سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمایندگی فروش پنجره کرج مدل فولکس واگنی

سه شنبه 98/2/3
1:9 عصر
بهرام پروهان

نمایندگی فروش پنجره کرج مدل فولکس واگنی : پنجره های فولکس واگنی جایگزین مناسبی برای پنجره های کشویی می باشد. این مدل از پنجره ها در برابر صدا و گرد و غبار و نیز اتلاف انرژی  میباشد. و همچنین پروفیل یو پی وی سی مورد استفاده در این پنجره ها از نوع معمولی می باشد، اما یراق آلات مورد استفاده ی آن نسبت به انواع دیگر درب و پنجره گران تر می باشد. . سیستم پنجره های فولکس واگنی   upvc به علت بازشوهای بزرگ و لنگه های سنگین بسیار مناسبتر هستند و باعث ایجاد فضایی دلباز برای منزل شما و منظره ای دلپذیر را برای شما مهیا میکند. 

پنجره دو جداره فولکس واگنی

 

نمایندگی فروش پنجره کرج مدل فولکس واگنی

پنجره فولکس واگنی  upvc  یک انتخاب درست در جهت انتخاب درب و پنجره های لولایی یو پی وی سی با ابعاد بزرگ می باشد. سیستم پنجره های مدل فولکس واگنی upvc به علت بازشوهای بزرگ و لنگه های سنگین بسیار مناسبتر هستند و باعث ایجاد فضایی دلباز برای منزل شما و منظره ای دلپذیر را برای شما مهیا میکند. استفاده از یراق یو پی وی سی برای پنجره upvc فولکس واگنی باعث هوابندی و عایقبندی کامل شده و اگر در حالت نیمه باز قرار گیرد مانند تهویه ای مناسب برای شما عمل میکند.

تعویض پنجره فولکس واگنی  upvc

با توجه به بالا رفتن هزینه های اقتصادی و کاهش منابع انرژی تعویض پنجره های قدیمی و تک جداره منزل خود با پنجره مدل فولکس واگنی upvc بهترین اقدام در زمان حال است .همینطور بخاطر وجود لاستیکهای آب بندی که میان هر دو پروفیل این نوع پنجره و مکانیزمهایی که اتصال و فشار آنها را بر یکدیگر بیشتر می کنند باعث میشود تا به صورت کامل آبند و هوابند می شود و بحث ورود گرد و غبار،سرما گرما و وجود صدا ناشی از از باد به طور کامل در پنجره های فولکس واگنی upvc  از بین خواهد رفت.

پنجره دو جداره فولکس واگنی

پروفیل یو پی وی سی از مهمترین مسائل در پروژه تعویض پنجره بحث تحمل یراق ناشی از وزن پروفیل بازشو و شیشه دوجداره است.در پنجره های لولایی و کشویی یراق آلات تحمل وزن لنگه های خیلی بزرگ را ندارد و همینطور جابجایی و باز و بسته کردن پنجره به علت وزن بالا، کاربری آن سخت میشود.اما در پنجره فولکس واگنی upvc  مکانیزم و نوع یراق آلات با سیستم کشویی و لولایی کاملا متفاوت است با یکدیگر و به طور بهتر می توان گفت سیستم پنجره فولکس واگنی عمدتا جهت ساخت پنجره های خاص با ارتفاع و عرضهای بزرگ با وزنهای زیاد طراحی شده است .

نمایندگی فروش پنجره کرج

 ویژگی های فنی مدل فولکس واگنی

 

سیستم فولکس واگنی جهت بازشوهای بزرگ و لنگه های سنگین مناسب می باشد. سیستم فولکس واگنی هوابندی کاملی دارد و مانند یراق آلات دوحالته از قسمت بالا هم باز می شود که باعث می شود یراق فولکس واگنی از تهویه مناسبی برخوردار است.

یراق پنجره فولکس واگنی و درب فولکس واگنی به دلیل گران بودن مصرف کمی نسبت به یراق آلات دیگر دارد و سیستم بازشوی یراق فولکس واگنی به صورت ریلی و مانند ماشین های فولکس واگن می باشد باز شدن آن به این شکل است که اول لنگه مقداری به بیرون حرکت کرده و سپس به صورت افقی حرکت می کند.

مزایای یراق پنجره فولکس واگنی:

باز شدن لنگه تا زاویه 45درجه امکان پذیر می باشد.

هنگام باز و بسته شدن هیچ فضایی اشغال نمی شود و لنگه به صورت کشویی حرکت می کند.

 

دارای سه نوع مختلف اتومات، نیمه اتومات و معمولی که به ترتیب باعث راحت تر استفاده کردن از یراق فولکس واگنی می باشد.