سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش درب ضد آب upvc در کرج

شنبه 97/12/18
12:38 عصر
بهرام پروهان

در سالهای اخیر به علت پایین بودن متراژ آپارتمانها و به تبع آن متراژ پایین سرویسهای بهداشتی ، درب سرویس بهداشتی بیشتر در معرض آب و بخار قرار دارند این مسأله در کنار استفاده از دربهای نامناسب برای محیط های مرطوب باعث شده دربهای سرویس های بهداشتی عمر مفید بسیار پایینی نسبت به سایر دربهای ساختمان داشته باشند.
بخش بیشتر مشتریان درب را سازندگان ساختمان ها تشکیل می‌دهند.

درب ضد آب

 

 

پس از مراحل انتخاب برند پروفیل دوجداره برای درب ضد آب upvc و کارخانه سازنده انواع درب که مطمئنا سازندگان وسواس لازم را در این راستا بکار می گیرند، در آماده سازی محل و قاب درب نیز بایستی نظارت کاملی داشته باشند تا فریم ها و قاب ها کاملا گونیا و هندسی بشوند. چرا که در این حالت درب ضد آب upvc کرج، بهتر در قاب فیکس شده و علاوه بر دوام بیشتر، ظاهر بسیار زیباتری نیز خواهد داشت.

فروش درب ضد آب upvc در کرج

در گذشته از درب های چوبی استفاده میشد. با طول عمر بالا، قوی و محکم و همچنین در دسترس در هر سبک و طرح. اما از طرفی، آنها نیاز به تعمیر و نگهداری از جمله: پوشش، ترسیم مجدد، سنباده و یا تمیز کردن داشتند. پس از آن درب های  اختصاصی به بازار آمدند. از اواخر دهه 1990 به بعد بازار تحت سلطه آنها قرار گرفت.

چند دلیل برای استفاده از درب ضد آب upvc:

طول عمر طولانی تر:درب های ضد آب upvc در حال حاظر از پلاستیک ساخته شده اند بدان معنی که بسیار مقاوم هستند. زمان تعمیر و یا فروش این درب های ضد آب بسیار طولانی تر از درب های چوبی است.

تعمیر و نگهداری: درب های ضد آب upvc بسیار با دوام هستند و نیازی به تعمیر و نگه داری ندارند, به طوری که تنها با پاک کردن شیشه می توان از هر گونه آلودگی جلوگیری کرد. برخلاف درب های چوبی قابل پوسته پوسته شدن نیستند و نیازی به رنگ آمیزی هم ندارند. درب ضد آب upvc دچار خوردگی یا آسیب دیدگی در اثر رطوب نمی شوند.

عایق بهتر: درب های ضد آب بر خلاف درب های چوبی در فصول مختلف در شکل و اندازه اولیه باقی می مانند و درجه هوا بر روی آن تغییری ایجاد نمی کند, که این سبب می شود مقدار حرارت از دست رفته به طور قابل توجهی کاهش پیدا کند. که این به معنای مصرف انرژی کمتر, خانه گرم تر و در نتیجه صورت حساب ارزانتر است

طراحی زیبا: درب های ضد آب بسیار شیک هستند و در طیف وسیعی از رنگ و انواع طرح در دسترس هستند. بنابراین شما می توانید بهترین سبک متناسب با منزل خود را تهیه کنید.

ارزان تر: فروش درب ضد آب upvc بسیار ارزان تر از درب های چوبی تولید می شوند به این صورت که شما میتوانید از یک برچسب فروش ارزان تر برای درب جدید خود لذت ببرید.

امن: فروش درب ضد آب upvc با یک سیستم قفل بسیار پیچیده تر طراحی شده اند، به این معنی است که آنها را بسیار امن تر می کند.

درب ضد آب یو پی وی سی

چه بخواهید درب های خود را بازسازی کنید یا اینکه ساختمان جدیدی داشته باشید، ما می توانیم درب ضد آب در اشکال و استایل های مختلف را به شما ارائه دهیم تا با استفاده از این محصولات، زیبایی، راحتی و مصرف پایین انرژی را برایتان به ارمغان بیاوریم.

فروش درب ضد آب upvc در کرج

در بحث فروش درب ضد آب upvc در کرج تا کارشناسان شرکت ما ابعاد دقیق درب و چهارچوب را اندازگیری نکنند و نوع پروفیل و یراق آلات مصرفی مشخص نگردد،نمیتوان فروش دقیق را ذکر کرد.با داشتن ابعاد دقیق و اندازه ها توسط نرم افزار میتوان فروش نهایی درب ضد آب upvc را بیان کرد.