سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمایندگی شرکت وین تک upvc پنجره کرج

شنبه 98/2/7
10:51 صبح
بهرام پروهان

نمایندگی شرکت وین تک upvc پنجره کرج : شرکت پنجره ماندگار در تولید و نصب این پنجره دو جداره وین تک سالهاست فعالیت بسیاری را داشته و همواره سعی در بالا بردن دقت و کیفیت تولید و نصب درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی را دارد. خدمات و مشاوره حرفه ای و کار ساز تیم تخصصی نپنجره ماندگار وین تک همواره منافع مشتری را در اولویت قرار میدهد .بزرگترین سرمایه تیم ما ، رضایتمندی کاربران میباشد همانطور که میدانید که مشتریان خود، بزرگترین راهبران و تبلیغ تولید کالا و خدمات میباشند و اینچنین است که ما همچنان پایدار و خدمتگذاری امین و صادق در صنعت ساختمان مانده ایم.

پنجره دوجداره وین تک

نمایندگی شرکت وین تک upvc پنجره کرج

پروفیلهای تولیدی توسط کارخانه های وین تک در صورت استفاده و نگهداری صحیح پنجره دوجداره وین تک دارای 10سال گارانتی در مقابل تغییرات رنگ و حالت در برابر عوامل و شرایط جوی و محیطهای طبیعی میباشد.

پنجره دوجداره وین تک در کرج

جهت نگهداری صحیح از در و پنجره  UPVC   وین تک رعایت شرایط ذیل الزامی می باشد:

  • کلیه برچسب های محافظ روی پروفیل بلافاصله تا حداکثر طی 45روز از تاریخ نصب درب و پنجره ها بایستی جدا شود در غیر اینصورت هرگونه تغییر رنگ احتمالی یا عدم جدا شدن محافظ پروفیل شامل گارانتی نخواهد شد.

 • استفاده از ابزارآلات تیز و برنده و زبر جهت تمیز کاری شامل گارانتی نمی گردد.

 

• برای نگهداری صحیح پروفیل یو پی وی سی  استفاده شده در درب و پنجره UPVC باید دقت لازم و کافی انجام گیرد و در آخر هر شش ماه یکبار با آب و صابون نظافت شوند تا از رسوب گرد و غبـار و ذرات معلق موجود درهوا جلوگیری شود.

پنجره دوجداره

نمایندگی شرکت وین تک upvc

راه مقایسه قیمت در ارائه دهندگان پنجره دو جداره upvc چیست؟

 

اگر شما قصد دارید که برای پنجره یو پی وی سی قیمت بگیرید، ابتدا بایستی درباره طرح خود، یعنی ابعاد پنجره، تعداد بازشو و حالات باز شدن تصمیم قطعی بگیرید. هم چنین انتخاب کنید که چه نوع شیشه ای (دوجداره یا سه جداره) می خواهید انتخاب نمایید. سپس می بایست با داشتن این طرح و شرح آن برای ارائه دهندگان و فروشندگان درب و پنجره UPVCاز آن ها قیمت بگیرید.

 

 هرگونه تغییر رنگ و تغییر حالت پروفیل پنجره دوجداره وین تک کرج در اثر بکارگیری مواد شیمیایی، تمیزکننده های اسیدی و حلالهای صنعتی که موجب متصاعد شدن گازهای کلر، فسفر و یا گوگرد گردد شامل گارانتــــی پروفیل وین تک نمی باشد.

 پروفیل های UPVC نبایستی تحت شعله مستقیم آتش یا دستگاه های حرارت زا قرار گیرند. چنانچه پروفیل های UPVC در مجاورت شعله مستقیم قرار گرفته و باعث دفرمگی پروفیل گردد شامل گارانتی نمی شود.