد بهتری دارد و از این مدل بیشتر استفاده می شود. پنجره  کشویی رنگ چوب یو پی وی سی در دو نوع ساخته می شود که عبارت است از یک لنگه بازشو که تنها یکی از لنگه ها به صورت   کشویی رنگ چوب شیبشه رفلکس است و آن یکی ثابت می ماند و نوع دیگر آن پنجره دو لنگه بازشو می باشد که هر دو لنگه پنجره قابلیت بازشدن دارند. پنجره دو جداره دو لنگه بازشو فضای کمتری را اشغال می کند. همچنین نصب پنجره  کشویی شیشه رفلکس در آشپزخانه هم گزینه بسیار مناسبی می باشد.

پنجره دو جداره کشویی

پنجره کشویی رنگ چوب شیشه رفلکس کرج

سیستم بازشوی این نوع پنجره یو پی وی سی به صورت (sliding  ) ریلی در هر دو جهت چپ و راست می‌باشد. از ویژگی های منحصر به فرد این نوع درب و پنجره یو پی وی سی می توان عدم مزاحمت برای پرده های نصب شده، عدم اشغال فضای خانه هنگام باز وبسته شدن  نام برد. پنجره دوجداره   کشویی شیشه رفلکسخود به دو نوع، پنجره دو جداره   کشویی شیشه رفلکستک ریل و جفت ریل تقسیم بندی می شود. در مواردی که عایق بودن در برابر نفوذ آلودگی هوا، صدا و انتقال دما اهمیت ویژه ای دارد، پنجره تک حالته و دو حالته بیشتر توصیه میشود. 

 پنجره  کشویی شیشه رفلکس یو‌‌پی‌وی‌سی هرچند نسبت به پنجره لولایی یو‌‌پی‌وی‌سی از سطح عایق‌بندی پایین‌تری برخوردار است ولیکن در قیاس با سایر پنجره‌ها از قبیل پنجره های آلومینیومی و آهنی از عایق‌بندی به مراتب بیشتر و بهتری برخوردار است و با توجه به موارد فنی رعایت شده در این سیستم پنجره دوجداره اتلاف حرارتی و تبادل گرد و خاک را به حداقل ممکن کاهش داده است.

پنجره دو جداره کشویی

پنجره کشویی رنگ چوب شیشه رفلکس

 

پنجره دوجداره کشویی رنگ چوب شیشه رفلکس از محبوبترین و بهینه ترین حالتهای بازشو پنجره دوجداره یو پی وی سی می باشد. با این حال میزان عایق بندی این نوع پنجره دوجداره در برابر آلودگی های صوتی و گردوغبار کمتر از سایر حالت های بازشو پنجره دوجداره(تک حالته، دوحالته، آکاردئونی، پنجره upvc  محوری و فولکس واگنی) می باشد. شرکت پنجره ماندگار برای افزایش میزان عایق بندی و افزایش کارایی این محصول در درب و پنجره دوجداره از دو نوع پنجره کشویی رنگ چوب استفاده می کند.