سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید پنجره خلیجی آلومینیومی همراه توری کرج

چهارشنبه 97/12/15
1:33 عصر
بهرام پروهان

درب و پنجره های خلیجی آلومینیومی معمولی در مقابل عناصر جوی مقاوم هستند اما به دلیل اینکه هادی خوبی میباشد، باعث تلف شدن انرژی نیز میشوند. برای حل این مسئله محصول جدیدی به نام  پنجره خلیجی آلومینیومی همراه توری به دنیا عرضه شده است که در داخل این پنجره خلیجی لایه پلاستیکی بین دو فریم داخلی و خارجی وجود دارد که در مقابل انتقال حرارت شکست بوجود می آورد. قسمت بیرونی این نوع پنجره خلیجی از جنس آلومینیوم و قسمت داخلی آن از جنس یو پی وی سی  همراه توری می باشد.

پنجره آلومینیومی

 

پنجره خلیجی آلومینیومی همراه توری عایق حرارتی هستند یعنی از دو فریم داخلی و خارجی تشکیل شده اند که توسط یک عایق پلاستیکی از هم جدا می شوند.

خرید پنجره خلیجی آلومینیومی همراه توری کرج

در گذشته پنجره خلیجی آلومینیومی حرارت را بین داخل و خارج خانه منتقل میکردند، ولی در  پنجره خلیجی آلومینیومی همراه توری به واسطه ترکیب پلی آمید و آلومینیوم در تولید آنها این مشکل رفع شده است .

مزایای استفاده از درب و  پنجره خلیجی آلومینیومی همراه توری:

امکان صرفه جویی در انرژی

امکان تنوع در انتخاب رنگ در  کدهای رال و آنادایز با امکان تولید پروفیل 

تنوع در سیستم های لولایی و کشویی و امکان انتخاب مناسب با شرایط

استفاده از نوارهای اب بندی و هوابندی مناسب از جنس ای پی دی ام در پنجره خلیجی

وزن کم و عدم استفاده از میلگرد

تنوع نا محدود،استاتیک،دکورال و آنادایز

امکان ساخت درب و  پنجره خلیجی  آلومینیومی همراه توری با ابعاد بزرگ

حرکت روان لنگه بازشو در سیستم های ریلی پنجره خلیجی

خرید پنجره خلیجی آلومینیومی همراه توری کرج

تنوع در رنگ پنجره خلیجی آلومینیومی همراه توری:

کلیه رنگ های پودری رئال رنگ

رنگ های آنادایز (قهوه ای، برنز، …)

دکورال (همراه توری)

بازشو این نوع از پنجره خلیجی آلومینیومی همراه توری، باز شدن با یک دستگیره روی دو محور افقی و عمودی است. این  پنجره خلیجی های  آلومینیومی همراه توری با توجه به اینکه در درون ساختمان قرار دارد قسمتی از منزل نصب می شوند که نیاز به جابجایی هوا است مانند آشپزخانه. یراق آلات آلمانی (روتو-شورینگ) برای این نوع از  پنجره خلیجی   آلومینیومی همراه توری بهتر است. با توجه به مکان قرار گیری این  پنجره خلیجی و بازشوی آن در هنگام باز و بسته شدن به فضای کمتری نیاز است و دارای مزایای زیر می باشد:

دارای امنیت بالا با توجه به یراق آلات به کار رفته

مخفی و پنهان بودن یراق آلات زیر محور سش یا بازشو

قابلیت رگلاژ راحت

امنیت و راحتی در باز و بسته شدن توسط کودکان

در درب های آلومینیومی همراه توری یراق آلات پنجره خلیجی به جای یراق آلات درب به کار می رود واین درب ها مانند پنجره خلیجی های آلومینیومی همراه توری ،هم از بالا کمی بازشوندگی دارند یراق که باعث میشود جریان هوا به خوبی جریان داشته باشد و هم به صورت کامل مانند درب های معمولی باز و بسته می شوند .


پنجره خلیجیلنگه بازشوی درب یا پنجره خلیجی این سیستم به روش کلنگی نیز باز می شود و می تواند تهویه مطبوع را برای خانه بوجود بیاورد. امروزه این نوع پنجره خلیجی جایگزین پنجره خلیجی های کشویی عادی می شود اما به دلیل مکانیزم پیچیده طراحی  پنجره خلیجی ، خرید تمام شده  پنجره خلیجی در مقایسه با  پنجره خلیجی کشویی بالاتر است .
مزایای آن عبارت است از:
الف-باز شدن (سش)باز شو تا زاویه 45 درجه
ب-هنگام باز و بسته شدن هیچ فضایی اشغال نمی شود
ج-دارای سه نوع مختلف اتومات، نیمه اتومات و معمولی