سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمایندگی فروش پنجره وین تک عایق گرد و خاک کرج

شنبه 98/2/7
3:24 عصر
بهرام پروهان

نمایندگی فروش پنجره وین تک عایق گرد و خاک کرج : تقریباً مهمترین اصل در  انتخاب در و پنجره دوجداره قیمت آن است. اغلب کارفرمایان برای اطلاع از قیمت در و پنجره دو جداره و یا مقایسه آن با قیمت دیگر تولید کنندگان ، درخواست اعلام قیمت در و پنجره دوجداره بر حسب مترمربع را می کنند. استعلام قیمت بدون بازدید حضوری عملاً یکی از شیوه های کاملاً غلط است و تولیدکنندگان با سابقه و مطرح از چنین کاری سر باز میزنند. زیرا استعلام اولیه قیمت بدون بازدید ممکن است تا 2 برابر افزایش یابد. از این رو محاسبه و مقایسه قیمت بدون بازدید و بدون در نظر گرفتن تعداد و حالت های بازشو ، تعداد لنگه در ، وجود کتیبه و نوع شیشه پنجره دوجداره عملاً غیر ممکن است.

پنجره دوجداره وین تک

نمایندگی فروش پنجره وین تک عایق گرد و خاک کرج

تعویض پنجره دوجداره وین تک

در حین بازسازی منزل تعویض در و پنجره  UPVC   وین تک در بسیاری از موارد نیازی به آهنکشی جدید ندارد و شاسی قدیمی میتواند به عنوان شاسی در و پنجره UPVC   وین تک جدید استفاده شود. همچنین جهت جلوگیری از ورود حشرات میتوان از انواع توری ( ثابت و یا پلیسه ای ) استفاده کرد. استفاده از توری پلیسه ای به عنوان بهترین انتخاب توصیه میشود. 

پنجره دوجداره وین تک

نمایندگی فروش پنجره وین تک عایق

 

تولید یا پروسه مونتاژ درب و پنجره‌های دو جداره upvc  وین تک از اندازه گیری دقیق محل نصب شروع می‌شود و دقیقا بر اساس سفارش مورد نظر، نقشه پنجره با استفاده از نرم افزارهای مهندسی طراحی شده و پس از تائید مشتری با کارخانه ارسال و در خط تولید با مواد اولیه شامل: پروفیل UPVC با برند وین تک، یراق آلات مخصوص این نوع پنجره و پیچ و آهن گالوانیزه تقویت و توسط ماشین آلات کرافت مولر آلمان تولید و نهایتا به محل مشتری حمل و در محل نصب و پس از جا انداختن شیشه دو جداره یا پانل مخصوص رگلاژ شده و عایق بندی شامل تزریق فوم پلی اورتان و سیلیکون در محل انجام می‌شود.

 

 

از آنجا که تمامی مراحل ساخت درب و پنجره های دو جداره upvc توسط دقیق‌ترین دستگاه‌ها و ماشین آلات صنعتی انجام میشود، اطلاعات ورودی به آن‌ها مربوط به اندازه‌ها باید کاملاً دقیق و بدون خطا باشد. از این رو مرحله اندازه‌گیری بوسیله مترهای لیزری و توسط پرسنل آموزش دیده در نهایت دقت انجام می‌شود. دقت هر چه بیشتر در اندازه گیری منجر به تولید محصولی با کیفیت و همچنین بدون خطا در نصب می‌شود.

طراحی از جمله حساس‌ترین مراحل درفرآیند تولید است. طراحی، شامل ساخت و دسته‌بندی اطلاعات نرم‌افزاری جهت وارد کردن به دستگاه‌های CNC و همچنین محاسبه قیمت تمام شده و ضمناً کاهش ضایعات و بهینه کردن محصول که نهایتاً منجر به کاهش قیمت تمام شده می‌شود، می‌باشد.