سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمایندگی هافمن کرج پنجره یو پی وی سی

دوشنبه 98/2/2
1:36 عصر
بهرام پروهان

نمایندگی هافمن کرج پنجره یو پی وی سی : در بررسی مشخصات پنجره دو جداره یو پی وی سی می توان به دلایل اولیه و نیاز کلی پیدایش این محصول اشاره کرد. چراکه هر محصول بر حسب نیاز به آن بوجود می آید که در مراحل اولیه، طبیعتاً این نیازها اولیه بوده ولی در مرحله تکاملی، بر مبنای بهینه سازی و تکامل کاربردی آن محصول شکل می‌گیرد. پنجره‌ یو پی وی سی پنجره ای است که برای ساخت قاب آن از پروفیل‌های PVC استفاده شده است که این پروفیل‌ها به صورت حفره‌دار بوده و در نتیجه عایق حرارتی می‌باشند که جهت استحکام از یک ناودانی فلزی در داخل پروفیل استفاده می‌شود و به نام UPVC شناخته می‌شود .

درب و پنجره دو. جداره

نمایندگی هافمن کرج پنجره یو پی وی سی

این نوع پنجره‌ها ی دو جداره در تمام ساختمان‌ها اعم از تجاری، اداری، مسکونی و ... قابلیت کاربرد دارند، بخصوص در ساختمان‌هایی که در حاشیه مناطق پر سر و صدا یا در مناطق سردسیر قرار دارند همراه با شیشه دو یا سه جداره به علت عایق صوت و حرارت بودن بسیار مناسبند. همچنین از درزبندی مناسبی همراه با یک سری نوار و زهوار لاستیکی برخوردار می‌باشند که عایق آلودگی‌های هوا نیز می‌باشد.

معمولاً انواع مختلفی از پروفیل‌های UPVC برای قسمت‌های مختلف پنجره تولید می‌شود که هرکدام به نام‌های خاص نامگذاری می‌شوند. مثلاً پروفیلی که دور تا دور پنجره استفاده می‌شود قاب یا فریم نام دارد، و پروفیلی که در بازشوی پنجره استفاده می‌شود، ساش (Sash) نامیده می‌شود و پروفیلی که پنجره را به چند قسمت تقسیم می‌کند، مولیون (Mullion) نام دارد که ممکن است ثابت یا متحرک باشد. همچنین پروفیل‌ها ممکن است 3 یا 4 یا 5 حفره باشند که هرچه تعداد حفره‌ها بیشتر باشد اتلاف حرارتی کمتر خواهد بود .

درب و پنجره دو. جداره

در بازار، پروفیل‌هایی که برای پنجره UPVC استفاده می‌شود، معمولاً عرض 60 میلیمتر دارند. رنگ اصلی پروفیل یو پی وی سی سفید است و هرچه رنگ پروفیل سفیدتر باشد نشانه مرغوبیت پروفیل است. پروفیل‌های نامرغوب به مرور زمان دچار تغییر رنگ و خمیدگی می‌شوند. داخل کلیه پروفیل‌ها باید پروفیل گالوانیزه یا رین فورس داشته باشد که می‌توان با آهن ربا امتحان کرد و ضخامت پروفیل گالوانیزه باید 1/5 میلیمتر باشد. مشخصات پروفیل از جمله علامت استاندارد و رده‌بندی آن از نظر اقلیمی و همچنین تیپ آن از نظر ضخامت جداره‌ها (A-B-C) باید روی پروفیل نوشته شده باشد.

نمایندگی هافمن کرج پنجره یو پی وی سی

نکته ای که در مورد این نوع درب و پنجره های دو جداره هافمن وجود دارد این است که  این پنجره ها و درب ها هم مانند انواع درب و پنجره دوجداره upvc کاملاعایق انرژی و صوتی بوده و در فصل زمستان دیگر نگران اتلاف انرژی نباشید و در فصل تابستان می توانید ان را کنار بزنید و از مناظر بیرون لذت ببرید.